Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Nu heb ik wat uitgebreid de muren wat dikker gemaakt maar als ik nu ga compilen krijg ik map leak.
dit is gedeelte van de log
Alleen weet ik niet wat er fout is. Er staat wel couldnot find image for shader maar de image is er gewoon
What to do ???
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Saved.
Setting up
Listening...
=== running BSP command ===
E:\QUAKEI~1\RADIANT\q3map -connect 127.0.0.1:39000 "e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map"
Connected.
Default game config: Quake III Arena
qdir: e:/quake iii arena/
gamedir: e:/quake iii arena/baseq3/
VFS Init: e:/quake iii arena/baseq3/
---- q3map ----
1 threads
Script file e:/quake iii arena/scripts/shaderlist.txt was not found
Loading map file e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map
entering e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map
WARNING: Couldn't find image for shader textures/liquids/lavahell_2500
WARNING: Couldn't find image for shader textures/skies/killsky
0 areaportals
size: -1280,-1280, -256 to 6792, 1280, 1304
MAP LEAKED |
Alleen weet ik niet wat er fout is. Er staat wel couldnot find image for shader maar de image is er gewoon
What to do ???
Verwijderd
map leaked betekend dat er een gat naar buiten zit in je map.. je kan dus ergens in de map naar buiten kijken..(naar het niets).. dat mag niet.. want daar kan geen light op woorden berekend.. dus kijk even of je ergens een gat kan vinden.. als het goed is komt er na het compilen een roode draad door je level in het 3d view.. volg die en die brengt je naar get gatOp donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef SeRRveR het volgende:
Nu heb ik wat uitgebreid de muren wat dikker gemaakt maar als ik nu ga compilen krijg ik map leak.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20Saved. Setting up Listening... === running BSP command === E:\QUAKEI~1\RADIANT\q3map -connect 127.0.0.1:39000 "e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map" Connected. Default game config: Quake III Arena qdir: e:/quake iii arena/ gamedir: e:/quake iii arena/baseq3/ VFS Init: e:/quake iii arena/baseq3/ ---- q3map ---- 1 threads Script file e:/quake iii arena/scripts/shaderlist.txt was not found Loading map file e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map entering e:/quake iii arena/baseq3/maps/th'kaela.map WARNING: Couldn't find image for shader textures/liquids/lavahell_2500 WARNING: Couldn't find image for shader textures/skies/killsky 0 areaportals size: -1280,-1280, -256 to 6792, 1280, 1304 MAP LEAKED
What to do ???
Maar volgens mij klopt je map naam niet, omdat er een ' in zit.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Ik snap er echt geen ene **** van. Ik heb nergens een gaatje naar het niets. (Had eerst de brushes gemaakt waarop de spelers lopen en daaromheen een grote blok wat ik gehollowed heb.
Ik up die .map file wel ff erges.
http://www.geocities.com/serrver/haha.map
Hier is de .map bestand. Als iemand wil kijken wat er mis is. Ik snap er echt niets van. Met qoole vroeger ging het altijd gewoon goed
Ik up die .map file wel ff erges.
http://www.geocities.com/serrver/haha.map
Hier is de .map bestand. Als iemand wil kijken wat er mis is. Ik snap er echt niets van. Met qoole vroeger ging het altijd gewoon goed
Heb het probleem opgelost.
Alleen ik ben opzoek naar een gras texture.
Alleen ik ben opzoek naar een gras texture.
Pagina: 1