Kan je de sims hot date over een lan spelen ?
(we hebbe thuis een klein netwerkje)
Anoniem: 31427
i wishOp woensdag 30 januari 2002 19:02 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Kan je de sims hot date over een lan spelen ?
w00t, die ga ik kopen!Op woensdag 30 januari 2002 19:05 schreef Manic het volgende:
Nee dit kan niet, binnenkort kom The Sims Online uit.
Deze kan je over het internet spelen met enorm veel mensen.
Zelf winkel beheren enzo....eigen huis....dus nog ff wachten
Slapen ze niet toevallig?Op woensdag 30 januari 2002 19:17 schreef Metal-Kool4 het volgende:
thx maar we het nu toch over de sims hot date hebben.
ik had sims hot date als ISO , ik brand hem op cd enz (alles gaat goed)
Ik instaleer hem. ik start hem op
En ik kies dat standaard huis uit,en de sims kunnen helemaal niet bewegen(ze blijfen op dezelfde plaats staan, ze kunnen alleen naar de telefoon en de koelkast).
Voor de rest ook niks.
En als ik een taxi bel en ik ga naar de stad, daar kan ik niet eens in een huis.(zit de stad normaal wel vol? ? ?)
Best wel klote!
(ik heb verschillende poppetje geprobeerd en op verschillende computers geinstaleerd)
Dus ik heb een brakke hot date?? (ik heb wel de orginele sims)
🌞🍃
Tja... dan maar naar de winkelOp woensdag 30 januari 2002 19:17 schreef Metal-Kool4 het volgende:
thx maar we het nu toch over de sims hot date hebben.
ik had sims hot date als ISO , ik brand hem op cd enz (alles gaat goed)
Ik instaleer hem. ik start hem op
En ik kies dat standaard huis uit,en de sims kunnen helemaal niet bewegen(ze blijfen op dezelfde plaats staan, ze kunnen alleen naar de telefoon en de koelkast).
Voor de rest ook niks.
En als ik een taxi bel en ik ga naar de stad, daar kan ik niet eens in een huis.(zit de stad normaal wel vol? ? ?)
Best wel klote!
(ik heb verschillende poppetje geprobeerd en op verschillende computers geinstaleerd)
Dus ik heb een brakke hot date?? (ik heb wel de orginele sims)
Anoniem: 28491
Als je hem gewoon koopt, heb je geen crack nodig..Op woensdag 30 januari 2002 19:40 schreef RPG_Fan het volgende:
de crack is niet goed
je moet er een nieuwe crack voor downen om de iso werkend te krijgen maar die nieuwe crack werkt alleen onder 98/me geloof ik
🌞🍃
Jep, OW for sureOp woensdag 30 januari 2002 19:46 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[offtopic]
Ik heb gehoord dat ik de cr*ack nodig heb van "fairlight"
Kan iemand mij ff een mailtje sturen met de url ervan.
pls pls
[offtopic]
Arjen_1985@hotmail.com
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq