Internet via 230Volt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In dit draadje kan vanaf mijn post wel een ander goed gezet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:46
Ik heb eens gekeken naar je post maar eigenlijk kan ik niet bedenken waarom die meer als een +1 verdient :? (no offence ofcourse). Maar je punt gaat er over dat internet via zo'n dunne koperdraad moet gaan en dat is eigenlijk niet echt slim, een koperdraad bij de muur aansluiting moet 220V op 10Amps aankunnen dus kom je uit op 2200 Watts. Dat is eigenlijk heel wat meer als een telefoonlijn en op een telefoonlijn kan nog storing ontstaan door rondliggende trafo's. Ook is de koperdraad van een electriciteits lijn een stuk dikker als die van een telefoonlijn dus daar heb je eigenlijk ook niet veel aan.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Het ging ook om mijn post (die stond op +2 en kon naar +1 waar die nu ook staat) en ook om de andere reacties op mijn post die te veel te hoog stonden.

Maar nu staat alles goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op woensdag 30 januari 2002 22:19 schreef Robin Vreuls het volgende:
Het ging ook om mijn post (die stond op +2 en kon naar +1 waar die nu ook staat) en ook om de andere reacties op mijn post die te veel te hoog stonden.

Maar nu staat alles goed :P
Oeps my bad |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Kan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik mag mijn bril natuurlijk niet op hebben, maar dit is volgens mij echt niet offtopic; het staat namelijk in het nieuwsitem, dat er dvdqualiteit naar je tv toe gaat. Maar sinds de pixelgrootte van een tv groter is dan die van een compumoniter (dat is toch zo :? ), krijg je nooit zo'n beeld als op je monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
+1 interessant voor Nielsz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op woensdag 30 januari 2002 22:32 schreef Nielsz het volgende:
Ik mag mijn bril natuurlijk niet op hebben, maar dit is volgens mij echt niet offtopic; het staat namelijk in het nieuwsitem, dat er dvdqualiteit naar je tv toe gaat. Maar sinds de pixelgrootte van een tv groter is dan die van een compumoniter (dat is toch zo :? ), krijg je nooit zo'n beeld als op je monitor.
Offtopic niet echt maar het is niet echt een post waarvan je denk wauw :) Een monitor pixel is naar verhouding kleiner dan die van een TV. Maar een TV heeft maar een resolutie van 800-600 max. Het TV principe is heel anders dan die van een monitor waardoor het verschil nauwelijks opvalt (dvd op de Computer merk je alleen als je een mpeg kaart hebt). Tevens is het zo dat TV en DVD vergelijkbaar zijn aan kwaliteit.

to the point, ik heb em op 1 gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Jeeej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Niet gemod |:( Maar nu wel :P

Moet alleen nog een -1 overgewaardeerd krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 00:37 schreef Hawks het volgende:
Ik vind het eerder een 0 overbodig:
Diegene waarop jij reageert kan het zo uit de tekst halen en de snelheden die je noemt zullen bekend zijn bij de meeste tweakers :)
Pagina: 1