Toon posts:

Nieuw Soort INTERNET

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb vanmorgen op de radio gehoord dat er een nieuw soort internet verbinding komt. Die wil beter zijn als UPC en goedkoper. Deze verbinding komt binnben via het STOPCONTACT ! Het is getest door 180 mensen in Arnhem en het is zonder fouten gegaan. Maar nu wil ik weten of iemand hier meer informatie over heeft of dat er ergens een website over is. Alvast bedankt !

Verwijderd

... is toch oa een product van nuon? effe op deze site kijken :?....

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 22:16 schreef bface het volgende:
Hallo allemaal ik heb vanmorgen op de radio gehoord dat er een nieuw soort internet verbinding komt. Die wil beter zijn als UPC en goedkoper. Deze verbinding komt binnben via het STOPCONTACT ! Het is getest door 180 mensen in Arnhem en het is zonder fouten gegaan. Maar nu wil ik weten of iemand hier meer informatie over heeft of dat er ergens een website over is. Alvast bedankt !
www.digistroom.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[Miereneuk]
Het internet blijft hetzelfde, alleen de aansluiting is anders
[/miereneuk]

Als het idd zo goed werkt is het wel iets om te proberen. Ik persoonlijk zou een maandje beide abbo's nemen zodat je makkelijk terug kan - kost 50 euro maar scheelt maanden wachten op de kabelboer als het toch niets blijkt te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 22:16 schreef bface het volgende:
Is er niemand van die 180 proefpersonen die dit leest en ons hem of haar ervaringen met stopkontaktinternet wil delen?

Kent iemand wellicht een van die proefpersonen?

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor deze informatie !

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op woensdag 30 januari 2002 22:22 schreef F_J_K het volgende:
[Miereneuk]
Het internet blijft hetzelfde, alleen de aansluiting is anders
[/miereneuk]