A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
die ECS ondersteund toch geen ECC? Dat zal wel het probleem zijn.
Ik heb ook die ECS K7S5A, alleen heb nog geen proc. Moet je in je bios niets iets instellen, of kan je daar niet in komen?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik kom helemaal niet in de bios. Hij blijft een zwart scherm geven. Ik heb ook al de module in bank 2 gestopt, maar dit lost ook niets op.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Is er iemand zeker van dat de K7S5A geen ECC ondersteund, want dan moet ik het toch omruilen voor gewoon DDR, en even wachten tot dat weer binnen is bij hardware.nl
Volgens mij (ik weet het niet zeker) kan de K7S5A idd niet om met ECC reg. geheugen, dus dan moet je idd ff omruilen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hmmm. Balen zeg.
Dan zal ik morgen hardware.nl maar even bellen, en alles uit leggen. Het was namelijk hun idee om mij dan ECC ipv. no-ECC te geven. Hopelijk is het no-ECC geheugen weer binnen bij hardware.nl zodat ze het meteen op kunnen sturen.
Dan zal ik morgen hardware.nl maar even bellen, en alles uit leggen. Het was namelijk hun idee om mij dan ECC ipv. no-ECC te geven. Hopelijk is het no-ECC geheugen weer binnen bij hardware.nl zodat ze het meteen op kunnen sturen.
Onwijs veel mensen hebben problemen met ECC en hun K7S5A, sommigen draaien het gewoon. ECC is 2-3% trager en valt minder te OC'en. Het is alleen handig bij servers die weken aanstaan.
Dat het iets trager is en minder te OC'en is vind ik niet erg. Maar het werkt gewoon echt niet, kan dit aan de biosversie liggen. Zou een bios update het probleem verhelpen??Op woensdag 30 januari 2002 21:57 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
Onwijs veel mensen hebben problemen met ECC en hun K7S5A, sommigen draaien het gewoon. ECC is 2-3% trager en valt minder te OC'en. Het is alleen handig bij servers die weken aanstaan.
dat is slim, want dat past dus niet op die ECSOp woensdag 30 januari 2002 21:47 schreef getty het volgende:
Het was namelijk hun idee om mij dan ECC ipv. no-ECC te geven.
(ja het past er wel op maar het werk nie)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Nee, jij hebt registered DDR ECC en dat zal niet werken. sorry heb eerste keer niet goed gelezen.
Onderbouwing:
SiS site: http://www.sis.com/products/chipsets/oa/socketa/735fea.htm
Integrated DDR SDRAM Controller
- Up to 3 DIMMs of Unbuffered DDR2100, DDR1600
- Up to 3 DIMMs of Unbuffered PC133 SDRAM
En er zijn al talloze mensen die je voor zijn gegaan.
Onderbouwing:
SiS site: http://www.sis.com/products/chipsets/oa/socketa/735fea.htm
En er zijn al talloze mensen die je voor zijn gegaan.
dus 2 x 256 dubbelzijdige dimms werken niet???Op woensdag 30 januari 2002 23:35 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
Dat kan best zo zijn. Maar gelukkig zijn de meeste nieuwe modules enkelzijdig. Ik heb 2x 256 DDR in dit mobo liggen en werkt perfect.Op donderdag 31 januari 2002 12:48 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
dus 2 x 256 dubbelzijdige dimms werken niet???
Pagina: 1