Ja, aan de rechterkant van het scherm, of links natuurlijk. Je sleept hem gewoon tegen de rand en laat los.Op vrijdag 01 februari 2002 19:12 schreef Maverick het volgende:
kun je trillian docken?
mmm weet niet eens welke versie ik heb maar het werkt perfect eens ff kijken ahhh 0.71
Verwijderd
Idd, en indien gewenst kan je dat ook uitzettenOp vrijdag 01 februari 2002 19:34 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Ja, aan de rechterkant van het scherm, of links natuurlijk. Je sleept hem gewoon tegen de rand en laat los.
ah cool, das wel handig dan, want docking roeleert de pan uit.
ik denk dat ik het maar eens ga proberen dan
ik denk dat ik het maar eens ga proberen dan
PSN: DutchTrickle PVoutput
hm ik heb em nu (gedockt
) alleen iedereen staat in 1 groep, kan ik dat gewoon door elkaar gooien zonder dat het op de msn server veranderd?? want in me msn staan ze wel in groepen 
volgesn mij zijn alle mensen die in msn geblockt zijn dat nu ook niet of wel
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Bij mij tot nu toe is het volgens mij niet verandert op de server
Want alles MSN accounts staan bij trillian in 1 Groep standaard
Want alles MSN accounts staan bij trillian in 1 Groep standaard
Dacht het wel, zie es in je prefs bij de privacy van MSN.Op vrijdag 01 februari 2002 22:31 schreef Maverick het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
bij mij onthoud ie de instellingen van irc niet, elke keer als ik trillian start staat er weer 'irc.dal.net' weet iemand hoe je dit fixt?
Verwijderd
Weet iemand of je iets kan instellen dat je ook in het message vak berichten kun copieren ik vind dit het engigste minPUNT
Dat kan, bij het selecteren alleen niet de muisknop loslaten.
Dus een vakje slepen en tegelijkertijd CTRL+C drukken.
Dus een vakje slepen en tegelijkertijd CTRL+C drukken.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Bij het selecteren van tekst wordt dit (bij mij) direct gekopieerd.
Verwijderd
En het is weer zover.. AIM voor de 4e x in 4 dagen geblocked.. kijken hoe snel trillian met een update komt..
Verwijderd
LOL wie neemt er dan ook AIM messengerOp zaterdag 02 februari 2002 18:44 schreef T3KST3P het volgende:
En het is weer zover.. AIM voor de 4e x in 4 dagen geblocked.. kijken hoe snel trillian met een update komt..
er komt vast wel WEER een nieuwe versie ROFLOL!
Als je in Trillian sleept in het chatwindow, dan copy't hij automagisch.. Het is dus zeker wél mogelijk om te copy'en..
Verwijderd
Bij mij nietOp zondag 03 februari 2002 02:13 schreef Skate2000 het volgende:
Als je in Trillian sleept in het chatwindow, dan copy't hij automagisch.. Het is dus zeker wél mogelijk om te copy'en..
Gewoon de tekst selecteren en dan weer loslaten, dan kun je het iig in je invoer plakken.
Sja en anders moet je maar ff de history gebruiken.
Sja en anders moet je maar ff de history gebruiken.
Verwijderd
Ik heb hier versie 0.722, maar kom niet op AIM 
Het probleem is dus nog niet opgelost?
[edit]
Ik moet beter lezen
Het probleem is dus nog niet opgelost?
[edit]
Ik moet beter lezen
Op zaterdag 02 februari 2002 18:44 schreef T3KST3P het volgende:
Bij mij werkt AIM nog wel. Vergeet niet om SecureIM uit te zetten.Op zondag 03 februari 2002 17:08 schreef Rodecker het volgende:
Ik heb hier versie 0.722, maar kom niet op AIM
Verwijderd
Oh ja ik heb history uitgezet want das niet zo fijn als je weet dat je D: schijf ook gedeelt is voor netwerk
En daar toevallig je history staat
En ik maak gelijk op dit topic de 103ste post
Verwijderd
de 0.724 is uit .. probleem is als ik die wil downloaden doet hij het niet van de homepage van trillian..want je wordt dan doorverwezen naar Downloads.com en dan zegt hij forbidden .. dus heb iemand een goede link ??Op zondag 03 februari 2002 18:56 schreef MasterDisaster het volgende:
Oh ja ik heb history uitgezet want das niet zo fijn als je weet dat je D: schijf ook gedeelt is voor netwerk
Verwijderd
AIM werkt nog steeds niet hierOp vrijdag 08 februari 2002 08:09 schreef InSaNe400 het volgende:
0.724 is uit
Links zijn ok nu
He rare is dat op de d/l site van dowmload.com versie 0.723 staat. Het is overig wel versie 0.724 die je downt. 
Heb ook weer een leuke skin gezien (om zelf aan te passen
)
Heb ook weer een leuke skin gezien (om zelf aan te passen
ff een vraagje: je kunt instellen close window after sending a message.
nu wil ik dat hij dat alleen bij icq doet en niet bij msn.
weet iemand hoe dit kan en is dit wel mogelijk: dus dat je als je een berichtje via icq verstuurd (met trillian) je dan na het versturen het berichtje word gesloten.
en dat hij bij msn die hele history lijst hou? thnx
weet iemand hoe dit kan en is dit wel mogelijk: dus dat je als je een berichtje via icq verstuurd (met trillian) je dan na het versturen het berichtje word gesloten.
plz iemandOp woensdag 13 februari 2002 23:12 schreef juanp het volgende:
Als je met meerdere personen in een chatwindow zit laat hij nog steeds niet een lijst zien van alle contacten in het window he?
* 2nosedt gaat pas de nieuwste Trillian downloaden zodra dat erin zit.. anders vinnik ut niet boeiend
* 2nosedt gaat pas de nieuwste Trillian downloaden zodra dat erin zit.. anders vinnik ut niet boeiend
musica | fotografica | amalia
en ik zie bij sommige mensen geen ip staan maar bij mn broertje (en bij mij dus ook) wel. hoe kan ik zorgen dat die niet gedisplayed word?
is naar mijn weten gewoon een optie ergens...ff zoeken heh.Op donderdag 14 februari 2002 17:30 schreef juanp het volgende:
en ik zie bij sommige mensen geen ip staan maar bij mn broertje (en bij mij dus ook) wel. hoe kan ik zorgen dat die niet gedisplayed word?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik heb eens even de preferences doorgeneusd, maar kan geen aparte instellingen hiervoor per chatmedium vinden. Helaas.Op woensdag 13 februari 2002 23:12 schreef juanp het volgende:
Een tip: kijk even of het al gemeld is aan de makers en meld het anders zelf.Op donderdag 14 februari 2002 15:55 schreef 2nosedt het volgende:
Als je met meerdere personen in een chatwindow zit laat hij nog steeds niet een lijst zien van alle contacten in het window he?
Ze draaien ook op de feedback van users.
Ik gebruik zelf geen IRC, dus kan je niet verder helpen.Op donderdag 14 februari 2002 19:46 schreef Hydrogen het volgende:
Hoe kan ik irc chat kanalen minimalizeren naar de tray?
Kijk anders even de preferences door of andere opties.
Yep in de preferences: ICQ->Privacy->IP Security (keuze uit 3 opties)Op donderdag 14 februari 2002 19:48 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
is naar mijn weten gewoon een optie ergens...ff zoeken heh.
Even een opmerking in het algemeen: er worden nl de laatste tijd wel erg veel erg eenvoudige Trillianvragen gesteld. Veel van die dingen zijn gewoon makkelijk zelf te vinden als je even verder kijkt dan je neus lang is. Je kunt bijvoorbeeld zelf al in de preferences kijken welke opties er zijn. Het lijkt wel of sommige mensen Trillian installeren en er mee weten te chatten, maar verder dus niet kijken naar hoe en wat.
Hmm op m'n werk heb ik Windows 2000 en daar werkt ie prima, maar thuis heb ik gisteren XP Pro opnieuw geinstalleerd en daar onthoudt ie niet de grootte en positie van het window..
Dus, iedere keer als ik inlog, staat Trillian in het midden van m'n scherm en is klein, terwijl ik het rechtsonderin wil hebben (niet gedockt) en wat groter, zodat m'n online contacts erop passen..
Iemand een idee?
Dus, iedere keer als ik inlog, staat Trillian in het midden van m'n scherm en is klein, terwijl ik het rechtsonderin wil hebben (niet gedockt) en wat groter, zodat m'n online contacts erop passen..
Iemand een idee?
Uhu weet ik.. is al ter sprake sinds versie 0.7.. ze zouden het in een nieuwe versie verwerken.. maar is nog steeds niet gebeurt.. ben benieuwd wanneer welOp vrijdag 15 februari 2002 01:46 schreef Sassie het volgende:
Een tip: kijk even of het al gemeld is aan de makers en meld het anders zelf.
Ze draaien ook op de feedback van users.
musica | fotografica | amalia
Verwijderd
Sinds kort heb ik geen meldingen meer wanneer iemand online komt! (Al een paar dagen sinds woensdag de 13e?)
Hoe komt dit? Ik heb de laatste versie 0.724.
De status alerts staan goed bij iedere user.?
Hoe komt dit? Ik heb de laatste versie 0.724.
De status alerts staan goed bij iedere user.?
Check je preferences: Windows-> Don't position (etc.)Op vrijdag 15 februari 2002 09:38 schreef TripleM het volgende:
Hmm op m'n werk heb ik Windows 2000 en daar werkt ie prima, maar thuis heb ik gisteren XP Pro opnieuw geinstalleerd en daar onthoudt ie niet de grootte en positie van het window..
Iemand een idee?
Deze moet niet aangevinkt staan.
Hmm zou kunnen dat ze zo'n grote aanpssing moeten doen dat het pas bij een 0.8 versie komt.Op vrijdag 15 februari 2002 09:41 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
Uhu weet ik.. is al ter sprake sinds versie 0.7.. ze zouden het in een nieuwe versie verwerken.. maar is nog steeds niet gebeurt.. ben benieuwd wanneer wel
Die 0.7xx aanpassing zijn allemaal vrij kleine dingen geweest
En 0.725 is uit...
Weer het AOL gebeuren
Weer het AOL gebeuren
VET!! ik zat er net aan te denken om te kijken of er een patch voor is omdat dit zo irritant is,.. ga em gelijk proberen. Thnx m8Op woensdag 30 januari 2002 21:37 schreef jelmervos het volgende:
Voor de mensen die de medium iconen (ICQ/MSN/enz.) voor de nick in de standaard skin wat vaag vinden kun je hier een nieuwe XML downloaden. Plaats deze in Trillian\skins\TP2\sys en de iconen zijn net als je er met de muis over heen gaat:
[afbeelding]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Jongens trillian komt weer met een nieuwe versie die zorgt dat AIM werkt.
Download hiero: http://download.cnet.com/downloads/0-10060-107-8642766.html?tag=dir
Download hiero: http://download.cnet.com/downloads/0-10060-107-8642766.html?tag=dir
ik wil niet lullig doen maar in versie 0.725 werkt aim nog gewoon.Op zondag 24 februari 2002 14:48 schreef jamaicaman het volgende:
Jongens trillian komt weer met een nieuwe versie die zorgt dat AIM werkt.
Verwijderd
Ik heb ff gekeken maar was er nieuw dan? :?:?:?Op zondag 17 maart 2002 13:21 schreef Sassie het volgende:
FF een kickje, want ik kwam gisteren iets tegen...
http://trillian.pagina.nl
Nou ik kwam die gisteren tegen en kende hem nog niet. Aangezien ik hem hier ook nog niet gezien had dacht laat ik mijn ontdekking ook even aan anderen 'zien'.Op zondag 17 maart 2002 13:32 schreef Kn00p het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken maar was er nieuw dan? :?:?:?
Ik heb ook niet gezegd dat ie nieuw was hoor
Verwijderd
O op die manier nee ik dacht dat er schokkend trillian nieuws opstond ofso maar kon nix vinden dus ik dacht al, maar je bedoelde de page solly
Ach ja, anders ha'k het ook wel gepostOp zondag 17 maart 2002 15:10 schreef Kn00p het volgende:
O op die manier nee ik dacht dat er schokkend trillian nieuws opstond ofso maar kon nix vinden dus ik dacht al, maar je bedoelde de page solly
Ik heb een vraagje:
Ik ben de webmaster van trillian.pagina.nl maar nu zoek ik eigenlijk website's die over trillian gaan helaas zijn nog niet echt veel website's via zoekmachine's te vinden.
Weten jullie misschien nog wat links ? (behalve trillian.cc natuurlijk
)
Ik ben de webmaster van trillian.pagina.nl maar nu zoek ik eigenlijk website's die over trillian gaan helaas zijn nog niet echt veel website's via zoekmachine's te vinden.
Weten jullie misschien nog wat links ? (behalve trillian.cc natuurlijk
Verwijderd
Leuk dat je software algemeen bij nederlands forums hebt gezet is het niet handiger als je zoekt op trillian en dat dan als nederlands forums zetOp woensdag 20 maart 2002 19:57 schreef facer het volgende:
Ik heb een vraagje:
Weten jullie misschien nog wat links ? (behalve trillian.cc natuurlijk)
Als ik zoek op trillian dan krijg ik het adres [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find als je dit op trillian.pagina.nl zet en iemand klikt erop heeft die er eigenlijk niks aan is er een mogelijkheid dat de zoekmachine meteen naar trillian zoekt ?
Hej.. ik werd vanmiddag opeens van MSN gekicked..
Als ik opnieuw connect, zie ik heel even iedereen die online is, en verlies direct daarna m'n verbinding.
Als ik opnieuw connect, zie ik heel even iedereen die online is, en verlies direct daarna m'n verbinding.
Zijn en meer mensen die dit opeens hebben?[21:29] *** You have successfully logged on to MSN Messenger.
[21:29] *** Lost connection to server. Err 0:0
Siditamentis astuentis pactum.
Ja:Op woensdag 20 maart 2002 20:46 schreef facer het volgende:
Als ik zoek op trillian dan krijg ik het adres [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find als je dit op trillian.pagina.nl zet en iemand klikt erop heeft die er eigenlijk niks aan is er een mogelijkheid dat de zoekmachine meteen naar trillian zoekt ?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=trillian&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=trillian[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart
Dit soort dingen kun je simpel zelf uitzoeken door even naar een andere pagina te gaan ofzo.
Graag gedaan hoor.Op donderdag 21 maart 2002 13:12 schreef facer het volgende:
Bedankt jelmervos
Trillian 0.73 is uit!
Ik had vanmorgen het probleem dat ik op MSN mensen geen berichten kon sturen. Ze zagen wel dat ik typte maar kregen niets te zien.
Na installatie van 0.73 ontvangen mensen wel weer berichtjes maar klagen ze dat m'n font er niet uitziet. In m'n preferences staat het font op Arial, 9 punts en dat dit meegezonden moet worden met de IM indien mogelijk. Dit geldt voor alle IM's.
Ik had vanmorgen het probleem dat ik op MSN mensen geen berichten kon sturen. Ze zagen wel dat ik typte maar kregen niets te zien.
Na installatie van 0.73 ontvangen mensen wel weer berichtjes maar klagen ze dat m'n font er niet uitziet. In m'n preferences staat het font op Arial, 9 punts en dat dit meegezonden moet worden met de IM indien mogelijk. Dit geldt voor alle IM's.
Als Trillian .73 crashed bij startup, dan moet je IRC.dll ff deleten en dan opnieuw opstarten. En als je toch irc'en wil, moet je ff kijken op de boards van Trillian. http://www.trillian.cc
Hier staat ook wat info: [topic=517409]
Had dit topic niet gezien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik heb overal al gezocht, en kan dit op meerdere machines hier reproduceren.
Ik draai Trillian .73 (laatste dacht ik). Ik maak nu een eigen status aan die heet Not Available. Onder advnaced stel ik de zooi in voor ICQ en anderen. Voor ICQ dus N/A. Als ik nu geen away message invul die met auto-reply verstuurt wordt gaat het goed.
Ik sta op ICQ op N/A en blijf dat ook. Als ik daarentegen wel de auto-reply gebruik ga ik volgens ICQ op Away als de auto-reply (away message) wordt gestuurd. Hij blijft dus niet op N/A staan
Ik heb dus of de keuze oom N/A zonder away-message te gebruiken (geen optie) of wel, en op away te gaan staan, wat ik ook geen optie vindt.
Iemand die hier een oplossing voor heeft? En ja, ik heb gezocht en geprobeerd, hier en op de forums van Cerulean zelf.
Dus help???
Ik draai Trillian .73 (laatste dacht ik). Ik maak nu een eigen status aan die heet Not Available. Onder advnaced stel ik de zooi in voor ICQ en anderen. Voor ICQ dus N/A. Als ik nu geen away message invul die met auto-reply verstuurt wordt gaat het goed.
Ik sta op ICQ op N/A en blijf dat ook. Als ik daarentegen wel de auto-reply gebruik ga ik volgens ICQ op Away als de auto-reply (away message) wordt gestuurd. Hij blijft dus niet op N/A staan
Ik heb dus of de keuze oom N/A zonder away-message te gebruiken (geen optie) of wel, en op away te gaan staan, wat ik ook geen optie vindt.
Iemand die hier een oplossing voor heeft? En ja, ik heb gezocht en geprobeerd, hier en op de forums van Cerulean zelf.
Dus help???
Had deze morgen net hetzelfde probleem dan TripleM. (nl. dat mijn contactpersonen wel zagen dat ik typte maar kregen niets te zien.)
Dus ff zien op site van trillian.. .hmm nieuwe versie
installen en ja:
die 0.73 wou hier ook niet te werken. Crasht direct na het opstarten.
heb irc.dll gedelete, en toen werkte het na herinstalleren wel...
maar hoe krijg ik irc nu aan de praat?
Dus ff zien op site van trillian.. .hmm nieuwe versie
installen en ja:
die 0.73 wou hier ook niet te werken. Crasht direct na het opstarten.
heb irc.dll gedelete, en toen werkte het na herinstalleren wel...
maar hoe krijg ik irc nu aan de praat?
voorlopige oplossing: download de oude irc.dll van 0.725 en het zou weer moeten werken.
je kan em hier vinden (link vanaf community forum van trillian gehaald)
http://people.ouc.bc.ca/drlarsen/ircdll.zip
je kan em hier vinden (link vanaf community forum van trillian gehaald)
http://people.ouc.bc.ca/drlarsen/ircdll.zip
Noem me meneer ongeduld. Maar vreemd vind is dat ze echt gewoon 4 maanden de tijd heb gehad om de s**tload of bugs te fixen (Browse maar eens door het officiele forum), daarbij zullen ze een groot team erachter hebben staan die fultime werkt. Al de bugs die ik met trillian heb (stuk of 8 a 10) staan allemaal vernoemd waaronder in mijn ogen toch hele belangrijke (zoals focus stealing bug) wat bijna voor mij een reden was om naar miranda over te stappen.
En er is nog niets aan gedaan waar zijn ze in godsnaam mee bezig??? (btw secure msn login is wel handig, maar zat ik niet op te wachten)
Zijn meer mensen het me eens?
En er is nog niets aan gedaan waar zijn ze in godsnaam mee bezig??? (btw secure msn login is wel handig, maar zat ik niet op te wachten)
Zijn meer mensen het me eens?
Absoluut, tenminste aan het feit dat de bugs die er zijn weleens gefixt mogen worden. Overstappen naar iets anders doe ik (voorlopig) niet.
De focus stealing bug is inderdaad erg irritant, telkens als je Trillian opstart en je je aanmeldt bij icq/msn (meer gebruik ik niet) pakt Trillian de focus over
De focus stealing bug is inderdaad erg irritant, telkens als je Trillian opstart en je je aanmeldt bij icq/msn (meer gebruik ik niet) pakt Trillian de focus over
hmmz
De laatste versie van trillian is hier vandaag al 4x gecrashed, ik heb net de "oude" versie weer terug gezet, meer mensen met dat probleem ?
Als ik mijn systeem wou gebruiken nadat je UD screensaver aan was gegaan hield trillien er mee op
Mischien dat het iets met mijn dual monitor te maken heeft oid
Als ik mijn systeem wou gebruiken nadat je UD screensaver aan was gegaan hield trillien er mee op
Mischien dat het iets met mijn dual monitor te maken heeft oid
zow, mijn msn berichten komen ook weer aan..
Eikels bij MS, zoals altijd...
gaat echt nergens meer over, altijd alles patchen, fixen, updaten en wat al niet meer..
gaat echt nergens meer over, altijd alles patchen, fixen, updaten en wat al niet meer..
En als ze iets niet fixen is het ook niet goedOp vrijdag 07 juni 2002 19:12 schreef Azrael het volgende:
hmmz
Verwijderd
Op de website van Trillian (die nu plat ligt om 1 of andere redeOp vrijdag 07 juni 2002 19:12 schreef Azrael het volgende:
Daar zou AOL eens een voorbeeld aan moeten nemen (+/- 3x aanpassing om progs als Trillian te pesten)
Ik kan t niet laten hoor, ik MOET t een keertje zeggen:Op vrijdag 07 juni 2002 12:39 schreef Merely het volgende:
Hier staat ook wat info: [topic=517409]
UTFS!
Das vreemd 
Vandaag werkte Trillian nog, vanavond 8 uur nog zelfs. En zet ik hem een half uur geleden aan, komen msn berichten niet meer over
Ff de 0,73 erover heen en hij deed het weer
Ik had overigens 0,725
Vandaag werkte Trillian nog, vanavond 8 uur nog zelfs. En zet ik hem een half uur geleden aan, komen msn berichten niet meer over
Ik had overigens 0,725
Ik had gister met MSN in Trillian er nog rare problemen mee:Op vrijdag 07 juni 2002 22:40 schreef KillerB het volgende:
Das vreemd
Ik had overigens 0,725
Ik was met een paar mensen aan het chatten, en maar 1 man kon mijn teksten lezen terwijl die andere niks kregen
Dan maar Trillian 0.73 erover heen gegooid
ja mensen, was niet zo handig dat dat andere topic niet gelijk is dichtgegooid, daar werd namelijk al het volgende gepost:
Van de Trillian-website.
No, this is not the next-generation Trillian we've been working on!
Microsoft was kind enough to alert us to a change in the MSN servers that would have negatively affected Trillian. Thanks, Microsoft!
Trillian 0.73 represents the fix to this issue as well as a few other updates we've been working on. The changes to the Yahoo engine should remedy the connection problems many of you were experiencing, and the shiny new secure hotmail logins should bring your mail checking back up to speed.
Beta testing will be beginning shortly for our next generation release. Those of you that were accepted into the team will be receiving e-mails in the near future.
Enjoy!
Changelog:
Version 0.73 June 7, 2002
--------------------------------------------
* MSN: secure hotmail login.
* MSN: fixed only-one-filetransfer-works bug
* YAHOO: new login sequence, should eliminate most of the disconnects
* IRC: fixed some identd server brokenness.
* PROXY: fixed socks5 with authentication.
* Fixed: install wizard uncheck of send stats does not stick
* Fixed: should gray out the play button if skin based sound is selected in events
* Fixed: Expanded state is sometimes not saved in contact list
* Fixed: If no events are found, then replace with defaults
* Fixed: Bug with resizeable button mouseover state
* Fixed: Uninstall fixes
* Fixed: history button sometimes doenst work with some editors
* Fixed: buddy icon is limited to 48x48 sometimes
* Fixed: buddy icon links which have capitals in them are not processed right
* Fixed: if a switcher does not have a bitmap associated or color associated, draw a background
* Fixed: Bug with right side icons spacing in list
* Fixed: Bug with installer and winxp sp1
* Fixed: Added better url error checking
Download: www.ceruleanstudios.com/download.html
Van de Trillian-website.
No, this is not the next-generation Trillian we've been working on!
Microsoft was kind enough to alert us to a change in the MSN servers that would have negatively affected Trillian. Thanks, Microsoft!
Trillian 0.73 represents the fix to this issue as well as a few other updates we've been working on. The changes to the Yahoo engine should remedy the connection problems many of you were experiencing, and the shiny new secure hotmail logins should bring your mail checking back up to speed.
Beta testing will be beginning shortly for our next generation release. Those of you that were accepted into the team will be receiving e-mails in the near future.
Enjoy!
Changelog:
Version 0.73 June 7, 2002
--------------------------------------------
* MSN: secure hotmail login.
* MSN: fixed only-one-filetransfer-works bug
* YAHOO: new login sequence, should eliminate most of the disconnects
* IRC: fixed some identd server brokenness.
* PROXY: fixed socks5 with authentication.
* Fixed: install wizard uncheck of send stats does not stick
* Fixed: should gray out the play button if skin based sound is selected in events
* Fixed: Expanded state is sometimes not saved in contact list
* Fixed: If no events are found, then replace with defaults
* Fixed: Bug with resizeable button mouseover state
* Fixed: Uninstall fixes
* Fixed: history button sometimes doenst work with some editors
* Fixed: buddy icon is limited to 48x48 sometimes
* Fixed: buddy icon links which have capitals in them are not processed right
* Fixed: if a switcher does not have a bitmap associated or color associated, draw a background
* Fixed: Bug with right side icons spacing in list
* Fixed: Bug with installer and winxp sp1
* Fixed: Added better url error checking
Download: www.ceruleanstudios.com/download.html
Gelukkig heeft microsoft gezegt dat ze de server gingen veranderen want OAL die werkt alleen maar tegen trillian.
Maar toch nog een paar uurtje zonder MSN gezeten
Maar toch nog een paar uurtje zonder MSN gezeten
wat issie COOL!
, Trillian blijft roelen mensen, maar er zijn wel GoT icons voor deze versie neem ik aan, ik zal de search wel ff gebruiken
Preferences, general, events, advanced...Op zaterdag 08 juni 2002 10:49 schreef GandalfTheGrey het volgende:
welke sound moet ik removen in de preferences omdat kattengejank niet te horen als ik trillian opstart?
Daar staat als het goed is een regel dat bij het opstarten een bepaald geluid wordt afgespeeld, en deze kun je dus verwijderen
hmmz
Ik ben opzoek naar de oude MSN Messenger smilies (v3.6) voor Trillian. Weet iemand of die er zijn of moet ik dan zelf aan de slag?
Waarom wil je die hebben want dan moeten de mensen waarnaar je de berichten stuurt ook die smilies hebben ?Op zaterdag 08 juni 2002 14:47 schreef Device het volgende:
Ik ben opzoek naar de oude MSN Messenger smilies (v3.6) voor Trillian. Weet iemand of die er zijn of moet ik dan zelf aan de slag?
Trillian verwerkt de smilies toch gewoon locaal?
enz. wordt toch lokaal als tekst bekeken en als het in de tabel met een smilie overeenkomt worden de tekens vervangen. Of heb ik het verkeerd?
code:
1
| :) :p :( |
enz. wordt toch lokaal als tekst bekeken en als het in de tabel met een smilie overeenkomt worden de tekens vervangen. Of heb ik het verkeerd?
Dat heb je goedOp zaterdag 08 juni 2002 17:59 schreef Device het volgende:
code:
1 :) :p :(
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Daar heb je wel gelijk in maar als jij dus de oude smilies gaat gebruiken en iemand stuurt (DEVILH) dan heb je kans dat jij het wordt ziet en niet de icoon maar dat is eigenlijk bijzaak dan....Op zaterdag 08 juni 2002 17:59 schreef Device het volgende:
code:
1 :) :p :(
Ik weet eigenlijk niet of de benaming per icoon nog veranderd is maar als dat zo is kan je bizarre dingen krijgen...
Bijvoorbeeld bij msn was er een moment dat als je een middelvinger doorstuurde dat de andere (met een andere versie) een hartje binnenkreeg
Nog iemand last dat Trillian 0.73 crashed als je een irc kanaal wil joinen ? In de vorige versie geen last van
Hoe kan ik nu mijn ICQ2002a installatie importeren in Trillian?
w00t
Dit probleem schijnt weg te zijn als je de irc dll van 0.73 vervangt door de oude van 0.725 oid.Op zondag 09 juni 2002 12:25 schreef ParaNoiMia het volgende:
Nog iemand last dat Trillian 0.73 crashed als je een irc kanaal wil joinen ? In de vorige versie geen last van
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
bij mij crashed ie als ik iemand @ MSN Block
ik de standaard..
OSX. Ik vind veel van de skins een beetje tegenvallen. Dream is ook wel mooi trouwens.Op zondag 09 juni 2002 19:37 schreef Robbie007 het volgende:
Welke skin gebruiken jullie?
Trill .73, XP skin, no problems whatsoever
Forget your fears...
...and want to know more...
Ik kan het lettertype niet veranderen. Nou ja, dat kan wel, maar de mensen aan de andere kant zien dat niet. Mijn lettertype staat nog steeds op Arial maar het schijnt er niet uit te zien (hoewel ik uiteraard gewoon Arial zie hier).
Ik heb al geprobeerd om het lettertype naar iets anders te veranderen en daarna weer terug. Geen resultaat.
Ik heb al geprobeerd om het lettertype naar iets anders te veranderen en daarna weer terug. Geen resultaat.
Bij mij ook, alleen is het alleen bij online contacts en ook niet altijdOp zondag 09 juni 2002 19:10 schreef GandalfTheGrey het volgende:
bij mij crashed ie als ik iemand @ MSN Block
Ik kreeg van Trillian support een andere dll toegestuurd, maar daardoor crashed ie al bij het connecten naar de serverOp zondag 09 juni 2002 18:53 schreef bloasfist het volgende:
[..]
Dit probleem schijnt weg te zijn als je de irc dll van 0.73 vervangt door de oude van 0.725 oid.
Ik heb mijn eigen skin gemaakt. Het is een aangepaste Silver XP op basis van nnikeball_87's Windows XP skin. Extreem functioneel en lekker basic; precies zoals ik wil... 
Ik heb thuis nog wel een irc dll liggen van 0.725 geloof ik. Ik zit hier bij Papa Eend, maar morgen ben ik weer thuis... Papa Eend heeft op deze leptop nml. al 0.73 dacht ik...dus helaas.Op maandag 10 juni 2002 11:09 schreef ParaNoiMia het volgende:
[..]
Ik kreeg van Trillian support een andere dll toegestuurd, maar daardoor crashed ie al bij het connecten naar de server
Overigens, wie heeft er nog meer zijn GoT smilies geimplanteerd in de Corderilla (Twiggy) skin? Ik zoek nml. een wat strakkere skin, niet zo flashy, licht/blauw en zonder die tabbladen boven een message-send schermpje (maar gewoon knoppen). Ik heb namelijk deze skin gefrutseld, gewoon plaatjes changen van de Corderilla Twiggy, maar bij het testen schoven er wat plaatjes over elkaar...
...in andere typen skins kan ik mijn smilies niet goed terugkrijgen.
Ik ga eerdaags maar weer es zoeken bij Trillepieps website
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Heb je ook al die hokjes ernaast al aangevinkt?Op maandag 10 juni 2002 08:48 schreef TripleM het volgende:
Ik kan het lettertype niet veranderen. Nou ja, dat kan wel, maar de mensen aan de andere kant zien dat niet. Mijn lettertype staat nog steeds op Arial maar het schijnt er niet uit te zien (hoewel ik uiteraard gewoon Arial zie hier).
Grrr, mijn trillian 0.73 crashd iedere keer als hij connect met MSN
Betekent dit dat trillian ook vatbaar is voor die trieste header-truck?
Me CPU usuage schiet naar de 100% zodra hij vastloopt.
Me CPU usuage schiet naar de 100% zodra hij vastloopt.
ik had dit in de vorige versie, dus dat ligt niet aan die header hack, nu is alles verholpen..
Yep, die staan allemaal aan.. Ik heb daarna nog even veranderd naar Tahoma en weer terug naar Arial, maar mijn gesprekspartners merken geen verschil..Op maandag 10 juni 2002 12:31 schreef Device het volgende:
Heb je ook al die hokjes ernaast al aangevinkt?
OK, ik heb een vraag over trillian...ik heb op mijn website geklust dat je mijn ICQ status kan zien (net als die feature op GoT)..maar hij is altijd donkergrijs 
Edit : Lamah, heb het al gevonden (allow others to view your status)
Edit : Lamah, heb het al gevonden (allow others to view your status)