Toon posts:

Ongeregeld zooitje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde effe zeggen dat het een ongeregeld zooitje wordt. Eerst vraag ik vriendelijk om advies over mijn TV-Out probleem, dan wordt deze geclosed door de mod, omdat er een TV-Out FAQ is. En als ik vragen had, mocht ik daar die vragen stellen. Maar die topic is ook geclosed!! Waar moet ik nu zijn met mijn TV-Out probleem??? :?

Verwijderd

Dat topic dat gesloten is , is volgens mij echt de enige die jij geopend hebt :?

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Masterbrowser,
het zooitje is wel strak geregeld. Moet ook wel met zoveel users. De FAQ's zijn er echt niet voor niets.
Voor relatieve nieuwelingen is dat soms flink wennen.

Voor dit soort opmerkingen is het forum "lieve adjes" bedoeld. Daar kun je terecht met vragen/opmerkingen over de moderatie.

En je TV-out vragen die niet in de FAQ worden beantwoord kun je in Videoplanken stellen :)

Verwijderd

moved V&B >> LA

Dat topic zit op slot omdat het niet in HA thuishoort en dit was zeker geen twijfelgeval, duidelijk HA.

De tv-out FAQ is vrij compleet en bijna alles is erin te vinden (dit omdat er erg veel topics over geopend werden)

Ik bedoelde trouwens dat je een nieuw topic mocht openen als je nog een vraag had. Mocht je een topic nog openen doe dat dan wel extreem duidelijk en zeg precies wat je uit de FAQ gedaan hebt. Dit soort topics gaan namelijk erg snel op slot omdat er meestal tew eing info gegeven wordt.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op woensdag 30 januari 2002 23:33 schreef Sinterklaas het volgende:
moved V&B >> LA

Dat topic zit op slot omdat het niet in HA thuishoort en dit was zeker geen twijfelgeval, duidelijk HA.

De tv-out FAQ is vrij compleet
Nee er ontbreekt iets. :{ Wilde ik je over ICQ-en maar je hebt geen # in je profile.

Check maar eens je lange post met al die plaatjes. Onderaan:
- hoe lang mag een tv/out kabel zijn?

En er staat geen antwoord op die vraag.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 23:39 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nee er ontbreekt iets. :{ Wilde ik je over ICQ-en maar je hebt geen # in je profile.

Check maar eens je lange post met al die plaatjes. Onderaan:
- hoe lang mag een tv/out kabel zijn?

En er staat geen antwoord op die vraag.
Niet te lang iig :D

Dacht ongeveer 4a5 meter maximaal.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
<offtopic>
Mag 15 meter niet ofzo? Na even zoeken was er een dude die dat had, maar hij had ook een klein synchronisatieprobleem, en vroeg of het aan de lange kabel lag. Helaas was er maar 1 reply en daar stond niet veel nuttigs in dus eigenlijk weet ik het nog steeds niet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik heb hier een kabel van een meter of 12, en dat beeld is echt perfect

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hier kabeltje van euhm rond de 10 meter, perfect beeld hoor

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Oke heb ik het mis :'( , zeg al niks meer >:).

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 31 januari 2002 08:20 schreef Shaggy het volgende:
Oke heb ik het mis :'( , zeg al niks meer >:).
Maakt niet uit.. kan iedereen gebeuren..
(enne theoretisch zit er geen maximale lengte aan zo'n kabel.. Alleen de kwaliteit van de kabel (door z'n demping en dus verzwakking) bepaald de lengte ;))

* Twynn vind het trouwens niet echt een ongeregeld zootje..

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Twynn vindt het een geregeld zooitje ?

:P

Aannames zijn fataal.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 31 januari 2002 10:30 schreef GaMeOvEr het volgende: