Toon posts:

Realtek niet installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een realtek 10/100 kaartje.. Eigenlijk heb ik er drie :) Maar het probleem is dat als ik het wil installeren in windows 2000/98/xp maakt niet uit welke, hij pakt hem niet. Bij opstarten zegt ie PCI Ethernet Controller found maar hij herkent hem niet als realtek 8139B ! Weet iemand wat het probleem is ? IK heb ook de driver van realtek's site af gehaald en geinstalled maar nog steeds niks !

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 10:12
ben bang voor je dat ie dan kaput is ?

realtek hoef je voor zover ik weet niet eens de moeite te doen om te installen, erin prikken --> pc'tje opstarten en gaan met die spreekwoordelijke banaan :9

tenminste...
zo is het bij mij altijd gegaan

doen ze het geen van de 3 ?

Haal NOOIT een spookrijder in !

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->NT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

probeer een ander slot... ik neem aan dat ze niet alle drie tegelijk erin zitten ?

Verwijderd

Topicstarter
ander slot doet het ook niet maar het is gewoon vaag ze gaan niet zomaar alle 3 kapot omdat ik ze eruit haal ofzo.....

Verwijderd

Je hebt niet een andere bak waarin je hem kan proberen ?

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook al niet ! maar het lijkt me sterk dat ze allemaal kapot zijn

Verwijderd

Vriend van me hat dat ook maar hij kreeg er een diskette bij. Daarmee instaleerde hij de drivers. Die drivers van hun site zijn volgens mij "een beetje" brak

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:56

Predator

Suffers from split brain

Normaal zou die moeten werken zonder extra drivers...
Windows update eens gedaan ? Windows paar heeft maand geleden nieuwe realtek drivers uitgebracht.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Bij mij werkten ze alle 4 ineen keer
En bij XP zitten de drivers al
Pagina: 1