Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitleg geeist

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:07
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/396447

Goldme maakt een smerige opmerking over van Bommel, begint daar over incest enzo. Ik gooi hem in SU, hij past het snel aan en moderator Steffie edit mijn reply.

Waarom? Dat was een regelrechte flame, en een smerige ook. Waarom wordt dat genegeerd en waarom edit Steffie mijn post?

Vriendjespolitiek?

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik snap het ff ook niet meer :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Dommel
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Hij had zijn berichtje ge-edit voordat een mod het zag. Misschien heeft dat ermee te maken :?

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• JeroenNietDoen
topic trouwens, ik eis niet maar zou het wel heel erg graag willen weten.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 21:25 schreef Kaap het volgende:
topic trouwens, ik eis niet maar zou het wel heel erg graag willen weten.
Ik wilde net een opmerking maken ;)

Overigens is het gewoon geedit omdat die opmerking niet hoefde te blijven staan.
Steffie had wel even een opmerking in het draadje mogen maken, dat hij het afgehandeld heeft ;)

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Een flame is een flame,daarbij Kaap heeft hem gequote,ik heb het "woord" ook nog in quote staan.
En of je hem snel verwijdert mag IMHO niets uitmaken,vooral niet om de uitleg die de persoon in kwestie geeft

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• JeroenNietDoen
Mijn idee, ik quote het bewijs toch? En Steffie heeft dat dus wel degelijk gelezen of wou hij nu gaan zeggen dat ik dat uit mijn duim zoog :?

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 21:28 schreef Kaap het volgende:
Mijn idee, ik quote het bewijs toch? En Steffie heeft dat dus wel degelijk gelezen of wou hij nu gaan zeggen dat ik dat uit mijn duim zoog :?
rustig maar ;)

Die flame is Steffie echt niet ontgaan. Er is alleen vergeten te melden in dat draadje dat hem die flame opgevallen is.

• JeroenNietDoen
Affirmative :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
En weer een tevreden gebruiker :7
Pagina: 1