17" flatscreen of 19"?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:18
Wat zouden jullie mij aanraden?
Een 17" CRT met vlakke beeldbuis of een 19".
Ik denk dat een 19" wel fijn werken is (zeker tegenover de 15" die ik nu heb). een 17" heeft daarentegen weer geen last van reflectie.
Misschien kunnen jullie ook een merk/type aangeven? Monitor moet in ieder geval niet TE duur zijn ( onder €500). Prijs/kwaliteit dus.

Verwijderd

Ik zou voor de 17" gaan, tenminste als je ook veel met Word enzo wilt werken. Krijg je minder last van de ogen want vaak willen die dingen ook wel 1024x786 op 100Hz draaien. Wil je gamen, tja dan zou ik voor die 19" gaan natuurlijk :P

Verwijderd

Ik zou voor de 19" gaan, ik heb 't niet zo op die flatscreens, maar das puur persoonlijk. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je ermee wilt gaan doen, waar je 'm neer wilt zetten etc...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:22

mutsje

Certified Prutser

heb hier een 19" crt en een 22" iiyama flat staan. maar zou als ik het geld er voor had de 22" nemen. is supergaaf met gamen....

Verwijderd

ik zou voor de 19" gaan

kheb zelf een tijdje geleden staan twijfelen of ik een 17" of een 19" zou kopen, 'k heb de 17" genomen, en het me al vaak beklaagd, dus...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 30 januari 2002 22:30 schreef darknite het volgende:
Ik zou voor de 17" gaan, tenminste als je ook veel met Word enzo wilt werken. Krijg je minder last van de ogen want vaak willen die dingen ook wel 1024x786 op 100Hz draaien. Wil je gamen, tja dan zou ik voor die 19" gaan natuurlijk :P
een 19" ook

Waarom koop je gewoon geen 19" flatscreen ?
Probleem direct opgelost ;)
Het hangt er vanaf van die 19". De ene monitor (non-flat) is vlakke dan de andere...
Ik zou gewoon wat bijleggen een goeie 19" kopen.

* Predator zit ook op een 15" ;(

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

19" groter=beter :)

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.