Hmmz, ik weet niet of dit hier thuis hoort
.
Naar LA dan maar, ik vermoed alleen dat er binnen notime een slotje op komt te zitten
Naar LA dan maar, ik vermoed alleen dat er binnen notime een slotje op komt te zitten
Professioneel Hyves-weigeraar
Nou, het linkje in de FAQ werkt niet, vandaar.Op woensdag 30 januari 2002 19:02 schreef Wouter Tinus het volgende:
Hmmz, ik weet niet of dit hier thuis hoort.
Das lastig, die staan allebei linken niet toeOp woensdag 30 januari 2002 18:59 schreef WOmBaT het volgende:
angelfireof tripod
Gaat in de FAQ komenOp woensdag 30 januari 2002 18:59 schreef Palm het volgende:
http://www.endoria.net/upload/
Mooi zo, nu nog mensen zover zien te krijgen dat ze het gaan lezen.Op woensdag 30 januari 2002 19:09 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Gaat in de FAQ komen
Ik vrees trouwens dat endoria al die traffic niet leuk gaat vinden. Is het niet mogelijk om wat ruimte op een server van Tweakers vrij te maken. Hier zouden dan de GoTer plaatjes kunnen uploaden die alleen op het forum te gebruiken zijn. Lijkt me een stuk handiger.
Zegt de term Web-icon je wat?Op woensdag 30 januari 2002 19:15 schreef Heineken het volgende:
[..]
Mooi zo, nu nog mensen zover zien te krijgen dat ze het gaan lezen.
Ik vrees trouwens dat endoria al die traffic niet leuk gaat vinden. Is het niet mogelijk om wat ruimte op een server van Tweakers vrij te maken. Hier zouden dan de GoTer plaatjes kunnen uploaden die alleen op het forum te gebruiken zijn. Lijkt me een stuk handiger.
Oke: 10 Kb maximaal, maar de mogenlijkheid is er
Bij je provider krijg je gewoon ruimte
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Moet ik eerst nog achteraan bellen om te krijgenOp woensdag 30 januari 2002 19:20 schreef JvS het volgende:
Bij je provider krijg je gewoon ruimte.
Tebenet > Chello
Ik had eigenlijk over andere plaatjes dan icons die op het GoT gebruikt worden. Foto's ed.Op woensdag 30 januari 2002 19:17 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Zegt de term Web-icon je wat?
Oke: 10 Kb maximaal, maar de mogenlijkheid is er
Niet iedereen heeft webspace bij z'n isp of wil deze gebruiken.Op woensdag 30 januari 2002 19:20 schreef JvS het volgende:
Bij je provider krijg je gewoon ruimte.
Verwijderd
pompiedom.. mijn huisje is zeker weer neit goed genoegOp woensdag 30 januari 2002 19:09 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Gaat in de FAQ komen
jawoel, gebruik deze: http://www.news-board.com/imageuploader/Op woensdag 30 januari 2002 19:51 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
pompiedom.. mijn huisje is zeker weer neit goed genoeg
39
*Kuch. * Jaymz kruipt zachtjes weg....Op woensdag 30 januari 2002 19:47 schreef Heineken het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk over andere plaatjes dan icons die op het GoT gebruikt worden. Foto's ed.
Als je Chello gebruikt heb je toch al meteen webspace? members.chello.nl/~(jouw e-mailadres)Op woensdag 30 januari 2002 19:33 schreef Lampie het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog achteraan bellen om te krijgen
Tebenet > Chello
Welke gratis provider stelt er geen space ter beschikking?
spam: Wanadoo geeft je 20 mb ruimte, kun je wel wat op kwijt bijvoorbeeld, en zijn er vast nog wel een paar te bedenken!
spam: Wanadoo geeft je 20 mb ruimte, kun je wel wat op kwijt bijvoorbeeld, en zijn er vast nog wel een paar te bedenken!
Stel: je hebt alleen internet op school, dan heb je geen webspaceOp donderdag 31 januari 2002 00:08 schreef jan-marten het volgende:
Welke gratis provider stelt er geen space ter beschikking?
Stel: je ouders hebben een abo bij Chello en je mag hun homepageruimte niet gebruiken
Stel: je weet allemaal niet hoe het werkt, dan is zo'n uploaderT wel handig
(inkoppertje)Op donderdag 31 januari 2002 00:13 schreef Heineken het volgende:
[..]
Stel: je weet allemaal niet hoe het werkt, dan is zo'n uploaderT wel handig
Uh, je bent een tweaker of......
Ttssss, zijn we hier gebruiksvriendelijk of niet?Op donderdag 31 januari 2002 00:16 schreef Jaymz het volgende:
[..]
(inkoppertje)
Uh, je bent een tweaker of......
Pagina: 1