Toon posts:

SuperWeb valt me eindelijk eens NIET tegen !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee luitjes,

Ik ben één van de velen die zich door Superweb een poot hebben laten uittrekken. Na twee maanden abbonement, was het me nog nooit gelukt om in te bellen. Maar toen ik mijn geld terug vroeg, zei men dat ze op basis van mijn surf gedrag moesten vast stellen dat ik daar niet voor in aanmerking kwam (!!!! nooit ingelogd verdomme !!!!)
Ik denk dat dit velen is overkomen. Voor diegene heb ik een tip: Gewoon dagelijk naar Superweb bellen, kies gewoon de optie 1 in het telefoon menu - aanmelden dus want daar is geen wachttijd :) - En vraag naar de heer De Jager (algemeen directeur). Zeik vervolgens elke persoon die je aan de lijn krijgt aan zijn kop over geld restitutie. En geef vooral niet op voordat je de heer de Jager gesproken hebt. Je krijgt em toch nooit te spreken, maar de aanhouder wint, want ik heb vadaag te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg! YEAH !!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ondanks dit verhaal zet je als subject: 'SuperWeb valt me eindelijk eens NIET tegen !!!' .. ???

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

pven?
hij zit te vertellen dat hij altijd problemen gehad heeft met superweb, dus valt altijd tegen.
Nu eindelijk eens z'n geld terug...dus valt het eindelijk eens NIET tegen

lijkt mij vrij logisch..maargoed

Verwijderd

Topicstarter
juist !!!

:)

Maar de Tip is wel: Trap er niet in!!!

Sorry voor de mensen die wel succes hebben met hun Superweb account. Hun concept blijft te gek, het is gewoon jammer dat het niet voor iedereen goed uitpakt.

• pven
  • Niet online
Sorry! .. Ik had die reply gisteren gepost, toen was ik niet geheel scherp.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

hmm.. ik ben best wel erg tevreden met superweb, enige wat niet kan is games spelen tegen niet superweppers,

downloaden gaat gwoon met 7kb/sec
icq2000 gaat nu relaxed..
ftp'en , surfen.. alles okidoki..

+ het feit dat ik nog nooit never niks niet heb betaald :) (ze hebben het nog nooit afgeschreven)

Verwijderd

ik ben ook al zo een superweb slachtoffer,
ben in de laatste 7 maanden toch zeggen en schrijven een goede 4 keer het net opgeweest met SW ...

[off-topic]
en ja hoor .. alle 4 de keren meteen een hack-attempt om mijn oren .
daar werd ik dus ook niet echt vrolijk van
[/off-topic]

maar goed .. mijn centjes zijn ook onderweg :)

Verwijderd

Snow... dat had ik ook. Bij mij werd het ook nooit afgeschreven. Totdat ik vorige maand een afschrijving kreeg van 175 gulden....

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

"hmm.. ik ben best wel erg tevreden met superweb, enige wat niet kan is games spelen tegen niet superweppers,"

Je wilt beweren dat je het wel kan tegen mensen die wel superweb hebben dan????

surfen, en download gaat goed ja, alleen FTP is ook neuk met superweb. Moet perse via CuteFtp ofzo.. Met de browser wil van geen kant.

En ze vergelijken zich altijd met andere providers, laat ze dan tenminste ook dezelfde ondersteuning hebben, en niet al die poorten dichtlpeuren!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Maargoed, feitelijk kan Superweb zich niet met andere providers vergelijken. Ze zijn de enige die echt onbeperkt gratis internet verstrekken. Gratis... zonder telefoontikken dan. En ze zijn de goedkoopste wat internet betreft.

• Tjeerd
  • Laatst online: 20-08 10:02

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Vind je het gek dat Superweb gewoon tijden gaar heeft gedraaid, de helft v/d mensen die inbelt die heeft een illegale account of heeft nog nooit betaald of is geen lid meer officieel.
Als Superweb nou 1st eens mensen afsluit die niet meer lid zijn, ipv oude accounts ook nog gewoon te laten werken, maar goed, Superweb is een apart begrip, en vertel me ajb niet hoe Superweb te werk gaat, want ik heb al vanaf oktober 1999 ervaring met Superweb en het is geen pretje bij Superweb :)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Verwijderd

hee Nestor, is dat waar, dat ouwe accounts nog steeds werke? Oh dan zeg ik NU mijn abo op! (Neem over halluv jaar toch kabel)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

:) :) :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Ligt eraan.. als je analoog bent en je hebt een Superweb abonnement dan is Superweb inderdaad geen pretje. Maar met ISDN dan is Superweb helemaal niet zo erg hoor. Voor 35 gulden de maand vind ik Superweb een KEIGOEDE provider! ( Prijs/kwaliteit vergeleken )

• RemcoX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 20:05
Inderdaad. Met ISDN zit je altijd wel binnen 3 mins op internet ofzo, overdag binnen een paar seconden. Ik zit nu dus 24 uur per dag op internet, en tegen de 8k download. Ze hebben dan wel wat poorten dichtgegooid, maar via Wingate ofzo kun je dat zo omzeilen. Dus, ik heb nix te klagen.
Pagina: 1