Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis bellen via Internet naar een gewone telefoon!

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Gaaf man dit werkt echt! Cool gewoon, en vooral omdat ik HELEMAAL geen telefoonkosten heb met mijn LAN-verbindinkje!
Bel maar eens 011 31 50 5733296 op je PC via dat programmaatje.
dan krijg je mij aan de telefoon (ja, via de gewone telefoon)

:D
HotTelephone.com is the only free, web-based, PC to PHONE service in the world that allows you to make unlimited calls throughout the U.S. and to over 15 other countries. Also, subscribers in any country in the world with access to a multi-media PC can place calls to any telephone in the U.S. and any of the more than 15 countries. Other services ask you to watch commercials in order to earn minutes or even worse, they ask you for money! HotTelephone.com allows its customers to simply log in and start calling via our high-quality global telephony service.

Call to more countries.

Australia, Belgium, Canada, France, Germany, Hong Kong, Ireland, Netherlands, New Zealand, Sweden, Switzerland, United Kingdom, United States.

What the system requirements for Hot-Telephone?
Windows 95, 98 or Windows NT. Pentium class machine.

16 Megs of RAM.
14.4 kbps Modem up to a T1 connection.
Slip or PPP Internet.
Sound card (Full Duplex Sound card is recomended).
Microphone and speakers
www.hottelephone.com

haha ik denk dat ik mijn telefoon maar afschaf hierzo! :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het ziet er allemaal betrouwbaar uit, maar werkt het ook een beetje?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mastermind
Het werkt perfect, ik heb het net geinstalleerd! Gewoon ff gratis naar de States bellen niet normaal meer man! Zeg maar Daaag tegen KPN! :) :)

• pven
  • Niet online
Nu maar hopen dat het netwerk van hottelephone alle data aan kan.

Verwijderd

en nu is ie plat

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

bij t aanmelden hebben ze t over een acces code.. maar dat kan ik dus echt ff niet vinden..

Hoest met jullie??

Verwijderd

Is inderdaad een leuke site en werkt nog echt ook alleen een beetje vertraagd maar scheelt toch in de knip :-)

• pven
  • Niet online
bij t aanmelden hebben ze t over een acces code.. maar dat kan ik dus echt ff niet vinden..
Die wordt naar je gemaild.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

doet ie t nog bij jullie??

Verwijderd

die acces code heb je (als het goed is) zelf opgegeven, het was een nummer tussen de 7 en 12 cijfers bijv. 0206534221 ofzo..

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 22:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

werkt niet :(

geeft aan Finding 209.245.220.233... 1 ; 0
en disconnect dan

kan wel pingen naar dat adres.

je mag ook geen gsm'tjes bellen :(

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Mastermind -
haha ik denk dat ik mijn telefoon maar afschaf hierzo !
En hoe denk je dan dat ik jou kan bellen ? *wink*

Maar ik ben hem ook maar even aan het uitproberen .... thx for the tip

Zoeken zat ? Doemaarwat !

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• pven
  • Niet online
geeft aan Finding 209.245.220.233... 1 ; 0
en disconnect dan
Ik heb precies hetzelfde probleem. :'(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:31
Hier nogmaals hetzelfde probleem, ligt de boel plat. Of is het systeem nu al zwaar overbelast??

Gr Waslijn

• Longbowh
  • Niet online
Ik heb het probleem dat ie wel gewoon verbinding maakt (ringing 4;0 etc.) alleen ik hoor vaak niks, en de andere kant ook niet (gaat wel over maar bij opnemen alleen ruis)

ligt niet aan m'n volume instellingen en speakers enzo, want na 3 keer ofzo proberen ofzo doet ie het soms wel ineens goed

Verwijderd

Hij doet ut bij mij niet.
Zegt dat de tel niet berijkbaar is ofzow :(

• Mastermind
Heppie wel het goeie telefoonnummer ingetypt?
Als je nummer bijv.
050-5419669 is, dan moet je invullen
01131505419669

Verwijderd

Ik heb het ook even (3x) geprobeerd door mezelf te bellen. De verbinding komt goed tot stand. De eerste keer hoorde ik mezelf praten (met vertraging: lange afstand). Af en toe een onderbreking, zodat je zou moeten herhalen wat je gezegd hebt. Op zich te doen dus. De twee andere keren was er wel een verbinding maar kwam er geen geluid over, van beide kanten niet. Beetje teleurstellend resultaat... Lijkt me niet zo betrouwbaar.
Jan

Verwijderd

Doet ie ook 06 nummers??? :) >:)

• cosmoOo
  • Laatst online: 19-11 22:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

nee, gsm'tjes bellen zit er niet bij 0909 nummers zal ook wel niet lukken denk ik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Nee, 06 lukt niet, geeft een melding dat dit nummer "restricted" is.
Jan

• XL79
  • Laatst online: 24-10 19:50
hej maar als je je eigen nummer nou eerst DOORSCHAKELT naar een 06 nummer van degene die je wilt bellen dan???

En dan belt naar die service?

dat kan toch?

Verwijderd

Ik denk dat dat inderdaad wel kan ja. Maar als je met *21 doorschakelt betaal je zelf de kosten van het doorschakelen. Dus betala je alsnog die 90 ct/min voor het bellen naar mobiel.

• 4POX
  • Laatst online: 19:39

4POX

Everybody is wired

Maak toch voor mij niet uit. Kreeg 3 dagen terug een brief van libertel dat ik vabaf 1 mei gratis 1 uur per maand mag bellen.. En ik betaalde ook al geen abo kosten

Kijk maar eens op www.gsm.nl

150 PIEK !!!!, Heb je een jaar lang abbo voor en kun je 1 uur bellen per maand gratis...

AKA Rinkel weblog

• Mastermind
Nou, bij mij hierzo met mijn 10Mb verbinding werkt het perfect hoor... hooguit een propagatie van 0,5 seconden.

Verwijderd

irritant, als ik hem installeer, geeft hij aan dat hij klaar is, maar kan hem nergens meer vinden

Verwijderd

Het is alleen een plug in voor je browser. Je kan gewoon naar hottelephone gaan en inloggen. Die applet wordt dan automatisch opgestart.

Verwijderd

Weet iemand of het aan mij ligt dat ik alleen de ander hoor, en hij mij niet.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik krijg geneens verbinding..
blijft maar zeggen finding ...
en dan tuut tuut tuut :(

Verwijderd

Hhmm... ik kan wel een verbinding maken, en de telefoon gaat over aan de andere kant, maar het is niet mogelijk met elkaar te praten. Is het netwerk overbezet of zo, of werkt het gewoon niet goed? Aan de verschillende postings te zien kunnen veel mensen niet inloggen, en als het wel lukt is het vaak niet mogelijk daadwerkelijk een gesprek te voeren. Niet erg betrouwbaar dus... Jammer, het zou best leuk zijn om gratis te kunnen bellen, vooral omdat ik een kabelmodem heb.

• TumbleCow
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

aarrgghh..

zelfde probleem als marsfinder en ianw...

dan heb je een single-duplex soundcard (een souncard die niet tegelijk kan afspelen en opnemen...

en sja, dan heppie een probleem...

• Longbowh
  • Niet online
>dan heb je een single-duplex soundcard (een >souncard die niet tegelijk kan afspelen en >opnemen...

ik heb een duplex geluidskaart en hetzelfde probleem, dus dit zal niet de enige reden zijn :(

• TumbleCow

TumbleCow

hmm..

inderdaad..

heb ergens een full-duplex kaartje vandaan gehaald en nog steeds htezelfde probleem..

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Bij mij is hij bezig met verbinden en dan opeens , tuut, tuut, tuut, tuut.

Ik probeer het al de hele middag, maar het werkt niet.

En waarom maken ze die site ook nite meteen voor Netscape gebruikers :(
Bij mij wordt dat scherm veel te klein waarin je belt, zodat ik de 0 niet kan zien in netscape :(

Verwijderd

Je moet ook wel zorgen dat je microfoon aanstaat. Dus rechts onder op dat speakertje clicken-->options-->properties-> selecteer het rondje bij recording. Selecteer onder het vierkantje bij microfoon-> click op ok.
Selecteer het vakje select bij microfoon.
Voila dan zou het moeteen werken.

Je kan ook als je in die java-aplet met je rechter muisknop klikt in een audio wizzard komen waar je het volgens mij ook kan instellen.

Hopelijk werkt dit.

• me1299
  • Laatst online: 18:37

me1299

$ondertitel

Het werkt echt geweldig *NOT* :(

Finding 209.245.220.233... 1 ; 0

Klik, Klik, Klik, Klik, Klik

En dan:

Disconnected (8:10) 7 ; 8

TUUT TUUT TUUT

Wat heb je daar nu aan?

Ik ben niet de enige met dit probleem.. ik hoop dat iemand weet wat ik fout doe!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299
  • Laatst online: 18:37

me1299

$ondertitel

Of zou dit probleem misschien door supernep komen?

Omdat het programma een andere poort wil gebruiken dan 80 van WWW?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

het werkt voor geen ene meter!!

ik denk dat ik mijn telefoon maar NIET afschaf :(

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Hmmm, t werkt wel alleen ik hoor nix behalve ruis (en jaja ik heb al mijn recording settinx goed gezet, en ik denk dat een live1024 wel full duplex is toch ?) ;)

Like this yall...

• waslijn
Zelfde probleem als DeathKnight. Ik werk ook met superweb, maar ook met surfnet/wannadoo/freeler werkt dit leuke applet niet.

Gr Waslijn

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Shit zeg, ben ik nou de enige bij wie die hele applet niet opgestart wordt??
Ik heb dat gevalletje snc.exe gedownd, uitgevoerd, hij zegt dat het succesvol geinstalleerd is. Als ik dan inlog met mijn nummer en op Place call klik, gebeurt er gewoon niks! Java en javascript staan aan, het werkt niet in NS 4.6 en in IE 5.01 :(
Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

• TumbleCow

TumbleCow

JAHAAA!!!

ik heb em aan de gang...

met de als007 en de als100+ had ik telkens het probleem dat ze me aan de overkant niet hoorde...
maar nu heb ik er een creative vibra nogwat ingezet, en hij doet 't!

je moet wel een paar keer klikken voordat je er door komt, maar dan kan je prima telefoneren...!

• Mastermind
Zei ik ja... het werrukt perfect...
ikzelf heb een Gravis Ultrasound Pro Full-Duplex met een 10Mb LAN verbinding en een AMD-K6-III 450MHz op Windows 98 met Internet Explorer 4.0 met Java Console op Enabled gezet.

• Mastermind
Dit is echt ideaal zeg. Ik heb net een uur met een meid uit Ierland gebeld, zonder een cent te hoeven betalen! :D

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
AAARGH! Soms kan het zo simpel zijn. Ik heb de oorzaak van mijn probleem (zie 3 posts hoger) waarbij klikken op de place call-link geen reactie geeft, gevonden. Dus voor geinteresseerden: zet je firewall uit als je gaat bellen!

Ik heb Atguard draaien en stond daar natuurlijk niet echt bij stil. Het uitvinken van de firewall alleen was niet genoeg, pas als je Atguard echt disabled, werkt het opeens.
Met mijn baggere casema-verbinding heb ik zowaar een telefoongesprek gevoerd! Rond 0.00, het duurt wel steeds 10-15 keer voordat ik verbinding krijg, maar als ie er eenmaal is, blijft ie er ook (af en toe valt er een seconde weg of zo). DU Meter gaf een constante upload van +- 4KB aan, en ook een download in die grootte. Delay was wel lang, dik een seconde leek het. De andere kant verstond ik goed, ik was slechter te verstaan (kan ook aan microfoon liggen). Maar over het algemeen is er een redelijk gesprek voerbaar. Nu nog kijken hoe het overdag gaat. ;)

• Mastermind
Hoe sneller de verbinding, des te korter de vertraging. Het geluidspakketje moet nl geupload worden enzo.

• Elect
  • Niet online
dit werkt echt prachtig hoor, en de mensen aan de andere kant van de lijn kunnen mij ook horen maar ik hoor hun niet .. terwijl de mic aanstaat ...
this sucks .. iedeen ?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• waslijn
Met chello werkt het best aardig, iemand het al met superweb aan de praat?

Weet iemand over welke poort het programma werkt?

Gr Waslijn

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
nope, doet niet...gaat steeds opnieuw de applet installeren (terwijl die al geinstalleerd is)...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

bij mij doet ie het niet via worldonline en superweb maar wel via liberty surf

Verwijderd

ik heb met de helpdesk van superweb gebelt en die zijden dat het komt door de blokkade van de poorten en dat die poorten binnekort niet opengaan

• waslijn
Zou je de port niet met portmapper om kunnen gooien naar een poort die wel open staat? Ik weet alleen niet op welke poort hij werkt.

Gr Waslijn

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Zelfde probleem

finding en daarna disconnected !!!

heeft iemand een oplossing voor dit probleem??
ben een casema user, kan het daar aan liggen

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 06:41

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Geinstalleerd en werken.. nergens problemen mee.. (ISDN, Demon Internet).

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Weet iemand via welke poort dit gaat, ik zit op het internet via winroute en bij mij connect hij dus ook niet. En ik weet niet welke poort ik open moet zetten.

Iemand een idee?

Als het werkt is het wel cool...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Via Casema werkt het bij gewoon, dus daaraan kunnen de problemen niet liggen. Ik heb in bepaalde situaties ook gehad dat ie meteen na Finding ... aangaf: disconnected 26;0 of zo. Volgens mij hangt het van dat getal af waardoor het komt: als het 7;0 is is het gewoon slechte verbinding en helpt opnieuw proberen, maar bij 26 kun je het tig keer proberen zonder dat het werkt. Ik had het eigenlijk alleen bij één nummer, waarvan later bleek dat daar een nummermelder aanhing, ik vraag me dus af of het daar misschien mee te maken heeft. Als je dus die melding krijgt, probeer dan een aantal andere nummers, misschien dat die wel werken.

Verwijderd

Vertrouw het toch niet helemaal.....hij connect naar localhost ?!!

Als je probeert te bellen ga dan es naar:
Start -> uitvoeren -> command en type dan netstat -a zeeeer vreemd !

Verwijderd

Hmmzzz. het kan wel.. maar hoe? Time will tell us?

• Mastermind
Wat is er vreemd aan "connecting met local host" dan?

Verwijderd

Als je connected bent met localhost ben je connected met je eigen pc. Terence kan dit mischien beter uitleggen :)

Verwijderd

Hehehe.. blackbox is slim.. laat mij het vuile werk opknappen terwijl hij PRECIES weet hoe of wat lol...

Anyways.. als je connect met je eigen pc kan je ook alleen maar praten met jezelf. Wat soms wel leuk is... maar snel gaat vervelen denk ik :#

Dit is mijn post op nielsonline en nu ook hiero:

--------mijn post/bevindingen--------
Hmmzzz... (stop woordje)

Ik heb het net geprobeerd met verschillende mensen op verschillende plekken op de aarde (russia/usa/asia(HK)(malay) en aus) maar geen van alle namen op.. ik bedoel.. ik kreg de melding dat de service niet werkte.. natuurlijk probeerde ik dit niet via SW.

Een vriend van mij heeft het ook geprobeerd en ook hij heeft het gevoel dat hij zijn tijd heeft vergooit aan reclame banners en troep.

Mogu probeer ik het weer...

Verwijderd

Net weer ff geprobeerd... werkt nog niet.. maar ik heb het vermoeden dat dit komt door een overbelasting e.o.d.

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Als je een firewall hebt of via het netwerk het internet opgaat (via Gateway dus m.b.v connection sharing) dan werkt het NOG niet check dit bericht maar ff wat ik van ze kreeg:

You are no doubt attempting to call through a network that may have a
firewall. Try using a dial-up account to your ISP. We are working on a fix
for the network/firewall problem, and should have it ready in approximately
30 days.
Paul

-----Original Message-----
From: Bastiaan [mailto:b.ploeg@wolmail.nl]
Sent: Tuesday, May 30, 2000 9:08 AM
To: paul@hottelephone.com
Subject: Complain

It sounds very queer but we have a complain about your service.

The problem:

Every time I want to call, I get the following error:

Disconnected (8:10) 7 ; 8

And I have already tried it several times but it still doesn't work!

Please help!!!

Verwijderd

Kan dit ook met Kabel?

En kan me iemand uitleggen het hoe en uhhh hoe? :)

• Mastermind
RTFM :)

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37
belachelijk je moet eerst 2 dollar op je account zetten om te kunnen bellen!! ja het is wel gratis hoor, mooi niet dat ik me creditcard nummer geef.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

ik weet niet hoor, maar ik moet eerst geld ernaar overmaken?? :?
*edit: Your current balance is: 0.00 US$
*edit: heb het free call buttontje al gevonden :) |:(
*edit: fok it, krijg deze melding..
Sorry,
you do not have enough credit.

Although the service provided by HotTelephone is free of charge, it is necessary to have a minimum of two dollars (2.00 US$) in your HotTeleLink account in order to use the service.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 06:41

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Toen dit gepost werd (ruim een jaar geleden), was het helemaal gratis.

• theezeefje
  • Laatst online: 16:39

theezeefje

Poehee

Haha, wie loopt er ouwe koeien uit de sloot te halen ? :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 17:27 schreef theezeefje het volgende:
Haha, wie loopt er ouwe koeien uit de sloot te halen ? :)
dodemaa is de dader >:)

Verwijderd

FAKE SHIT
Sorry,
you do not have enough credit.

Although the service provided by HotTelephone is free of charge, it is necessary to have a minimum of two dollars (2.00 US$) in your HotTeleLink account in order to use the service.
Beetje $2 voor 2 uur bellen echt duur

Waarom niet gewoon ritstele.com veel makkelijker

• knutsel smurf
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

er is ook een nederlands bedrijf wat het zelfde doed alleen hier wordt je na 5 min gedissconnect www.ritstelecom.nl
de kwaliteit is hier wel vele malen beter vind ik.

om een 1 of andere reden maak ik dus al een aantal jaar gebruik van deze sites :? hoe het komt dat jullie ze pas nu ontedekken is voor mij ook een raadsel.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19

uibeltje

Idiotheque

Werkt ie ook naar mobiel? :?

dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn! :D

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op donderdag 15 november 2001 18:18 schreef uibeltje het volgende:
Werkt ie ook naar mobiel? :?

dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn! :D
Nee hij werkt helaas (nog) niet naar mobiel.. :(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
We zijn gedwongen om met ingang van 2 november 2001 onze gratis beldiensten op te schorten tot betere tijden.

Gratis bellen kan dus even niet meer, maar goedkoop bellen nog wel. En dan niet alleen naar vijf of vijftien landen, maar naar de hele wereld. Want Rits tele.com heeft een nieuw product geïntroduceerd: Pilmo (www.pilmo.com).

Als gebruiker van www.ikbelgratis.nl heb je recht op een gratis beltegoed bij Pilmo. Wil je weten wat je moet doen om ook bij Pilmo nog te profiteren van gratis belminuten, klik dan hier.

Klik op de knop om de door jou opgeslagen telefoonnummers in "Mijn Gids" toegestuurd te krijgen
Die kapt er dus ook mee :'(

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Nou volgens mij is et net opeens toevallig plotseling veranderd in een betaal service
Sorry...

you don't have enough credit to place a call.
Please recharge your account
Ben ik nu gek?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Op donderdag 15 november 2001 16:34 schreef PsychoG het volgende:
Toen dit gepost werd (ruim een jaar geleden), was het helemaal gratis.
oooh vandaar :D

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Pagina: 1