Toon posts:

goede coax-kabel voor casema internet ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn pc verplaatst en nu is de kabel te kort.
Ik wil dus nu een nieuwe kabel kopen en daar zijn vast verschillende soorten en maten van.

Wat voor een zouden jullie mij dan aanraden ..

Bij voorbaat dank,

Deviant

P.S. De lengte van de kabel moet 12 meter

Verwijderd

Ik zou degoedkoopste nemen (aangezien casema toch fucking sloom is... daarom heb een goeie kabel geen nut!)

Verwijderd

Als de lengte maar niet te lang wordt (25+ meter...dan moet het kanaal worden versterkt) kabel maakt niet uit.....mot gewoon werrukeuh :P

Verwijderd

Topicstarter
Tis dus wel voor internet, daar wa ik misschien niet heel duidelijk in.
Ik heb het namelijk al met een gewone geprobeert en dan krijg ik echt geen goed signaal.
Weet iemand ook trouwens wat voor een soorten en maten en merken er zijn en wat dan de verschillen zijn of misschien een URI, zodat ik zelf effe kan koekeloeren ..

BVD,

Deviant

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Ik heb destijds die casema-gast wijsgemaakt dat mijn PC helemaal opzolder stond, terwijl hij er met z'n neus bovenop stond (verstopt achter de TV). Hij mocht me maximaal 20 meter kabel geven zei-die, en heeft dat eventjes geschat, die 20 m. Volgens mij is het wel zo'n 25 m geworden. "Kwaliteitskabel meneer"!

Hmm, uiterst stugge kabel, maar ik zal es voor je kijken of er iets op staat over impedantie e.d. Het is wel een goed geisoleerde coax i.i.g.

• sjaak
  • Laatst online: 19-08 08:33

sjaak

un giorno credi

Vraag naar coax 12, ongepantserd. Kan gewoon gebruikt worden als t.v. kabel, kan je trouwens geen langere utp kopen, of werkt kaasema niet met een utp-kabeltje?

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
Pindakaas, is gewoon een saaie grijze stugge kabel zonder opdruk.

En nee casema werkt niet met een UTP, of je moet verloopstekkers kopen van serieel naar UTP.
Pagina: 1