Computer schakeld niet zelf meer uit

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier op het goede forum zit, maar als ik het zo een beetje inschat moet ik hier aardig goed zitten.

Ik heb al een tijdje een heel irritant probleem met mijn computer. In het begin toen ik Windows 98 draaide en ik koos voor "Afsluiten" dan sloeg hij zelf helemaal af. Maar nu ik Windows 2000 Professional draai is het een heel irritant gedoe geworden. Ik kies voor afsluiten. en vervolgens moet ik nog eens de knop van de computer indrukken. Jullie zullen wel denken, wat een zeikerd, hij zeurt over één keer een knopje indrukken. Dat vermoeden had ik al, maar goed problemen zijn er om opgelost te worden niet? En ik kan er maar niet achter komen waar het probleem zou moeten - of kunnen - zitten. Een kleine "help" is dus wel op z'n plek :).

Wie kan me op weg helpen? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

dit probleem heb ik dus ook bij mn vriendin thuis..
sinds er winxp opstaat sluitie zichzelf niet meer af...
lijken mij drivers voor chipset oid?

Verwijderd

advanced power management aanzetten....

Verwijderd

<corrector mode>
SCHAKELT
</corrector mode>

Probeer eens nieuwe ACPI drivers te installeren...

Verwijderd

in control panel -> power options -> tabblad APM en dan APM aanvinken

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

als toevoeging en ter overbodigheid, ook ff in je bios kijken of je power management enabled is

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

is geen Hardware-probleem

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.