Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Ooit es een keertje wat lopen hacken met een versie van Wget.
Probleem is nl: als je 'm gewoon opvraagd doet ie het niet: de HTTP_REFERER moet afkomstig zijn van de orig. pagina. Nu kun je dat in de C-code van Wget aanpassen (ff goed zoeken).
Ik dus ff een lame Perl-scripje gemaakt wat gewoon pixels afliep....
Alleen was het probleem dat ze in de gaten kregen dat ik zoiets deed (ook dom om gewoon achter elkaar die dingen op te vragen: dus 1,1 1,2 1,3 1,4 etc).
M'n IP werd geblokkeerd. Dus als je zoiets doet: werk via een proxy
Als een keertje aan gedacht om een soort Distributed.net op te zetten als m'n vrienden: at random pixels opvragen en bijhouden wie wat heeft gedaan.... maar ja: geen tijd.
heb btw ook nooit gehoord dat iemand iets zou winnen
Probleem is nl: als je 'm gewoon opvraagd doet ie het niet: de HTTP_REFERER moet afkomstig zijn van de orig. pagina. Nu kun je dat in de C-code van Wget aanpassen (ff goed zoeken).
Ik dus ff een lame Perl-scripje gemaakt wat gewoon pixels afliep....
Alleen was het probleem dat ze in de gaten kregen dat ik zoiets deed (ook dom om gewoon achter elkaar die dingen op te vragen: dus 1,1 1,2 1,3 1,4 etc).
M'n IP werd geblokkeerd. Dus als je zoiets doet: werk via een proxy
Als een keertje aan gedacht om een soort Distributed.net op te zetten als m'n vrienden: at random pixels opvragen en bijhouden wie wat heeft gedaan.... maar ja: geen tijd.
heb btw ook nooit gehoord dat iemand iets zou winnen