Misschien ff zeggen hoe je dat hebt gedaan? Handig voor in de search.Op woensdag 30 januari 2002 20:46 schreef Goten het volgende:
never mind.. is al klaar
er is ook een
"volledig voor-geconfigureerde versie PHP + Apache + Mysql die je kan starten met een start.bat en afsluiten met een end.bat"
die je ergens kan downloaden, als er interesse is kan ik hem mirroren, het heet phpdev.zip
google voor een nieuwe versie ik weet het ook niet...
"volledig voor-geconfigureerde versie PHP + Apache + Mysql die je kan starten met een start.bat en afsluiten met een end.bat"
die je ergens kan downloaden, als er interesse is kan ik hem mirroren, het heet phpdev.zip
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
uh.. weet ik zelf niet eens een ander soort php gebruikt php 4 gloof ikOp woensdag 30 januari 2002 21:07 schreef Lampie het volgende:
[..]
Misschien ff zeggen hoe je dat hebt gedaan? Handig voor in de search.
zou die ook draaien @ pentium 90 ?Op woensdag 30 januari 2002 21:17 schreef KnEuTeR het volgende:
er is ook een
die je ergens kan downloaden, als er interesse is kan ik hem mirroren, het heet phpdev.zipgoogle voor een nieuwe versie ik weet het ook niet...
zo ja wil je hem dan mirroren?
Kan je dan php (server) instaleren VOLLEDIG automatisch
Want dat heb ik nodig, om op servers te zetten, het moet gewoon met een klik starten en alles instaleren..
Als dit kan wil ik het ook hebbe
Als dit kan wil ik het ook hebbe
http://www.firepages.com.au/phpdev_nl.htmOp woensdag 30 januari 2002 21:17 schreef KnEuTeR het volgende:
er is ook een
die je ergens kan downloaden, als er interesse is kan ik hem mirroren, het heet phpdev.zipgoogle voor een nieuwe versie ik weet het ook niet...
Erg handig!
thnks for the link!
thnks for the link!
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1