vaag virus mailtje...

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kreeg net een mailtje van iemand (The Anonymous, blim_x_32@mail.com) met als onderwerp: I Love You.....not!!! en de tekst:

If you opened this mail with Outlook Express your computer may be fucked up.
HAHAHAHAHAHHAHAHA say goodbye to your harddisk!!!!
fucker!!!!!! }:-)

^#&(^*@(^@*(^*$(^*(^(@#%&@*^@&%*^%&*^&%*@^*&^%&

Dit is wat ik aan de hand van (de header van) het mailtje te weten ben gekomen

IPadres: xeon.ele.tue.nl [131.155.20.105]
site: http://xeon.beryllium.nu /
site: http://www.beryllium.nu /
messageID: 12tbTL-0002n7-00
ontvangen: 21-5-2000, 21:33

Het gaat dus (denk ik) om iemand van de Technische Universiteit (Eindhoven??).

Het mailtje heeft verder niks aan mn PC gesloopt, het is denk ik een flauw grapje. Maar hij was wel verstuurd naar mn prive adres en mn volledige naam (naam+achternaam). En die gegevens heb ik niet overal zomaar op internet staan, en ik ken dus echt niemand aan de TU Eindhoven...

Zoals ik al zei heeft ie dus nix gesloopt, maar ik ben wel benieuwd hoe ver ik iemand kan traceren, die denkt anoniem te zijn, aan de hand van alleen het mailtje :D

Wat zal ik doen met deze gegevens??? :D :D ;) mailtje sturen naar de webmaster van die universiteit. Of kent iemand deze persoon misschien (van dit forum??). Of kan de persoon zelf misschien reageren wat het nut was van zn mailtje?

Nou ja, misschien heb ik ook wel een hoop onzin zitten opzoeken, maar ik laat niet zomaar vage berichtjes naar me toe sturen } :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ben er al uit denk ik.. ik heb even gezocht op die websites van Anoniem en hij heeft ook een: www.freaksonline.net/email , vanaf daar kun je schijnbaar anoniem mailtjes versturen, dat moet dus iemand gedaan hebben naar mij.

Verwijderd

in het naam gedeelte staat neon.ele.tue.nl als we dus terug voeren van voor naar achter komen we op een domein in Nederland (NL) via het domein Technische Universiteit Eindhoven (TUE) met subdomein Economisch Lyceum Eindhoven (ELE), deze bellen waarschijnlijk in bij TUE en de naam Neon zoals ook in de overige header teksten. Misschien een vriend(je) van Het ELE, dit is de eindhovense MBO.

J D