Toon posts:

HP OfficeJet g80 en Win XP PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een HP Printer: Officejet K80(all-in-one) gekocht. Nu maak ik doos open, lichter een papier boven op:

WINDOWS XP GERBRUIKERS LEES DIT. (een heel verhaal, trek ik de conclusie dat ik op internet de nieuwe Software moet downloaden) Tot hieraantoe geen problemen totdat de url van de download link niet werkt ;( . Nu heb ik dus geen software om te scannen en mijn naam in te stellen.
Maar dit is het adres:

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem :?
http://www.hp.com/cposupport/nl/nonjsnav/officeje21941.html

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik lees net dat het een k80 is in plaats van een g80

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

elsegre

Ti 3Al-2.5V

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpofficeje21871&l=en&c=MicrosoftWindowsXP

Misschien issie er nog niet(officeel de eerste week van maart), maar XP herkent je K80 gewoon.
Scannen gaat via de scanner en camera wizard.
En voor de faxsoftware moet je ff wachten.

No news is bad news.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werkt niet :( zijn engels

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat de K80 gewoon plug and play is onder XP. Ik geloof dat je met XP zelfs kan faxen.

No news is bad news.

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

adviezen bij alle HP-combo's:

Plug hem in, maar installeer geen drivers!!!
Die drivers die erbij geleverd worden verkloten je XP, dus gewoon standaard XPdrivers laten installeren

dan werkt het allemaal

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
volgens mij mag microsoft HP niet zo.. ik heb een officejet 590 en die doet het ook niet. nu heb ik de nieuwste driver van de hpsite gedownload maar die werkt ook niet.
lang leven hp printers :(
Pagina: 1