Toon posts:

Bestaat er nog free webhosting?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me nu al 2 uur te pletter te zoeken op www.freewebspace.net waar ik iets van 5 servers uit heb geprobeerd. Ik heb er een stuk of 10 uit de faq geprobeerd, aanbevelingen uit de search...

Overal genoeg te vinden lijkt het op het eerste gezicht, maar of de site bestaat niet meer, ze zijn ondertussen niet meer gratis, ze zijn verschrikkelijk traag... Of je moet pagina's vol gegevens invullen met een werkend emailadres (niet gratis adressen zoals hotmail). Of je mag geen mp3tjes/exe's uppen en zit opgescheept met een irritante 'filemanager' ookal stond er op freewebspace dattie FTP had...

Ik zoek gewoon 50MB webspace met FTP toegang zonder alteveel gezeik met aanmelden of dat je er alleen maar jpg kwijt kan... bestaat zoiets nog?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie hier:
[topic=359465/1/50]

Move > [forum=4]

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:36

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Deze misschien?
Heb me ook al aangemeld even kijken of het iets is.

Verwijderd

Die ziet er heel aardig uit Vae Victis. Ik ga me ook gelijk ff aanmelden, gratis PHP en MySQL hosting zie je niet veel tegenwoordig :).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 20:10 schreef Koffie het volgende:
Zie hier:
[topic=359465/1/50]

Move > [forum=4]
argh, zat ik nog wel zo te twijfelen waar hij moest staan, maar in de faq van I&T stond:
Vragen over hosting, webspace en hostingbedrijven/collocators, topics hierover kun je kwijt in Advanced Networking & Servers
Dus had ik 'm toch maar in AN&S gegooid, want dat sticky topic had ik weer ff over het hoofd gezien... jullie maken het niet makkelijk tegenwoordig met al die faqs :D
Op woensdag 30 januari 2002 20:18 schreef Vae Victis het volgende:
Deze misschien?
Heb me ook al aangemeld even kijken of het iets is.
Die ziet er zeker goed uit, bedankt!
Al die features heb ik nog niet eens nodig...

alleen:
Server/Network Info:
AMD K6/2 400MHz
256MB PC-100 SyncDRAM
768kb SDSL from Speakeasy
da's wel erg weinig :D