[ALG] 500 cd's + unique password + protection...

Pagina: 1
Acties:

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 21:03
He mensen, ik moet een powerpoint presentatie copieeren dat bij een boek hoord, de oplage is 500 en die mensen willen voor elk boek een cd, die beveiligd is tegen copieeren, en verder ook nog een unique password heeft....

IS DIT MOGELIJK? of zijn er BETERE oplossingen?
Kom aub niet aan van microsoft dit en dat, en dat kan niemand....

Het gebruikers nivo van de boeklezers is echt nul komma nul, het zijn newbies die net windows kunnen starten en de aanknop weten te vinden!

Kan iemand mij helpen? :?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14
Nuh? En ga je die boeken en cd's verkopen? Ruikt een beetje naar piracy....

Trouwens, volgens mij zit je hier op het verkeerde forum voor zo'n vraag.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Misschien kun je een wachtwoord maken uit cijfers

137107 bv.

En dan kijken of er iets "specials" is. in mijn voorbeeld de eigenschap dat het priemgetallen zijn 13, 71 en 07. Erg simpel te controleren en te generen. Maar er zijn ongetwijfeld betere oplossingen.

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Op woensdag 30 januari 2002 21:25 schreef henkerik het volgende:
Misschien kun je een wachtwoord maken uit cijfers

137107 bv.

En dan kijken of er iets "specials" is. in mijn voorbeeld de eigenschap dat het priemgetallen zijn 13, 71 en 07. Erg simpel te controleren en te generen. Maar er zijn ongetwijfeld betere oplossingen.
Of bijvoorbeeld dat je 2 strings hebt, bijv:

AFGERWT en FGADSAA

en dat je kan controleren dat die 2 strings bij elkaar horen (encryptie enzo). Vervolgens maak je daar één string van, bijv:

AFGERWTFGADSAA

En dan controleer je of het eerste deel past bij het tweede.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14
Ow, wil je zelf een beveiligingssysteem implementeer of één kraken.

* whoami denkt dat hij te snel heeft gelezen en daardoor het topic een beetje verkeerd interpreteerd heeft.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 21:17 schreef Mamphiz het volgende:
He mensen, ik moet een powerpoint presentatie copieeren dat bij een boek hoord, de oplage is 500 en die mensen willen voor elk boek een cd, die beveiligd is tegen copieeren, en verder ook nog een unique password heeft....

IS DIT MOGELIJK? of zijn er BETERE oplossingen?
Kom aub niet aan van microsoft dit en dat, en dat kan niemand....

Het gebruikers nivo van de boeklezers is echt nul komma nul, het zijn newbies die net windows kunnen starten en de aanknop weten te vinden!
uhmmmm niet beveiligen... buiten dat die newbies zeker geen cd kunnen kopieren, heeft het nl geen enkel nut. Bij gekopieerde cds krijg je toch wel meestal de code. Neem als voorbeeld al die spellen die met een zogenaamde niet te kraken cd kopieer beveiliging op de markt kwamen. De crack was er eerder dan dat jij naar de winkel kon rennen om dat spel te kopen.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Als je het echt goed wilt gebruiken moet je gewoon een standaard encryptie algoritme uit de kast trekken :) .

Je kunt daarvoor beter even een degelijk boek lezen of cryptografie. Het hangt nogal van je doelstellingen af welke categorie algoritme je het beste kunt nemen.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
inpakken met winrar/winzip. lekker lange password string voor maken, zijn volgens mij ongeloofelijk k*t om te kraken. Op internet kom je in ieder geval alleen brute force tegene nooit generic patches. Eventueel met een autoinstall iets maar dat is het verder. Verder denk ik dat je ze allemaal apart zal moeten maken... haha suc6

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

mulder

ik spuug op het trottoir

Volgens mij kan dit alleen als je 500 verschillende setup's maakt (evt + unique cd-id), want je wilt dus 500 unique passeerwoorden (<- zo noemen ze dat bij het Nijmegens Dagblad)

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, maar als je een cd kopieert die een (voor het product) uniek pw heeft. Dan wordt dat pw toch ook meegegeven als je die cd Kopieert. Dus dan heb je er niks aan....

Ermz, ik had dit topic niet goed gelezen en zie nou dat er al zoiets gepost is.

Ik heb speciaal voor bloasfist alle spelfouten uit deze post gehaald. Ik ben idd een paar keer over mn vingers gestruikeld. |:(

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 31 januari 2002 11:02 schreef _knight_ het volgende:
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, maar als je een cd copieerd kopieert die een (voor de het producte) uniek pw heeft. Dan wordt dat pw toch ook meegegeven als je die cd Kopieert. Dus dan heb je er niks aan....

Ermz, ik had deze dit topic niet goed gelezen en zie nou dat er al zoeiiets gepost is.
wow!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Nieuwe CDtjes hebben toch vaak zown nummer in de VOLUME descriptor ofzow, kan je dat niet gebruiken om een password nummer mee te maken?

Rustacean

• djc
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

En dan vergeet je "producte" nog 8-)

Rustacean

• RickN
  • Laatst online: 14-06-2025
Een word document kun je gewoon in Word beveiligen tegen openen met een password. In Office 2000 geldt dit niet voor Powerpoint documenten (heel vaag natuurlijk, maar ik kon het echt niet vinden) Misschien dat dit wel kan in b.v. Office XP...

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Pagina: 1