Toon posts:

AllAdvantage cheque binnen!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is 'ie er dan: mijn AllAdvantage cheque. En zoals eerder belooft valt het juweeltje voor alle (on)gelovigen te bewonderen op: http://www.nicmik.demon.nl/money.htm
Klik op de NL vlag, dan Get Paid To Surf onder in de balk. Staat ergens halverwege op de pagina.

Overbodig om te zeggen dat ik een zware AllAdvantage junk ben :-)

Verwijderd

Huh zoveel? Lekker zo. Kabelinternet en/of speciale trucs om veel te verdienen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabel, maar dan via Casema. Wil dus zeggen dat ik gewoon via ISDN internet.

Geen speciale trucks, of zo. Ik ben al een klein jaartje bezig met betaald surfen. In die tijd heb ik zelf aardig wat "trouwe volgelingen" gevonden en in ieder geval eentje daarvan is ongehoord vindingrijk in het vinden van referrals. Hij kan mij niet vindingrijk genoeg zijn...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kom deze maand op 110 piek ofzo. Hoe lang duurt het dan voordat je de cheque thuis hebt? op de site stond dat het nog zo'n 1,5 maand duurt... En moet je ook geld betalen om hem bij de bank in te wisselen?

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij AllAdvantage geboeg verdiend hebt (minimum 100 piek) dan wordt de cheque vanzelf naar je toegestuurd tussen de 20ste en de 30ste van de maand daarop. Hou het maar op de 30ste en dan nog twee weken voor de reis die de cheque maakt.
1,5 maand klopt dus wel.

ik heb zelf nog geen enkele cheque ingewisseld. Ik heb geen tijd om naar de bank te gaan.
Wel weet ik van een vriend dat een cheque inwisselen bij de Postbank 20 piek kost. Geen idee of dat inclusief dollars>guldens is. Binnenkort lever ik er drie in bij de Rabobank. Eens zie wat die rekenen en hoe snel je je centjes hebt.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Inderdaad ze betalen :-))

Ik ben vandaag ook naar de bank geweest
om het geld te innen.

Nog niet zoveel als Catman...maar het begin is er.

En ook ik moest eerst maar eens laten zien dat ze betalen ... dus heb ik hem ook maar ff gescanned en op mijn page gezet ;-)

Catman - Wacht niet te lang de cheques hebben een uiterste betaaldatum ...

Zoeken zat ? Doemaarwat !

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Topicstarter
"Vod na 180 dagen" staat er op die cheque :-)
Ik red het wel tot volgende week, denk ik. Toch bedankt, Doemaarwat.

Grappige site trouwens en ikzegnietzomaarwat. Ik heb je toegevoegd aan mijn favorieten. Pluspunt voor originaliteit...

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

KMK

Als ik het goed begijp krijg je dus geld voor een linkje?
Kun je dit linkje niet in een frameset stoppen van 1 of 0 pixxels?
en dan op een heledrukke website zetten en rijkworden maar?

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Catman - Dank voor het compliment en het plaatsen van de link in jou favorieten.

Overigens als je wilt dat ik jou site ook in de lijst van linken zet laat het dan even weten bij 'doemaarmee' je maakt dan kans om twee weken als link te worden opgenomen bij 'Tistochwat'.

KMK - Nee, dat werkt niet. Een drukke site bezoeken helpt zeker niet want je moet actief surfen, dat betekent dat je steeds van pagina moet verwisselen. Ook je pc aan laten staan helpt niet (als je kabel hebt) wantals je te lang op een pagina blijft gaat het 'lampje' uit. En word er dus geen tijd meer geregistreerd voordat je naar een ander pagina gaat.
En ook het bekijken van e-mail of met ICQ on-line zijn werkt niet. Het moet echt browsen zijn.

Maar dat kunnen wij hier toch wel als we bij dit forums zijn *wink*

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 21:35

labooh

Jaja...

Vraagje: werkt Alladvantage ook met Netcaptor?

Mij lukt het in ieder geval niet....

Mssls

iRacing Profiel

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:38
Bij rabobank kost incashen 15,-

Only dead fish go with the flow

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Tjee wat een cheque zeg... goeie referrals :)

Mijne is maar 145 pieken :P

Verwijderd

kan je niet een site maken die automatisch een andere site opent en dan weer die eerste site opent???
dat is wel kewl... totdat alladvantage falliet is

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Dat heb ik geprobeerd Mork..dat werkt niet.

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Mork,

zoeits is wel ergens gemaakt.

check http://homes.arealcity.com/websurfer/spedia/disclamer.html

alsjeblieft

Maak vervolgens een mechanische muis-beweger en "let the cheating begin" ..
:)

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Pas daar mee op... ik ken mensen waarvan de account zijn gestopt... Het is toch een standaard (en dus achterhaalbaar) gedrag..

En zeg nou eerlijk ...die 25 uur halen wij hier toch makkelijk ;-))

Overigens ... war zou jij er van vinden als ze stoppen ... Als dit teveel gebeurd zullen er geen sponsors meer komen en word je niet meer betaald... dat willen we toch niet ?

Mork
dat is wel kewl... totdat alladvantage falliet is
Ze betalen naar inkomsten, d.w.z. geen sponsors geen geld.
AllAdvanatge is niet diegene die falliet gaat. Zij blijven altijd het recht behouden om jou niets te betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Spedia account was eens op stop gezet en Joost mag weten waarom. Door al dat ge-cheat is Spedia ongehoord paranoia geworden. Dat is al te merken aan hun Spediabar die na twee sekonden van inactiviteit de meter stil zet. Andere bedrijven bouwen hun bars net zo vol anti cheat toestanden en verknallen daarmee een boel plezier.

Een maand later werd mijn account trouwens weer geactiveerd, maar wel een complete maand centjes verdienen naar de klote. En eigenlijk alleen omdat er hele volksstammen de kluit belazeren en daarmee anderen met de shit opzadelen.
Jammer...

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ik cheat spedia altijd lekker wel.
met fakesurf 4.
Maar dan wel een ge-hex-de versie eh, want die kent ie niet..

hehe.
om zo min mogelijk cheaterig over te komen:
-Doe niet meer dan 100 uur per maand
-Zorg ervoor dat je in elk geval 1 keer
per uur een banner klikt.
-Ga zo nu en dan ook eens echt surfen.
-Gebruik geen bekende cheat prog's

• Alkaline
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Nu heb ik een net een progje gedownload, waarmee ik meerdere Alladvantage accounts kan beheren. Bovendien kan het muisbewegingen simuleren. Daarnaast veranderd het steeds van naam.

Nu vraag ik me af of je enige identificatie nodig hebt om die cheques te kunnen verzilveren.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Als je de cheques naar hetzelfde adres laat komen kun je wel stoppen want dat doen ze dus niet. Je mag per adres maar een account hebben.

Muisbeweging alleen is niet voldoende je moet echt browsen...

En ja je moet het op een rekening laten storten van jezelf .. dus weten ze bij de bank wel wie je bent..

Maar doe dat nou niet dat cheaten... gaat echt een keer fout .. je bent gewaarschuwd.. en je weet het een gewaarschuwd man etc.etc.

Verwijderd

Topicstarter
Daar sluit ik me bij aan.
Die bedrijven zijn echt niet gek en doen er alles aan om voortdurend betere cheat beveiligingen te bedenken. Vroeg op laat vinden ze iets op elke cheat en diegenen die die cheat gebruiken zijn dan de lul.
En de lul zijn wil zeggen dat je je account kwijt bent, al je referrals en al het geld dat je op dat moment opgebouwd hebt. En als jij je referrals kwijt raakt, wil dat ook zeggen dat jouw referrer een deel van zijn referrals kwijt raakt en dus ook een deel van zijn/haar inkomsten.
Kortom, met cheaten bedrieg je niet alleen het bedrijf in kwestie.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je fraude pleegt en dus wettelijk gezien strafbaar bent. Op dit moment speelt dat nog niet zo, maar als je het nieuws volgt weet je dat er alles aan gedaan wordt om digitale crimininaliteit aan te pakken. Door het grenzenloze karakter van het internet zitten er nogal wat haken en ogen aan, maar het is nog maar een kwestie van tijd voor er wel iets gedaan wordt. Zal behoorlijk schrikken zijn als de bel gaat en de politie stapt binnen om je nieuwe tot de max getweakte pc'tje in beslag te nemen en jou voor een rechter te dumpen. Spookverhaal? Nog wel...

• QuarK
  • Laatst online: 09-07 21:48
Er komt voor mij een sjekkie aan ter waarde van 190 piek! :9
En deze maand sta ik op dit moment op 92,- :o

Verwijderd

Kan iemand me ff uitleggen hoe dat referral gedoe werkt?

En nog iets, ik meen me te herinneren dat je voor maximaal 25 uur per maand wordt betaald, mijn simpele geest zegt dan dat als je 1 gulden per uur krijgt, je maar op 25 gulden komt. Hoe komen jullie dan aan zulke bedragen? Allemaal door referrals? Hoeveel moet je er dan wel niet hebben?

Graag antwoord hierop, thanks.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Voor ieder uur dat jij browsed krijg jij $ 0.50 Voor ieder uur dat een direct referral (iemand die jou nummer heeft opgegegeven) browsed krijgt hij $ 0.50 en jij ook $ 0.10. Volgende niveau $0.05 per uur. Tot 5 niveau's

Ik heb nu 13 direct en 465 indirecte (niveau 2-5) als iederen 25 uur browsed krijg ik dus 25 * $ 0.50 + (13 * $ 0.10 * 25) + (465 * $ 0.05 * 25) = $ 626.25

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

alladvantage heeft idd een limiet van 25 uur
(veel andere bedrijven hebben dit niet :) )
veel geld krijg je dus alleen door referrals, zorg gewoon dat een aantal mensen via jouw lid worden en dan begint de pyramide, kan zo vrij snel oplopen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

En hoe zorg ik dat mensen via mijn referral bij AllAdvantage komen?

Mijn referall dingetje is PRD-448

Hoe maak ik hier nou zo'n link van dat iedereen die deze link volgt automatisch referral van mij wordt?

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Dat lijkt me nou niet de bedoeling Revolution, hier je member ID neergooien. Als iedereen dat zou doen wordt het hier een zootje. Volgens mij valt dit ook onder de categorie spamming >:) ! Dus haal dat ding maar weer weg, heb ik een tijdje geleden ook moeten doen :(.
Trouwens, hoe je zo'n link maakt staat gewoon op de AllAdvantage site.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Binnekort is de mijne op http://browse.to/ca$h te bewonderen :) :)
Pagina: 1