Hoe een beveiligd flash bestand bewerken?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb dus van zo'n site een menutje zelf samen gesteld, maar nou wil ik em iets aanpassen, maar hij is beveiligd, dus heb ik een prob.... Kan je dit op 1 of andere manier kraken ofzow? :?

thx... :)

Verwijderd

En ik begrijp niet wat je bedoeld EN ik geloof niet dat zoon vraag mag EN leer zelf Flash want dan kun je het zelf maken en dat is iets knapper :Z...

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
Is een beveiligde .swf dat je bedoelt zeker?

Weet niet of iedereen hier het leuk zal vinden maar het is te doen, meer bepaald met het progie Flash Tool Set.
Maar je hebt niet veel aan de .swf als je hem nog wilt aanpassen.

Als da nie mag, sorry, ik pas het dan wel aan.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

enkel swf-jes kun je met een password beveiligen, echter ook al kun je dat password overriden, dat betekent enkel dat je de movie als library kan importeren.

aanpassen gaat dus niet. (ik zal de link naar het programma om flash-passwords te kraken niet posten, ook al is het flash-file-format vrij gegeven en het dus niet illegaal, is het misschien moreel gezien onwenselijk dat hier te posten; ik zal OzBoz er even over benaderen, maar mocht hij niet instemmen {kan ik goed begrijpen} zou je misschien een zoekmachine als google kunnen proberen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 23:32 schreef Seraph het volgende:
En ik begrijp niet wat je bedoeld EN ik geloof niet dat zoon vraag mag EN leer zelf Flash want dan kun je het zelf maken en dat is iets knapper :Z...
En bedankt... :( Er bestaat ook nog zoiets als newbie in flash/java/html/asp noem maar op! |:( Ik WIL het wel leren, maar heb er op dit moment geen tijd voor, het spijt me zeer!

zo... :?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Kijk even in de FAQ voor de visie op Newbies binnen W&G. Maar voor dit soort dingen maak je tijd als je het wilt, wil je dat niet, prima, maar ga dan geen dingen lopen rippen waar anderen druk mee zijn geweest. Omdat je dit wellicht erg onterecht vind kun je hier: [topic=393797/1/100] terecht voor een visie en een babbel over mentaliteit, luiheid etc.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.