XS4ALL + ISDN = Jojo

Pagina: 1
Acties:

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Ik probeer nu een uurtje te ISDN'en bij XS4All, maar het loopt voor geen meter. Als-ie iets doet dan gaat 't meteen supersnel (regelmatig boven 20KB/s), maar ik krijg regelmatig tussenpauzes waarin ik niets kan doen (en die tussenpauzes van ca 20s zijn langer dan de periodes waarin er wel data binnen komt druppelen).

Is dit normaal? (is namelijk erg irritant zo).

Verwijderd

Hmmm, hoe kom je aan 20 KBps met ISDN? Da's meer dan een Dual-lijntje doet ..

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Ik doe al meer dan 2 jaar ISDN bij XS4ALL en ik had maar 1 probleem: Geen inbel capaciteit(Q3/Q4 1998 en Q4 1999+Q1/2000.

Dat is inmiddels "opgelost".

Verwijderd

Heb ook ISDN en heb daar ook soms last van. Dan heb ik gewoon periodes waarin geen dataverkeer plaatsvindt. Soms kort (30 sec.) en soms ook wel 5 minuten. Ik heb wel het idee dat bij de ene ISP erger is dan bij de andere. Probeer eens zo'n gratis ISP.

Verwijderd

En om ff bij Hlpdsk aan te sluiten, hoe haal jij 20k? Dat haal ik niet eens met een duallijntje ISDN. Ik mag blij zijn als ik hier 7 k/s haal met me ISDN.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:20

botoo

💀 too old to die young

1 gek kan meer vragen dan 20 wijzen kunnen beantwoorden, maar wat nou als er alleen 20 andere gekken antwoorden? :D

Dan komen er dus alleen maar nog meer vragen uit!

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

JE kan best 20 KB/s met dual halen hoor, ik heb afentoe ook 10/11 KB/s met single, dan werkt de commpressie gewoon een beetje mee.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

ISDN + XS4ALL = :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

echt NOOIT problemen mee, nooit in gesprek, ALTIJD max speed. (7.45Kb/sec)

Verwijderd

hmm vaagheid, wat ik wel weet aan xs4all is dat met knoware altijd m'n ping zo'n 20 beter is dan m'n clanmates bij xs4all.

Enne die 2k, zal wel compression zijn, ik zat vanochtend m'n Db file te uploaden met een constante 40k per sec, en het was anderhalve MB in 52 seconden (timer van ftp proggie)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Uhhhhh shite 20k/sec ?!?!
Ik heb normaal toch echt niet meer dan 7 á 8 kb/sec hoor !
Verder geen klachten.. nooit afgekicked, geen inbelproblemen... Alleen maar tel. rek. problemen.. :(
Thank GOD dat ik binnen een paar weken ADSL heb !! Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/kokkie.gif

• Femme
  • Laatst online: 00:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topicstarter
Die 20K was uiteraard met compressie. Het is iig wel veel meer dan ik op m'n 56K6 haal.

Ik heb gisteren nog wat met ISDN zitten klooien, maar het blijft onbruikbaar. De ISDN modem heeft een hogere topsnelheid, maar blijft steeds hangen. Overall is m'n 56K6 veel sneller.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

XS4ALL + ISDN = :)

Nooit geen last van, 't is idd wel waar dat je met knoware vaak een iets betere ping hebt in UT (je moet niet overdrijven), maar met downloaden is het ook altijd 7+ k.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Femme probeer dan eens een ander provider want ik hb ook isnd max speed ongeveer 8kb/s zonder compressie en heb nergens last van altijd een goede verbinding van min 7 k/s dus veel sneller dan een 56k6 modem

• php
  • Niet online

php

Inbelproblemen heeft XS4ALL nu bij inbelpunt Zoetermeer. Surf nu vaak met studenten.net of met een geleend accountje van Demon.

Extra lijnen zijn al tijden aangevraagd, maar nog niet geleverd. De KPN wil niet echt meewerken. Wie was eigenlijk de eigenaar van XS4ALL???
Pagina: 1