-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Klinkt inderdaad aan een monitor met BNC-aansluitingen (5 stuks: Red, Green, Blue, VSync en nog een). Kan gewoon op je normale videokaart, je moet alleen een BNC-kabel kopen. Een tientje of 5 (euj, €urootje of 22
), en je hebt dik plezier ervan!
Go for it!
Go for it!
... en oranje! :P
Is BNC (British Naval Connector) kan je gewoon kabels voor kopen, schijnt betere beeldkwaliteit te geven.
en ze zijn nog beter verlengbaar ook iiyama gebruikt deze aansluiting als 2de (kun je schakelen tussen computers)
HE VET, bedankt jongens 
Ik denk dat ik er maar eens achter aan ga dan
THX tweakers
Ik denk dat ik er maar eens achter aan ga dan
THX tweakers
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
BNC is dat idd, is bedoeld om iets betere beeldkwaliteit te krijgen.
Echter, imho zegt het geen fuck, mijn Super HQ normale vga kabeltje geeft beter beeld dan mn el-cheapo BNC kabel......
Maar goed, verloopjes (aansluitkabels) zijn er gewoon, dus wat dat betreft gewoon scoren die bak
mijn philipsje 19" heeft gewoon beide aansluitingen..
waarvan ik dus nu de normale gebruik, icm met de duurste kabel die ik kon vinden (hoop kabels geven kutbeeld bij 1600x1200 @ 85Hz)
Echter, imho zegt het geen fuck, mijn Super HQ normale vga kabeltje geeft beter beeld dan mn el-cheapo BNC kabel......
Maar goed, verloopjes (aansluitkabels) zijn er gewoon, dus wat dat betreft gewoon scoren die bak
mijn philipsje 19" heeft gewoon beide aansluitingen..
waarvan ik dus nu de normale gebruik, icm met de duurste kabel die ik kon vinden (hoop kabels geven kutbeeld bij 1600x1200 @ 85Hz)
Leg maar eens 20 meter afgeschermde VGA kabel... Kijken of je nog beeld krijgtOp woensdag 30 januari 2002 22:25 schreef DJSmiley het volgende:
BNC is dat idd, is bedoeld om iets betere beeldkwaliteit te krijgen.
met 5 (of 4, 3) losse bnc kabels, heb je stukken beter beeld, die zijn namelijk los van elkaar afgeschermd. Maar op 1,5m maakt het idd weinig uit.
Heb hier thuis 20 meter liggen... geeft perfect beeld op 1280x1024x72 hz
twas idd BNC, vandaag ff kabeltje van 60 gulden gehaald 
maja, daarna de monitor,
een EIZO flexscan T660i 20inch (19inch zichtbaar)
http://www.eizo.co.jp/welcome/products/discontinued/crt/t660i/contents.html
ach, op een resolutie van 1280*1024 kan ik een verversings frequentie van 75Hz ongeveer halen, en daar ben ik wel tevreden mee, de monitor zelf koste tenslotte maar 50 gulden
he, iedereen bedankt !!
mr._Anderson
maja, daarna de monitor,
een EIZO flexscan T660i 20inch (19inch zichtbaar)
http://www.eizo.co.jp/welcome/products/discontinued/crt/t660i/contents.html
ach, op een resolutie van 1280*1024 kan ik een verversings frequentie van 75Hz ongeveer halen, en daar ben ik wel tevreden mee, de monitor zelf koste tenslotte maar 50 gulden
he, iedereen bedankt !!
mr._Anderson
Yep scheelt veel in verhouding met gewone aansluiting. ik had dan wel el cheapo kabeltje gekocht van 6 piek ofzo.Op woensdag 30 januari 2002 21:20 schreef SniperGuy het volgende:
Is BNC (British Naval Connector) kan je gewoon kabels voor kopen, schijnt betere beeldkwaliteit te geven.
btw mijn bnc kabel was 70 piek
Reality beats fiction by far!
Waarom krijg ik nooit van die aanbiedingen? Wel l*llig trouwens dat je in guldens hebt betaald, moet die persoon weer ervoor naar het postkantoor om te laten omwisselen naar €uroos...twas idd BNC, vandaag ff kabeltje van 60 gulden gehaald
maja, daarna de monitor,
[knip]
... en oranje! :P
nou ik had gepint,
dus dat komt wel goed
en ja ik heb geluk gehad, kende iemand die bij zo'n winkel werkt waar veel 2e hands spul langs komt, en hij zei dat er een grote monitor stond, ik denk zal wel zo'n oude kut bak zijn, maar valt best mee, en goed merk
maar er zit ook nog een 'D-sub' aansluiting op, ik kan dus switchen tussen BNC en D-SUB, maar er past geen normale video kabel in dus?? Bij een video kabel heb je namelijk 3 rijtjes pinnentjes, en bij die D-sub kunnen er maak 2 in, dus moet iets anders zijn.
iemand een idee wat ik daarmee kan
mr._Anderson
dus dat komt wel goed
en ja ik heb geluk gehad, kende iemand die bij zo'n winkel werkt waar veel 2e hands spul langs komt, en hij zei dat er een grote monitor stond, ik denk zal wel zo'n oude kut bak zijn, maar valt best mee, en goed merk
maar er zit ook nog een 'D-sub' aansluiting op, ik kan dus switchen tussen BNC en D-SUB, maar er past geen normale video kabel in dus?? Bij een video kabel heb je namelijk 3 rijtjes pinnentjes, en bij die D-sub kunnen er maak 2 in, dus moet iets anders zijn.
iemand een idee wat ik daarmee kan
mr._Anderson
Pagina: 1