afwachten dus
tnx
Verwijderd
Deze check ik nu vrij vaak en regelmatig, en het valt me op dat de mailserver zeer vaak niet beschikbaar is. Soms wel een paar keer per week. Ik krijg dan wel vaak een mededeling-mail (ipv inhoud mailbox) dat de mail het even niet doet...
welke dingen gebruiken jullie?: mail.zonnet.nl of smtp.zonnet.nl/pop.zonnet.nl
gister mijn Outlook Express nog gesloopt om deze reden, had geen zin om de w88 op een time-out dus ik klide met de tsakman en ja hoor hele OE naar de klote, weer een paar uur zitten vogelen met backup's en identities
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Er balen ja.Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 16:00 uur, plegen wij onderhoud aan onze systemen. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de mail (zowel POP-mail als Webmail). Wij bieden onze excuses aan voor het eventueel ongemak. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.
Eerst stond er tot 30 januari 10:30, later was die 30 januari 16:00 daarna 31 januari 10:30 en nu dit.... Ik zie het nog niet zitten dat het vanmiddag weer gaat werken
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
1
| Bezig met laden: Een moment geduld aub... |
hij laadt dan nix meer door
als het maar wel net zo basic als altijd blijft ik vond die simpele layout echt een verademing in vergelijking met die smurfen omgeving van hotmail.
weet iemand wat die werkzaamheden precies inhielden, restyle interface of gewoon bijplaatsen mailservers
Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 21:00 uur
Volg je bankbiljetten
Ja ik ben ook lid van een mailinglist dus ik zou 100 mails per dag moeten krijgen maar gewoon al 2 dagen niets op 9 mails vanmiddag naOp donderdag 31 januari 2002 17:05 schreef Goten het volgende:
ik krijg steeds @ outlook geen nieuwe berichten.. moet wel ben lid van een forum en antwoord nogal veel dus krijg vaak mailtjes...
maar ja,
echt klagen kan je ook niet he (tis gratis)
Van klussen krijg je grijze haren
Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 21:00 uur, plegen wij onderhoud aan onze systemen. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de mail (zowel POP-mail als Webmail). Wij bieden onze excuses aan voor het eventueel ongemak. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.
tss het is 1 februari.. zou ik al m'n nieuwe mail kwijt zijn ?
Op dit moment is de mail server niet beschikbaar.
poppen wilde ook al niet is toch vaag dat ze zelfs na hun opgeschoven deadline nog steeds de boel niet draaiende hebben.
Volgens zonnet zelf niet:Op vrijdag 01 februari 2002 07:24 schreef Goten het volgende:
tss het is 1 februari.. zou ik al m'n nieuwe mail kwijt zijn ?
Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan
Maar ik ga het somber inzien
Volg je bankbiljetten
Ik ben dus een van die 'sommige' webmail gebruikers die niet in z'n mail kanOp 29 januari heeft Zon onderhoud gepleegd aan haar email systemen om de stabiliteit en betrouwbaarheid hiervan te verhogen.
Helaas is dit niet niet volgens planning verlopen, waardoor een deel van onze gebruikers POP 3-mail niet kon gebruiken tot 1 februari.
Het kan nu zo zijn dat u wel kunt inloggen in onze systemen, maar dat er geen mail staat. Om nog meer storingen te voorkomen zullen wij niet alle mail in een keer vrij geven, maar zullen wij in fases de mail doorsturen. In de loop van het weekend zullen we alle mail hebben vrijgegeven.
Op dit moment is er nog een storing bij sommige Webmail gebruikers. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.
Wij bieden u onze excuses aan voor het eventuele veroorzaakte ongemak en zullen er alles aan doen om deze problemen snel tot het verleden te laten behoren.
Eerst al zonder mail, en net al zonder tweakers... maar gelukkig was die laatste snel hersteld
Volg je bankbiljetten
"op dit moment is webmail niet beschikbaar. Sorry voor het ongemak"
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
zo einde preek
instelling pop3.zonnet.nl
smtp.zonnet.nl
Bij juliie wel?
Verwijderd
Verzonden items zijn wel bewaard gebleven trouwens.
Wil graag weten of de smtp server het bij andere wel al weer doet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Er staat volgens mij een nieuwere versie van Webmail op, en als je nu bij instellingen kijkt, zit er een optie bij om de mail te forwarden.Op zaterdag 02 februari 2002 02:34 schreef Coolie het volgende:
nu zoek ik alleen nog ff een programma'tje om ervoor te zorgen dat de mail doorgestuurd wordt naar mijn planet account. Ik heb iedereen al een mailtje gestuurd maar ja er zijn altijd van die idioten die het vergeten en toch mailen
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
zoooooooooooo waanzinnig zeg van zonnet. Een forward knop, want onwijs goed bedacht zegOp maandag 04 februari 2002 10:06 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een nieuwere versie van Webmail op, en als je nu bij instellingen kijkt, zit er een optie bij om de mail te forwarden.