Ik sta op het punt om een videokaart te kopen. Maar is het niet verstandiger om nog even te wachten??? Worden de prijzen waarschijnlijk lager na de introductie van de gforce4 en de ATI r300??? Hoe lang duurt het nog ongeveer tot deze kaarten geintroduceert worden. Het valt me namelijk op dat de prijzen niet veel veranderd zijn (de laatste maanden) van de meeste videokaarten en sommige kaarten zelfs duurder zijn worden. Wat is verstandig??
Maar als je nu wacht op de geforce 5, dan worden de Geforce 4 kaartjes goedkoper, maar je kunt ook wachten op
Wachten heeft echt geen zin IMHO
Wachten kan altijd nog... tegen de tijd dat de GF4 in de winkel ligt is de gf4 ultra oid ook alweer aangekondigd, kan je weer gaan wachten dus 
Gewoon kopen wanneer je wilt kopen
Gewoon kopen wanneer je wilt kopen
psies want deOp woensdag 30 januari 2002 22:51 schreef We Are Borg het volgende:
Maar als je nu wacht op de geforce 5, dan worden de Geforce 4 kaartjes goedkoper, maar je kunt ook wachten opWachten heeft echt geen zin IMHO

komt er alweer aan, wachten heeft dus echt geen zin want zo blijf je aan de gang
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Maar als in een half maandje tijd de prijzen ernorm daalen koop ik het liever dan....
Jah... maar weer een half maandje later zijn de prijzen weer een stuk lager.. en op die manier heb je over 3 jaar nog steeds een Sis 2 MB kaartje
dan ga ik binnenkort maar een gforce 2 ti halen voor 300 piek
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()