Toon posts:

ZOek een GOED Forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een tijd geleden een vet relaxde FREE FORUM... maar helaas kapte ze ermee

Je had dus echt ongeveer alle denkbare opties die je op PRO FOrums tegenkomt en dat voor NIKS!

Maar nu die weg is heb ik geen forum meer, en die ik met google vind zijn echt onwijs LAME... meer simpele messageboards met geen tot te weinig configuratie mogelijkheden.

Heeft iemand een optie voor mij... LINKje ofzo?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Probeer een paar van die PHP sites, staan zat van die forums bij examples enzo.. kwam er laatst nog een hoop tegen, zat best wel wat leuks tussen...

Verwijderd

Topicstarter
hmz ik heb dus de ballen verstand van PHP... jaja ik weet 't lame maar heb tot vandaag de dag 0 tijd gehad om me er ff in te verdiepen...

• .GoO

• .GoO
Http://www.ezboard.com
http://www.forumco.com

zoiets dan?

Vind die 2e mooier alleen die site laadt best traag.. maar er zijn zooooooveel van die free forums.. ff actief zoeken en je moet zat kunnen vinden :)

-edit- oops dubbelpost :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ff dat EZboard aan t checken... het lijkt wel enigszins op wat ik had... iets minder opties.. maar ok.. het is gratis dus ik mag niet klagen

Verwijderd

Topicstarter
zal wel aan mij liggen maar kan Nergens vinden bij EZ board hoe je catagorieen toevoegd... erg vaag en het moet kunnen

• .GoO
Op woensdag 30 januari 2002 23:19 schreef -KOD- het volgende:
zal wel aan mij liggen maar kan Nergens vinden bij EZ board hoe je catagorieen toevoegd... erg vaag en het moet kunnen
Weet ik ook niet.. Nog nooit gebruikt.. Heb je die andere ook gecheckt?? Die vond ik er persoonlijk mooier en uitgebreiden uitzien..

Verwijderd

Waarom installeer je zelf geen forum?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 30 januari 2002 22:19 schreef -KOD- het volgende:
Ik ben ff dat EZboard aan t checken... het lijkt wel enigszins op wat ik had... iets minder opties.. maar ok.. het is gratis dus ik mag niet klagen
ezboard is voor 8 dagen gratis jah...daarna is de trial verlopen, en zul je veel opties moeten inleveren, of €€ dokken....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 23:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weet ik ook niet.. Nog nooit gebruikt.. Heb je die andere ook gecheckt?? Die vond ik er persoonlijk mooier en uitgebreiden uitzien..
Had gezien... maar de service was opgehouden door het aantal request ofzo wat ik las :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 07:37 schreef Tuxus het volgende:
Waarom installeer je zelf geen forum?
denk niet dat dat gaat lukken op een standaard internet abonnement met beetje webspacy ;)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 13:08 schreef dennisdotcom het volgende:
www.phpbb.com
JA bedankt :) maar dat kan dus niet he op xs4all... alleen als ik webspace ga kopen en dat zie ik nog niet gebeuren...

Verwijderd

Als je internet een beetje snel is (up) zou ik m zelf gaan hosten :)

Verwijderd

Topicstarter
en daar zit ik dus niet op te w8en ;)

Zonde van mijn upstream... moet ik mijn PC constant aan laten staan... en wil geen services hier draaien...

Verwijderd

Er zijn wel wat gratis servers voor php maar ja das niet echt snel of je moet effe een domein naam aanvragen. voor 36 euro per jaar heb je er 1 dus das ook geen geld !!

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Opties zonder host zoals EzBoard is een hele slechte oplossing, Ezboard geeft bijvoorbeeld 2 popups en een reclameruimte van ca. 400 pixels hoog in de header en de footer... :r

Ik zou je PhpBB, of beter XMB (ik zit zelf in de Dev crew :+), maar wacht dan nog tot v1.5 Gold uit is, zie meer op http://www.xmbforum.com of http://www.devnet.info

Maar dan heb je wel een host nodig. Een paar tientjes per maand, maar dan heb je ook wat.

Putting the bit in Biton since 1997

Pagina: 1