Als ik rtcw opstart krijg ik zo'n mooi filmpje. Er zit alleen geen geluid bij! zodra het intro is afgelopen heb ik wel weer geluid. hoe kan dat??
Heja!!.. Dat had ik ook!... Ik dacht dat het aan de *ISO* lag (hoe dat zou kunnen weet ik nietOp woensdag 30 januari 2002 22:29 schreef stacey2 het volgende:
Als ik rtcw opstart krijg ik zo'n mooi filmpje. Er zit alleen geen geluid bij! zodra het intro is afgelopen heb ik wel weer geluid. hoe kan dat??
NOPE
Bij mij gaat ie op een gegeven moment haperen. Wanneer je die flash backs ziet van die tovenaar....
heel erg weird
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
Bij mij excact hetzelfde probleem , nadat het Id logo in beeld gekomen is stopt het geluid.
...

*kick*

Anybody?
*kick*
Anybody?
Wat nou hier heb ik niks aan? Als jij posts negeert is het misschien wel logisch dat niemand je verder helpt.
Nog een keer proberen dan maar: Heb je hem illegaal of legaal?
There is no magic.
eh bij de 2e post staat iemand met het origineel en die er ook last van heeft .. wat boeit het dan nog of hij de illigale of legale versie heeft? het is dan gewoon een algemeen probleem
maar waarschijnlijk weet je het toch niet als ik die reactie zo lees
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Bij mij kapt het geluid er vaak bij het intro filmpje mee. De ene keer aan het begin, de andere keer wat later of helemaal niet
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Jij wilt bewijs?.. Jij KRIJGT bewijs!... Ik ga ff de voorkant van het boekje inscannen, en de CDOp donderdag 31 januari 2002 03:42 schreef knightofn1 het volgende:
eh bij de 2e post staat iemand met het origineel en die er ook last van heeft .. wat boeit het dan nog of hij de illigale of legale versie heeft? het is dan gewoon een algemeen probleem
En als je me nog niet gelooft.. Noem maar een bladzijde en ik tik hem wel over voor je
LOL, geen reactie!!Op donderdag 31 januari 2002 01:14 schreef The Will het volgende:
Wat nou hier heb ik niks aan? Als jij posts negeert is het misschien wel logisch dat niemand je verder helpt.
Ja sorry. een mens heeft ook slaap nodig! ik heb hem legaal. dus het zou goed moeten zijn!!Op donderdag 31 januari 2002 01:14 schreef The Will het volgende:
Legaal hierOp donderdag 31 januari 2002 01:14 schreef The Will het volgende:
Verwijderd
Blz 1t/m 55 pleazeOp donderdag 31 januari 2002 14:58 schreef eGo2K het volgende:
[..]
Jij wilt bewijs?.. Jij KRIJGT bewijs!... Ik ga ff de voorkant van het boekje inscannen, en de CD
En als je me nog niet gelooft.. Noem maar een bladzijde en ik tik hem wel over voor je
[afbeelding]
Wat is dit weer voor antwoord.Op donderdag 31 januari 2002 15:49 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik heb het zelfde probleem maar aangezine ik tog alleen nog maar multiplayer speel niet
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
oen!!... de handleiding heeft geeneens 55 bladzijdes!Op donderdag 31 januari 2002 15:50 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Blz 1t/m 55 pleaze
Ik had dit ook met mn onboard sound; toen via windows update een nieuwe driver gekregen en nu doet ie het gewoon. Bij mij stopte het geluid trouwens toen heinrich in beeld kwam...
allemaal heel fijn enzo maar reageer je niet op de verkeerde? mij boeit het echt niet of je een illigaal kreng heb of niet.Op donderdag 31 januari 2002 14:58 schreef eGo2K het volgende:
[..]
Jij wilt bewijs?.. Jij KRIJGT bewijs!... Ik ga ff de voorkant van het boekje inscannen, en de CD
ik had het in mijn vorige reactie dus niet tegen jou maar tegen the will
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Ik heb RTCW ook wel eens geprobeerd met m'n onboard sound, maar dat zuigt dus
Neem gewoon lekker een PCI kaartje zonder dat gedonder met laggy sound, happering of geen sound.
Verwijderd
Ik heb de echte officiele gekochte versie (zo dat is duidelijk
)
Maar ik heb ook geluidprobleem maar dan bij de multiplayer.
Bij het intro scherm draait de muziekloop 1 keer en kapt er dan vervolgens mee
In het spel heb ik dan gewoon weer geluid.
Het vage is dat hij het de eerste weken gewoon deed, en sinds een paar dagen heel vaag.
Maar ik heb ook geluidprobleem maar dan bij de multiplayer.
Bij het intro scherm draait de muziekloop 1 keer en kapt er dan vervolgens mee
In het spel heb ik dan gewoon weer geluid.
Het vage is dat hij het de eerste weken gewoon deed, en sinds een paar dagen heel vaag.
Nou.. vooruit dan.. omdat je zo aandringt:Op vrijdag 01 februari 2002 17:46 schreef ]NTT[ het volgende:
Kan je ook ff een foto maken van de binnenkant van het doosje, dan geloof ik je![]()

>:D
Ev0l!
well duh!....Op zondag 03 februari 2002 12:59 schreef ]NTT[ het volgende:
Smartass
Maarruh... Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad en het ook heeft opgelost?...
natuurlijk moet de cdkey wel te zien zijn, anders is ie niet geldig suffieOp zaterdag 02 februari 2002 02:21 schreef eGo2K het volgende:
[..]
Nou.. vooruit dan.. omdat je zo aandringt:
[afbeelding]
>:D
Ev0l!
Verwijderd
"Issue
I too was experiencing start up problems. It was loading the intro with no video, only sound. Then it would crash back to desktop with no error messages. Neither single or multi would run and safe mode was no change.
I have G400, WinME, Athlon 500 128MB RAM.
What I found was that it was trying to load friggin Glide drivers.
Solution
Go into folder /Return to castle wolfenstein/gl/
Delete the two .dll files.
Copy from \Windows\System\opengl32.dll
into
/Return to castle wolfenstein/gl/ "
Komen zometeen nog een paar van zulke posts
Deze was wel interessant maar verkeerd om maar het zit er dik in dat het hetzelfde probleem betreft: overschrijven/vervangen van DLLs welke Windows graag wil hebben
I too was experiencing start up problems. It was loading the intro with no video, only sound. Then it would crash back to desktop with no error messages. Neither single or multi would run and safe mode was no change.
I have G400, WinME, Athlon 500 128MB RAM.
What I found was that it was trying to load friggin Glide drivers.
Solution
Go into folder /Return to castle wolfenstein/gl/
Delete the two .dll files.
Copy from \Windows\System\opengl32.dll
into
/Return to castle wolfenstein/gl/ "
Komen zometeen nog een paar van zulke posts
Deze was wel interessant maar verkeerd om maar het zit er dik in dat het hetzelfde probleem betreft: overschrijven/vervangen van DLLs welke Windows graag wil hebben
Pagina: 1