Toon posts:

schoonmaken brander lens

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds gister doet mij brander in een raar, hij stopt steeds rond de 40 procent en geeft dan een foutmelding (in nero 5.5.5.6) Volgens bekenden betekend dit de lens vuil is. Klopt dit? of is m'n fikker gewoon naar de maan? (acer 6x4x32, atapi) Als hij vuil is hoe maak ik dat dan schoon? alcohol? of met zo schoonmaak cd'tje voor de gewone audio cd speler? (of iets anders?)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=brander+lens+schoon+maken&data%5Border%5D=relevance#hitstart]zoeken op brander lens schoon maken[/url]

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Gebruik GEEN Alcohol voor het schoonmaken van een CD-Lens !!! Veel lenzen zijn van kunstof wat reageert met Alcohol, dit maakt de kunstof dof en weet je zeker dat de lens onbruikbaar is. Het makkelijkst is om de lens schoon te maken met een wattenstaafje met gedestileerd water.

Een vak apart is het openmaken ven een Speler, meestal moet je eerst het laatje open hebben om de voorkant eraf te klikken en dan met een maar schoefjes de boven of onderkant eruit schuiven. Kijk eerst goed hoe de behuizong vast zit voordat je iets afbreekt.

Veel success.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Ik geef je de simpele en volgens mij slimste oplossing: stuur een mail naar de fabrikant. Uit je vraag lijkt me duidelijk dat er geen garantie meer opzit? Anders gan je hier natuurlijk sowieso niet aan beginnen...

Ook al heb je geen winkelgarantie meer, via de fabrikant valt vaak wel veel te regelen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Search dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.