Juist!Op donderdag 31 januari 2002 21:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dus nog een screenie
[afbeelding]
FR ==> schop!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Juist!Op donderdag 31 januari 2002 21:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dus nog een screenie
[afbeelding]
Anoniem: 31124
Uhm....ja.....meest bekende FS site maar maakt niet uit....bedoeling was goed hoor...Op donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef MegaHandz het volgende:
Dit vind ik een supergoede msfs site
http://205.252.89.41/library/index.php?CatID=fs2002pan&Sort=Name&ShowCats=Yes
of niet?
ik deze: ftp.haal.hier.uw.illegalie.flightsimzooi.com <--- powered by: Ali IligalieOp donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef MegaHandz het volgende:
of niet?
Hmm....die FTP werkt nietOp donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik deze: ftp.haal.hier.uw.illegalie.flightsimzooi.com
Tjah, niet iedereen beschikt altijd over de laatste FTPayware (right kimble?)Op donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Juist!
FR ==> schop!
your rightOp donderdag 31 januari 2002 21:23 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen beschikt altijd over de laatste FTPayware (right kimble?)
Anoniem: 22770
waarom staat hij dan niet bij die andere site's in het begin van dit topicOp donderdag 31 januari 2002 21:20 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Uhm....ja.....meest bekende FS site maar maakt niet uit....bedoeling was goed hoor...
Dit is wat men noemt zwarte humorOp donderdag 31 januari 2002 21:23 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen beschikt altijd over de laatste FTPayware (right kimble?)
ja want avsim staat erbijOp donderdag 31 januari 2002 21:23 schreef MegaHandz het volgende:
[..]
waarom staat hij dan niet bij die andere site's in het begin van dit topicof kijk ik verkeerd
Het is een page van www.avsim.com...en die staat er wel als het goed is...Op donderdag 31 januari 2002 21:23 schreef MegaHandz het volgende:
[..]
waarom staat hij dan niet bij die andere site's in het begin van dit topicof kijk ik verkeerd
volgens geruchten onder ingewijden ook wel als avsim.com bekendOp donderdag 31 januari 2002 21:19 schreef MegaHandz het volgende:
of niet?
da's rotterdams voor cool....ik meng me hier iets te veel met de burgers hierOp donderdag 31 januari 2002 20:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Lauw?Was de vorige beter?:
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Bij mij zijn we nu al op page 13 hoor.....ik snap dat nooit, dat met die pagina's.....verschilt per persoon geloof ik...Op donderdag 31 januari 2002 21:25 schreef KIMBLE het volgende:
wow fuck we zijn al op page 5 , de vorige was bij page 12 al gesloten
moooie picsOp donderdag 31 januari 2002 21:27 schreef hellogoodbye het volgende:
Zomaar wat pics...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
je kan dat instellen in je preferencesOp donderdag 31 januari 2002 21:37 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Bij mij zijn we nu al op page 13 hoor.....ik snap dat nooit, dat met die pagina's.....verschilt per persoon geloof ik...
oh joh...tnx for the info..Op donderdag 31 januari 2002 21:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
je kan dat instellen in je preferences
okOp donderdag 31 januari 2002 21:39 schreef nealzie het volgende:
jezs ik kan niet eens een vluchtje doen want dan moet ik daarna al die tijd dat ik heb zitten vliegen hier weer zitten lezen
ik ga zo ff die link proberen die je gaf, thnx.
nou, ik ga me vlucht afmaken, ik doe me best om wat mooie pics te maken maar ik kan het nog niet zo goed.
12 april?Op donderdag 31 januari 2002 21:44 schreef biobak het volgende:
EHAM - EGKK
Ter voorbereiding alvast voor 12 april
Toch mooi dat Schiphol 2002
[afbeelding]
[afbeelding]
Richting Noordzee
[afbeelding]
[afbeelding]
Engeland bereikt
[afbeelding]
Zoekplaatje: Het weer is omgeslagen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dan ga ik naar Londen voor een weekendje euh..Londen. En de wind kwam heeeeeel hard uit een rare hoek, dus bij hoge uitzondering mocht ik van rwy 6Op donderdag 31 januari 2002 21:46 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
12 april?
ene je mag niet van rwy06 opstijgen
Op donderdag 31 januari 2002 21:49 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik naar Londen voor een weekendje euh..Londen. En de wind kwam heeeeeel hard uit een rare hoek, dus bij hoge uitzondering mocht ik van rwy 6 (verder suckt fs2002 met z'n standaard rwy's)
motiveer plzOp donderdag 31 januari 2002 21:46 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
12 april?
ene je mag niet van rwy06 opstijgen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
06 word niet gebruikt voor opstijgen, alleen landenOp donderdag 31 januari 2002 21:51 schreef bolk het volgende:
[..]
motiveer plz
Ja, doe es ff, want er zijn wel sid's voor rwy 6Op donderdag 31 januari 2002 21:51 schreef bolk het volgende:
[..]
motiveer plz
ja?Op donderdag 31 januari 2002 21:52 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, doe es ff, want er zijn wel sid's voor rwy 6
egwelOp donderdag 31 januari 2002 21:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
06 word niet gebruikt voor opstijgen, alleen landen
(er loopt ook geen taxiway naar 06)
in fs2002 start ja daar , omdat fs2002 de langste rwy pakt, en toevallig is 06 de langste rwyOp donderdag 31 januari 2002 21:53 schreef bolk het volgende:
[..]
egwel
* Bolk gaat ff naar www.airliners.netOp donderdag 31 januari 2002 21:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
in fs2002 start ja daar , omdat fs2002 de langste rwy pakt, en toevallig is 06 de langste rwy
wowOp donderdag 31 januari 2002 21:56 schreef Aerodynamic het volgende:
Mensen! Mensen!! Ik heb Rateltje op mn MSN lijst!!! ben ik ff trots nu
Anoniem: 16235
Nogal stom, dan... Ik vroeg me al die tijd al af waarom ik altijd door het gras moest taxien om bij rw 6 te komen...Op donderdag 31 januari 2002 21:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
in fs2002 start ja daar , omdat fs2002 de langste rwy pakt, en toevallig is 06 de langste rwy
GefeliOp donderdag 31 januari 2002 21:56 schreef Aerodynamic het volgende:
Mensen! Mensen!! Ik heb Rateltje op mn MSN lijst!!! ben ik ff trots nu
tampert, kriminalpolizei
Kijk bijv. maar eens in de Schiphol 2002 manual op de maps voor de departuresOp donderdag 31 januari 2002 21:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja?
lol!
lolOp donderdag 31 januari 2002 21:57 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Nogal stom, dan... Ik vroeg me al die tijd al af waarom ik altijd door het gras moest taxien om bij rw 6 te komen...
SID TexelOp donderdag 31 januari 2002 22:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik zie het niet staan , alleen 06 bij arrival
Ze zijn d'r wel, maar waarom weet waarschijnlijk niemandOp donderdag 31 januari 2002 22:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik zie het niet staan , alleen 06 bij arrival
voor grasvliegersOp donderdag 31 januari 2002 22:03 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ze zijn d'r wel, maar waarom weet waarschijnlijk niemand
wat zei ikOp donderdag 31 januari 2002 22:05 schreef bolk het volgende:
Hmmz ik kan niets vinden over de Kaagbaan
RIO DE JANEIRO - Een vertrekkende Boeing 737-300 heeft woensdag bij de luchthaven Santos Dumont in Rio de Janeiro een taxi de lucht ingezogen. De auto kwam 25 meter verderop weer neer. De bestuurder raakte ernstig gewond. Dat meldden de Braziliaanse media donderdag.
De taxi reed op een weg vlak naast de startbaan toen hij door de turbulentie van het vliegtuig omhoog werd getrokken. De wagen sloeg meerdere keren over de kop, waarbij de bestuurder eruit werd geslingerd. Hij raakte gewond aan het hoofd en verkeert ondanks drie operaties nog steeds in levensgevaar.
De beveiligingsdienst van de luchthaven liet weten dat de chauffeur een rood stoplicht aan zijn laars had gelapt. Ook zou hij twee waarschuwingen van de verkeerstoren hebben genegeerd.
tampert, kriminalpolizei
Jezus....ongelooflijk....kan je nagaan hoe sterk die 'vortex-wakes' zijnOp donderdag 31 januari 2002 22:06 schreef Evilernie het volgende:
wheehehe...een berichtje van nu.nl
[..]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ja, je mag ook niet gaan taxi-en zonder toestemmingRIO DE JANEIRO - Een vertrekkende Boeing 737-300 heeft woensdag bij de luchthaven Santos Dumont in Rio de Janeiro een taxi de lucht ingezogen.
[...]
Ook zou hij twee waarschuwingen van de verkeerstoren hebben genegeerd.
Op donderdag 31 januari 2002 22:06 schreef Evilernie het volgende:
wheehehe...een berichtje van nu.nl
[..]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
of gewoon heel fanatiekOp donderdag 31 januari 2002 22:11 schreef McFlipp het volgende:
[..]
haha wat een sukkel zeg, damn die was echt levensmoe
hahahahaOp donderdag 31 januari 2002 22:09 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, je mag ook niet gaan taxi-en zonder toestemming
tampert, kriminalpolizei
ja dat kan wel maar het is eigenlijk geen dep baanOp donderdag 31 januari 2002 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
Er zijn idd wel SID's voor baan 06 hoor! Het is niet gebruikelijk maar bij speciale aangelegenheden kan 06 als startbaan worden gebruikt. Alleen is niet 100% van de baan te gebruiken (bij gebrek aan een taxibaan naar de kop idd), maar er kan wel van 75% ongeveer gestart worden, daar kan je namelijk wel via een taxibaan de startbaan op!
Aparte manier van vliegtuigspotting.Op donderdag 31 januari 2002 22:06 schreef Evilernie het volgende:
RIO DE JANEIRO - Een vertrekkende Boeing 737-300 heeft woensdag bij de luchthaven Santos Dumont in Rio de Janeiro een taxi de lucht ingezogen. De auto kwam 25 meter verderop weer neer. De bestuurder raakte ernstig gewond. Dat meldden de Braziliaanse media donderdag.
De taxi reed op een weg vlak naast de startbaan toen hij door de turbulentie van het vliegtuig omhoog werd getrokken. De wagen sloeg meerdere keren over de kop, waarbij de bestuurder eruit werd geslingerd. Hij raakte gewond aan het hoofd en verkeert ondanks drie operaties nog steeds in levensgevaar.
De beveiligingsdienst van de luchthaven liet weten dat de chauffeur een rood stoplicht aan zijn laars had gelapt. Ook zou hij twee waarschuwingen van de verkeerstoren hebben genegeerd.
ja joh, je ziet ze vooral vaak bij pieren staanOp donderdag 31 januari 2002 22:14 schreef bennierex het volgende:
D'r staan op luchthavens ook niet voor niks allemaal van die 'blast-fences'
Labiel zootjeOp donderdag 31 januari 2002 22:15 schreef Aerodynamic het volgende:
Jezus....eerst zijn 'we' allemaal moeilijk schijnheilig als iemand vraagt of je ook in gebouwen kan crashen....
en nu vind iedereen opeens het supervet als iemand met hoofdwonden in levensgevaar in het ziekenhuis ligt
dat is gewoon grappig.....Als het waaar is tenminsteOp donderdag 31 januari 2002 22:15 schreef Aerodynamic het volgende:
Jezus....eerst zijn 'we' allemaal moeilijk schijnheilig als iemand vraagt of je ook in gebouwen kan crashen....
en nu vind iedereen opeens het supervet als iemand met hoofdwonden in levensgevaar in het ziekenhuis ligt
tampert, kriminalpolizei
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
slaapseOp donderdag 31 januari 2002 22:20 schreef nealzie het volgende:
ja, ik dacht zoon 737 van transavia is weer zo cliche inmiddels... en kijk, geen rook! alles bij het opstijgen omdat ik aan 1 kant aan het remmen was om wat bij te sturen, ik dacht ik doe een spectaculaire landingsshot, en dan heb je geen rooknou ik ga pitten mzzl iedereen
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 42598
dus jij was die maf heir boven Den HaagOp donderdag 31 januari 2002 22:20 schreef Blackhole het volgende:
Jullie hebben het toch over foutjes van mensen die op de verkeerde baan opstijgen .. ik heb hier nog een paar dwazen.
[afbeelding]
Hier stijg ik op om ff een test vlucht tegaan houden .. [Eham}
[afbeelding]
dus jij was die maf die hier net laag over Den Haag kwam vliegen![]()
Hier kom ik dus weer in de buurt van rotterdam met veel problemen .. er zijn 3 motoren uit gavallen .
[afbeelding]
Hier ben ik nood gedwongen telanden op EHRD.
Ps ik heb toestemming gehad om te mogen landen .
[afbeelding]
Maar hier gaat dan net een cessna de lucht in
(was er niet voor gewaarschuwd )
[afbeelding]
En dan komt ook nog deze ff landen op een gras veld ..
[afbeelding]
Ne 3 keer bijna een ongeluk tehebben gehad ben ik wel an de grond gekomen ..
ik heb hem nu op de stream? iets met groundspeedOp donderdag 31 januari 2002 22:21 schreef Aerodynamic het volgende:
luistert er iemand de schiphol tower?? er vloog hier een vliegtuig laag over! (den haag)
Ik heb geen idee...k luister em niet (heb geen link) maar zo laag komen ze nooit over...Op donderdag 31 januari 2002 22:24 schreef bolk het volgende:
[..]
ik heb hem nu op de stream? iets met groundspeed
1e pagina, schiphol radioOp donderdag 31 januari 2002 22:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...k luister em niet (heb geen link) maar zo laag komen ze nooit over...
Grin dat is wel toeval dat het op zet zelfde moment gebuurt ja want ik ben ook net klaar met die vlucht ..Op donderdag 31 januari 2002 22:23 schreef rdluca het volgende:
[..]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Straks om 22:45 op Yorin: AirportOp donderdag 31 januari 2002 22:28 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE is moe dus ik ga ervandoor (ff tv kijke) en zo![]()
![]()
laterzzz
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ff kijkenOp donderdag 31 januari 2002 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks om 22:45 op Yorin: Airport
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 46189
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 16235
ik ben het met je eens...bush-flying is heel gaafOp donderdag 31 januari 2002 23:27 schreef hellogoodbye het volgende:
ff, na al die pics met 737's, 747's en ga zo maar door, wat pics van de 'vakantietrip' met de Amphibian langs de Noord-Amerikaanse rivieren, waar ik het eerder al over had.
Heerlijk rustgevend zo voor het slapen gaan. Alhoewel deze pics genomen zijn tijdens de (virtuele) sunrise...
Geen ATC, geen flightplan, gewoon genieten van de natuur: simpel de rivier volgen (je moet wel een doel hebben anders wordt het saai...) en alles van dichtbij bekijken wat je maar van dichtbij wilt bekijken.
Ik moet zeggen dat ik de graphics in de vrije natuur veel en veel mooier vind dan de bebouwde kom: de natuur ziet er hier en daar heel overtuigend uit: Die autogen boompjes zijn echt wel mooi! En het water ook! De steden vind ik nog steed heel vreemd: platte zooi met opgeplakte gebouwtjes...
Ik kan zo wel uren blijven vliegen. Prachtig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Heb je inmiddels de oorzaak al gevonden ?Op donderdag 31 januari 2002 16:33 schreef nealzie het volgende:
nou nou, wat een gezwans over onzin hiero.
ik heb inmiddels de oorzaak van mijn error ontdekt (zie page1) als ik de fs scenery enchancer uit zet geeft hij géén errors meer, maarja, dan heb ik ook een nogal lege ehamiemand een idee hoe ik dit kan fixen? ik had fsse al voor eham van lago
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
morguhOp vrijdag 01 februari 2002 07:59 schreef Evilernie het volgende:
moggeh
in map view zie de op de kaart je plane en de tower, die kan je naar een andere plaats slepen.Op vrijdag 01 februari 2002 08:27 schreef bolk het volgende:
W00t nice pics.
FF een vraagje, hoe kan je de toren view wisselen van airport?
Mogguh allemaalOp vrijdag 01 februari 2002 09:04 schreef hellogoodbye het volgende:
Môgguh!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq