ik sjek ff me DU meter en merk dat ik al een paar uur zit te downloaden met +/- 80kb/sec 

wtf is dat
-- edit: MXstream basic van xs4all --

wtf is dat

dat lijkt me nogal sterk knul..Op woensdag 30 januari 2002 20:34 schreef olav het volgende:
meetfout: je kunt max 64
voor bevestiging kan je ff AnalogX netstat Live downen en installeren (is gratis)Op woensdag 30 januari 2002 20:33 schreef bbrother het volgende:
ik sjek ff me DU meter en merk dat ik al een paar uur zit te downloaden met +/- 80kb/sec
[afbeelding]
wtf is dat
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 10:18 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
DAAAAAAAAMN !!!!Op woensdag 30 januari 2002 20:36 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
voor bevestiging kan je ff AnalogX netstat Live downen en installeren (is gratis)
dan heb je echt bewijs
Verwijderd
Whaha maar wel leuk, was het maar waar dat het downloaden zo snel gingOp woensdag 30 januari 2002 20:40 schreef bbrother het volgende:
[..]
DAAAAAAAAMN !!!!
ik ben dom dom dom dom
ik merk nu pas dat ik een mp3 zit te luisteren via het netwerk
*schaam* sorry
T zou moeten kunnen toch? Is het eigenlijk een software matige of een hardware matige instelling in de centrale?Op woensdag 30 januari 2002 21:19 schreef Tuxus het volgende:
Het zou toch mooi zijn als het gekunt had
software dacht ikOp woensdag 30 januari 2002 21:34 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
T zou moeten kunnen toch? Is het eigenlijk een software matige of een hardware matige instelling in de centrale?