nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Nou nou... verander jij zoveel van resolutie dat je drom moet vloeken
Dat doe ik een keer in het jaar
Iedere keer als ik een spel (directx) opstart verandert ook de resolutie natuurlijk....Op woensdag 30 januari 2002 19:04 schreef Courage het volgende:
Nou nou... verander jij zoveel van resolutie dat je drom moet vloekenDat doe ik een keer in het jaar
Dell geeft geen nieuwe drivers uit. Ik weet dat omdat ik er zelf gewerkt heb. Anyway, gewoon de Nvidia drivers gebruiken, dan zal je die problemen vast niet hebben.Op woensdag 30 januari 2002 19:02 schreef Amphora het volgende:
Nadat ik de nieuwe Dell drivers
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Waarom kan ik die dan gewoon downloaden vanaf de dell site? Maar goed... Kan ik gewoon de Detonator series die dagelijks uitkomen ook op een GF2Go gebruiken? Ik dacht namelijk dat dat aparte drivers waren....Op woensdag 30 januari 2002 19:55 schreef Metzie het volgende:
[..]
Dell geeft geen nieuwe drivers uit. Ik weet dat omdat ik er zelf gewerkt heb. Anyway, gewoon de Nvidia drivers gebruiken, dan zal je die problemen vast niet hebben.
Maar is dat waarschuwings schermpje niet gewoon een registry instelling ergens?