Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rechten om berichten te wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het zou mooi zijn als het knopje voor het wijzigen berichten niet zichtbaar was als ik de rechten er niet voor heb om deze te wijzigen. Ik drukte net per ongeluk op dit knopje en kom keurig in het venstertje waar ik deze kan wijzigen, het venstertje lijkt best wel wat op het venstertje voor het geven van een reply dus ik een heleboel tekst inkloppen, krijg ik na het drukken van de knop versturen de melding dat ik de rechten niet heb, maar mijn tekst ben ik ook kwijt. Dus graag een van de mogelijk oplossingen :

1. knop weg als ik toch niet de rechten heb.
2. meteen een melding als ik niet de rechten heb om het bericht te wijzigen.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat is inderdaad een bug, die knop is er alleen voor Lieve Adjes. Vroeger was ie ook onzichtbaar, maar het was al gemeld op de (private) devtrack dat deze plotseling voor iedereen zichtbaar zijn geworden.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die Admin knop in de reacties is alleen zichtbaar als je de juiste status hebt. Ik heb het gecheckt en het werkt.

Het probleem van Ronald snap ik niet. Je krijgt alleen een edit venster als je op het knopje bij je eigen reacties drukt en ingelogd bent.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Ik krijg dat "Wijzig dit bericht" icoontje ook te zien, bij alle reacties hierboven.
En volgens mij zit ik toch niet in de lijst met admins >:)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op woensdag 30 januari 2002 23:31 schreef TD-er het volgende:
Ik krijg dat "Wijzig dit bericht" icoontje ook te zien, bij alle reacties hierboven.
En volgens mij zit ik toch niet in de lijst met admins >:)
We hebben het hier over Gathering of over tweakers.net :?

Wouter en Femme, jullie hebben het over tweakers.net terwijl het hier volgens mij gaat om Gathering :?
en dan met name om: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif die editknop :)

correct me if i'm wrong

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Aarch |:( het zou idd. goed kunnen dat het om GoT gaat :o.

Het moet zelfs wel gaan om GoT want anders zou je geen error krijgen van "je hebt geen rechten" maar een "Tweakers.net Editor Login" waar je niet voorbij kan (hoop ik :+).

movingto->LA

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op woensdag 30 januari 2002 23:47 schreef Wouter Tinus het volgende:
Aarch |:( het zou idd. goed kunnen dat het om GoT gaat :o.

Het moet zelfs wel gaan om GoT want anders zou je geen error krijgen van "je hebt geen rechten" maar een "Tweakers.net Editor Login" waar je niet voorbij kan (hoop ik :+).

movingto->LA
En anders stond het ook wel in Frontpage Feedback :+

//edit//
movingto->LA
daar zal hij dan kennelijk ook wel gestaan hebben :P }:O |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:11

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Laat die knopje maar mooi zitten, is erg handig als je even wilt zien hoe iemand iets gedaan heeft.
bv www.tweakers.net
Of hoe hij/zij een plaatje heeft gelinkt.
weet het staat allemaal in faq. maar is gewoon erg vaak handig. :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gaat het weer een beetje, meneer Tinus? :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 30 januari 2002 23:56 schreef Merely het volgende:
Gaat het weer een beetje, meneer Tinus? :P
bedtijd :z }:O

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee oke, ik dacht dat het een bug was, dan probeer ik mezelf wel aan te passen zodat ik niet mis klik door mijn entousiasme. :+

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 20:35 schreef Femme het volgende:
Die Admin knop in de reacties is alleen zichtbaar als je de juiste status hebt. Ik heb het gecheckt en het werkt.
Hoe dan? :?

Kloontje? :X >:) ;)
Pagina: 1