Nieuwe bios (weird?)

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

flexje

got-father

Topicstarter
hey mensen ik heb een epox 8kha+ en ik heb net mn bios geflashed met de 2108 versie en tot nu toe ben ik er niet echt tevreden mee.!
hij stond voor de flash op 2000+ en na de flash kreeg ik te zien dat het een 1900+ werd ...nou..ik doorbooten kom ik bij inlog van winxp: REBOOT! wat blijkt : mn vcore is gedaald in bios naar 1.75 (eerst 1.79) ik +0.25 doen en ja hoor hij boot eindelijk door...
kijk ik in sosoft staat mn vcore op 1.84! waardoor mn temp. ook stijgt! nu is mijn vraag: hoe kan ie nou opeens naar 1.84 stijgen als ik maar +0.25 doe!?!?!

En als ik mn fsb op 151 zet boot ie niet door naar inlog maar reboot ie na laden van drivers en bij 150 doet ie het gewoon :?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
pak de nieuwste (2116) bios daar is het softboot probleem van 150tot159 mhz eruit en doet ie het wel.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
HE!!! sorry dat ik het achter elkaar post maar hier klopt echt helemaal niks van! wcpuid en sisoft zeggen beiden dat ik op 1659 mhz draai maar dat is toch een 2000+???? of heb ik het nou mis??!?!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
1666 is 2000+ daaronder is bij mij ok 1900+ maar boeie..

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
GVD!!!! WAT THA F*k IS ER GEBEURD!!!! ik heb net mn bios geflashed kom ik terug in winxp blijft ie hangen!!! laat ik em 2 minuten staan boot ie eindelijk door en wat DENK JE !!! MN HELE SCHIJF IS GEWIST!!!!!!!

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
NEE!!! DIT IS NIET TE GELOVEN IK WORD HIER GEK!!!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:38 schreef LoW.R1D3R het volgende:
GVD!!!! WAT THA F*k IS ER GEBEURD!!!! ik heb net mn bios geflashed kom ik terug in winxp blijft ie hangen!!! laat ik em 2 minuten staan boot ie eindelijk door en wat DENK JE !!! MN HELE SCHIJF IS GEWIST!!!!!!!
Das idd zwaar gaar... wat ben je aan het doen man.
Kun je die ouwe bios niet ff terugzetten :?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
en dan ? denk je dat ik al mn gegevens terug krijg! kut zooi

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

reiker

dan jij!

als alles weg is voel ik heel erg sorry voor je ;(
ik zou dezelfde reactie hebben hoor, flink schelden tegen iedereen enzo, heb zelf een keer me schijf gecrasht gehad en toen waren al mijn verslagen van school pleitos... en ik moest ze nog inleveren :'(
succes met het verwerken van dit verdriet.

Zo gezegd, zo gedaan.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
WOW
dat is niet zomaar iets
ik hoop voor je dat je ze nog terug kan krijgen ;( jezus man dat zuigt wel heel enorm
je hebt me in ieder geval wel voorzichtiger gemaakt hiermee, ik update me bios dus ook niet meer voordat me bestanden gebackup'ed zijn..

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Klote zooi is dat!

Verwijderd

Wanneer je schijf gewist is maar gewoon nog draait kan je heel makelijk alles terug krijgen met Powerquest Lost and Found.
Ik heb het zelf ook gehad toen ik mijn bussnelheid iets te hoog had gezet. In een keer de schijf leeg.

FF L&F gedownload, 2de harddisk in de machine en klaar.
Kan op twee diskettes in dos.

edit:typo's

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
ik vind het gewoon (@#&$ dat zoiets kan gebeuren! waarom zou ie alles nou "zomaar" wissen! gelukkig heb ik multiboot! pfff en het is trouwens ook heel vreemd dat ie niet winxp heeft verwijderd maar alleen files enzo op mn E schijf :?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
ok en hoe verklaren jullie dit : als ik in deze computer kijk naar mn E: dan zie ik dat er 2,11 Gb gebruikt is en als ik em open dan zie ik maar 1 bestand dat $drvltr$.~_~ heet :?

Verwijderd

Ben je de data van een partitie kwijt of een hele schijf?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

$drvltr$ doet me denken aan Driveletter (en daar zal ik niet de enige in zijn) Is het niet een soort compleet "image" bestand ofsow? Waar al je data in zit? ~_~ komt MIJ virusachtig over (virus in biosupdate -> ken da?).. Hoop dat je alles weer terugkrijgt. Zwaar kloten...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
hummz dat kan idd wel zo zijn ja , maar wie flikt dat nou.?!!!?! want er is 2,11 Gb gebruikt (wat ik niet zie!)

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
maar waarom kan ik dan wel in win98!!?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
ah neeeee!!! ik denk dat ik al weet waardoor het komt!!! ik ben gewoon gen**id!!! toen ik die nieuwe bios update had gedownload zag ik een runme.bat file in dat mapje staan en die opende ik ; ik zag command prompt en er werd iets gedaan en daarna afgesloten toen flashte ik mn bios en k kwam winxp niet meer op!!!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op woensdag 30 januari 2002 22:28 schreef LoW.R1D3R het volgende:
ah neeeee!!! ik denk dat ik al weet waardoor het komt!!! ik ben gewoon gen**id!!! toen ik die nieuwe bios update had gedownload zag ik een runme.bat file in dat mapje staan en die opende ik ; ik zag command prompt en er werd iets gedaan en daarna afgesloten toen flashte ik mn bios en k kwam winxp niet meer op!!!
sorry voor het volgende

Doh! sob |:(

sorry voor hier boven

Les 1: altijd even kijken wat er in de batch staat voor je 'em runt... :7
Les 2: download de bios bestanden zoveel mogenlijk bij de fabrikant en neem voorzover dat kan de laatste versie :z

:O ik wordt gewoon moe van mezelf... ik denk dat ik me mond verder maar hou :X
Pagina: 1