"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ja, Negotiator wil ik zelf ook nog wel even bedanken voor de prima tijd onder zijn leiding
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
JALALAlalalaa
maar ff serieus, ik zei het al eerder dat het jammer is, maar tis gewoon de moeilijkste functie hier op GoT
Daarom heb ik ook veel respect dat je het zo lang hebt volgehouden, en ik denk dat dat ook voor veel users geldt
Iig weer veel plezier gewenst bij je nieuwe taak
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Negotiator jammer dat je stopt als bemiddelaar, aan de andere kant keer je weer terug naar de plek waar alles is begonnen namelijk als HGM Netwerken en nu zelfs met extra mogelijkheden
Heren succes
Verwijderd
Je was een erg goeie bemiddelaar, maar stiekem ben ik veel blijer dat je weer terug bent bij netwerken
prutserOp woensdag 30 januari 2002 21:55 schreef nelske het volgende:
Negotiator bedankt
Ik heb je ook zo vaak nodig gehad met al mijn trubles![]()
Wellicht leuk om bemiddelaars-stats te bouwen, een overzichtje van toegekende en afgewezen klachten
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik hoop dat je de rust hebt gevonden die je zocht
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Aannames zijn fataal.
Copy thatOp woensdag 30 januari 2002 23:14 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik heb je gelukkig nooit nodig gehad maar toch bedankt!!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
^^^^Op woensdag 30 januari 2002 21:53 schreef johnny appleseed het volgende:
Nego bedankt!
Je was een erg goeie bemiddelaar, maar stiekem ben ik veel blijer dat je weer terug bent bij netwerken
Ik hoop dat we tot een goede beslissing zijn gekomen, maar het mag duidelijk zijn dat er absoluut geen sprake is van spijt bij wie dan ook (behalve dan misschien bij jou, dat durf ik niet te zeggen) dat jij bemiddelaar bent geworden.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
-1 Kansloze kickOp zondag 03 februari 2002 10:26 schreef olav het volgende:
yeah right
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson