Toon posts:

CASEMA KUT INTERNET

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
WEet iemand hier mischien hoe ik illegaal de bandbreedte van mijn casema account kan verhogen ,want.... (Nou ja CASEMA zegt al genoeg neem ik aan)

Verwijderd

Je hoeft niet te schreeuwen. Dat wordt meestal niet gewaardeert ...
Maar om jouw vraag te beantwoorden; als je zo'n lomp kastje hebt is het antwoord volmondig neen, helaas. Je seriele poort kan maar max 10 KB per seconde doorlaten en dat is dus de strop en daar doe je helemaal niks aan ...

Enne ja, casema is KLOTE :-)

Deviant

Verwijderd

Topicstarter
je com port kan 115.200 bps aan das iets meer als 10kb/s maar dat haalt dat tyfus ding nog geeneens... als je 5 haalt mag je blij zijn

Verwijderd

yup das ongeveer de max snelheid. Zonder een netwerkkaart kan je die snelheden waarmee al die chello'ers mee internetten, helaas...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
oja, en je nick is lame!

Verwijderd

Kerel, wat je ook doet, de snelheid zal er nooit beter op worden.

De lijnen en servers van Casema zijn werkelijk om te huilen en er is niks, maar dan ook N I K S wat je eraan kunt doen.

Neem ISDN als (enige) alternatief of ga verhuizen, zo ver mogelijk van Casema vandaan

Oh, dit nog, DildoBoy, inderdaad een LAME nick. :(

Ik mag hopen voor je dat die gekozen is uit pure frustratie van Casema.

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54
Met COM21 (Breda) is ook Casema goed uit te houden!

S.

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Ik zit in Noordwijkerhout (Leiden) en heb niet zo veel te klagen met Casema..6 a 7 kb/s

Maar daarintegen heb ik ook allerlei tweakjes om allerlei instellingen te veranderen.

Verwijderd

casema is sterk achteruit gegaan de laatste tijd (regio haaglanden). tot +/- 3 weken geleden zat ik nog wel regelmatig op 4/5Kb/s, maar sindsdien kom ik gewoon <big>NIET</big> boven de 2Kb/s... en dat is echt frustrerend. beetje normaal FTP'en zit er nu ook niet meer bij en telnetten/IRC al helemaal niet (bij IRC zit ik nu met een gemmiddelde lag van 10sec)

:( :(

Verwijderd

Zoetermeer => +/- 7 a 8 KB/s normaal
5 KB/s s'avonds/ weekend
10 KB/s 's nachts

Niets te klagen behalve dat de mail erg laat aan komt. +/- een delay van 3 uur
Pagina: 1