maten van gaten om socket van epox kha+

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het probleem is ik bezit niet over een schuifmaat en dus kan ik het niet opmeten. Dus als iemand dit voor me kan doen of dit al gedaan heeft?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
En uhm, dat kan niet met een lineaal zeker? :)

• MICHIEL123
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 20:11 schreef Phreak het volgende:
En uhm, dat kan niet met een lineaal zeker? :)
Dat kan wel maar 1 is niet zo zuiver en 2 moet van hart tot hart gemeten worden.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

nee nauwkeurig graag :9

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Is een behoorlijk afgeronde maat hoor, 7 bij 3 cm ofzo. Is trouwens al eens een topic over geweest.

• MICHIEL123
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 20:18 schreef AMDude het volgende:
Is een behoorlijk afgeronde maat hoor, 7 bij 3 cm ofzo. Is trouwens al eens een topic over geweest.
Weet ik, maar uit die topics kwam ook dat niet iedere mobo fabricant de zelfde bemating gebruikte. *heb de search al door gespit*

• Dirk J
Op woensdag 30 januari 2002 20:19 schreef MICHIEL123 het volgende:

[..]

weet ik maar uit die topics kwam ook dat niet iedere mobo fabricant de zelfde bemating gebruikte *heb de search al door gespit*
Uhm ze gebruiken wél allemaal dezelfde maat hoor.. (anders zou bijv. de Swiftech MCX-462 niet op elk mobo passen) Alleen de diameter van de gaatjes kan verschillen. Zijn 2 maten voor. (stond in de handleiding van m'n Alpha PAL8045T).

• Dirk J
3.8mm of 5.8mm is de doorsnee van de gaten om de socket heen :)
Pagina: 1