Scherm resolutie "waarschuwing" op laptop.

Pagina: 1
Acties:

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 23:39

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Nadat ik de nieuwe Dell drivers voor m'n laptopje (NVidia Geforce 2 Go) had geïnstalleerd en een spelletje ging spelen kreeg ik een irritant popup windowtje met de melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.amphora.nl/files/res.gif
Dit krijg ik dus iedere keer wanneer ik van resolutie verander. Waar zet ik dit g*dverdomme uit!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Nou nou... verander jij zoveel van resolutie dat je drom moet vloeken :? Dat doe ik een keer in het jaar :z

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 19:04 schreef Courage het volgende:
Nou nou... verander jij zoveel van resolutie dat je drom moet vloeken :? Dat doe ik een keer in het jaar :z
Iedere keer als ik een spel (directx) opstart verandert ook de resolutie natuurlijk....

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Op woensdag 30 januari 2002 19:02 schreef Amphora het volgende:
Nadat ik de nieuwe Dell drivers
Dell geeft geen nieuwe drivers uit. Ik weet dat omdat ik er zelf gewerkt heb. Anyway, gewoon de Nvidia drivers gebruiken, dan zal je die problemen vast niet hebben.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 19:55 schreef Metzie het volgende:

[..]

Dell geeft geen nieuwe drivers uit. Ik weet dat omdat ik er zelf gewerkt heb. Anyway, gewoon de Nvidia drivers gebruiken, dan zal je die problemen vast niet hebben.
Waarom kan ik die dan gewoon downloaden vanaf de dell site? Maar goed... Kan ik gewoon de Detonator series die dagelijks uitkomen ook op een GF2Go gebruiken? Ik dacht namelijk dat dat aparte drivers waren....

Maar is dat waarschuwings schermpje niet gewoon een registry instelling ergens?