Je hebt gewoon je VSync aanstaan, en je monitor staat op 60 Hz -> maximaal 60 fps.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
resolutie?
Smoothvision (hoeveel x, performance/quality)?
als je alles aan gaat zetten kom je bij elk spel wel heel laag.. maar die verklaring van knakker is natuurlijk ook goed..
v-sync none
je moet het aantal Hz in UT zelf regelen geloof ik.Op woensdag 30 januari 2002 23:04 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Yeah sure!... 60HZ!... = 85
v-sync none
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Hij probeerd jou ook gewoon te helpen hoorOp woensdag 30 januari 2002 23:04 schreef ScooBY_DoO het volgende:
v-sync none
Nee hij heeft z'n oordeel klaarOp woensdag 30 januari 2002 23:06 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Hij probeerd jou ook gewoon te helpen hoor.
Verwijderd
d8 het niet hoorOp woensdag 30 januari 2002 23:05 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
je moet het aantal Hz in UT zelf regelen geloof ik.
Je bent ook een stom rund heOp woensdag 30 januari 2002 23:04 schreef ScooBY_DoO het volgende:
v-sync none
Je geeft helemaal GEEN informatie whatsoever...OpenGL, D3D, resolutie? Je zegt alleen dat je "60 fps haalt", nou dan is de oplossing inderdaad simpel. Denk je dat we daar wat mee kunnen? En als je dan vervolgens zo reageert dan getuigt dat wel van enige stupiditeit.
Ik heb ook een Radeon (8500), ik heb wel een idee waar het nog meer aan kan liggen maar ik heb tevens GEEN zin meer om je te helpen...Voor mij ben je *het* voorbeeld van een contactgestoorde computernerd. Je zoekt het maar uit.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ben het 100% met je eens , absoluut , met die informatie die jij in je eerste post gaf , was het gewoon voor de hand liggend dat het antwoord van Knakker de oplossing was.Op woensdag 30 januari 2002 23:19 schreef Knakker het volgende:
[..]
Je bent ook een stom rund he
Je geeft helemaal GEEN informatie whatsoever... je zegt alleen dat je "maximaal 60 fps haalt", nou dan is de oplossing inderdaad simpel. Denk je dat we daar wat mee kunnen? En als je dan vervolgens zo reageert dan getuigt dat wel van enige stupiditeit.
Ik heb ook een Radeon (8500), ik heb wel een idee waar het nog meer aan kan liggen maar ik heb tevens GEEN zin meer om je te helpen...
ik kan anders in UT (glide) wel het aantal Hz instellenOp woensdag 30 januari 2002 23:08 schreef jbalk het volgende:
[..]
d8 het niet hoor
Niet op voorraad.
[GlideDrv.GlideRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailBias=-1.500000
RefreshRate=60Hz
DetailTextures=True
FastUglyRefresh=False
ScreenSmoothing=True
Resolution=Default
DescFlags=1
waar zou die refreshrate nou voor staan
ik gebruik glide, als je opengl of direct-x gebruikt moet je natuurlijk ff wijziging op de juiste plek, of gewoon de betreffende regel ff toevoege
maar het lijkt er gewoon op dat je idd toch je vsync aan hebt,
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=0
UseTrilinear=1
UseS3TC=1
UseTNT=0
LODBias=0
UseMultiTexture=1
UsePalette=1
UseAlphaPalette=0
Translucency=1
VolumetricLighting=1
ShinySurfaces=1
Coronas=1
HighDetailActors=1
MaxAnisotropy=0
AlwaysMipmap=0
UsePrecache=0
SupportsLazyTextures=0
Niet op voorraad.
Verwijderd
Alsjeblieft
Onthoud die site voor alle ATI vragen !
Ik ben ook contactgestoord.... sommigen noemen het pleinvrees.Op woensdag 30 januari 2002 23:19 schreef Knakker het volgende:
[..]
Je bent ook een stom rund he
Je geeft helemaal GEEN informatie whatsoever...OpenGL, D3D, resolutie? Je zegt alleen dat je "60 fps haalt", nou dan is de oplossing inderdaad simpel. Denk je dat we daar wat mee kunnen? En als je dan vervolgens zo reageert dan getuigt dat wel van enige stupiditeit.
Ik heb ook een Radeon (8500), ik heb wel een idee waar het nog meer aan kan liggen maar ik heb tevens GEEN zin meer om je te helpen...Voor mij ben je *het* voorbeeld van een contactgestoorde computernerd. Je zoekt het maar uit.
Tis een behoorlijke drempel, maar sja
Het antwoord lijkt me al voorbij gekomen he?
In je desktop kan je wel fijn 85 Hz draaien maar dat betekent niet dat dat in UT ook zo is.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
BTW, Glide is toch Voodoo-only
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Draai op 1280x1024 16bits en alles op high
LOLOp donderdag 31 januari 2002 10:38 schreef ScooBY_DoO het volgende:
[..]
Welnee, Radeon draait net zo goed glide(open GL)