IK heb een realtek 10/100 kaartje.. Eigenlijk heb ik er drie
Maar het probleem is dat als ik het wil installeren in windows 2000/98/xp maakt niet uit welke, hij pakt hem niet. Bij opstarten zegt ie PCI Ethernet Controller found maar hij herkent hem niet als realtek 8139B ! Weet iemand wat het probleem is ? IK heb ook de driver van realtek's site af gehaald en geinstalled maar nog steeds niks !
ben bang voor je dat ie dan kaput is ?
realtek hoef je voor zover ik weet niet eens de moeite te doen om te installen, erin prikken --> pc'tje opstarten en gaan met die spreekwoordelijke banaan
tenminste...
zo is het bij mij altijd gegaan
doen ze het geen van de 3 ?
realtek hoef je voor zover ik weet niet eens de moeite te doen om te installen, erin prikken --> pc'tje opstarten en gaan met die spreekwoordelijke banaan
tenminste...
zo is het bij mij altijd gegaan
doen ze het geen van de 3 ?
Haal NOOIT een spookrijder in !
Move HA->NT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ander slot doet het ook niet maar het is gewoon vaag ze gaan niet zomaar alle 3 kapot omdat ik ze eruit haal ofzo.....
Verwijderd
Vriend van me hat dat ook maar hij kreeg er een diskette bij. Daarmee instaleerde hij de drivers. Die drivers van hun site zijn volgens mij "een beetje" brak
Pagina: 1