[zonnet] mail server down?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

  • Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Ey,

ik gebruik zonnet mail alleen sinds vanochtend kan ik m'n mail niet meer ophalen (niet via pop3 en ook nie via webmail) ligt de mail server down ofzo?

Twitter


  • Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 15:42
Ik heb exact hetzelfde dus het zal wel aan zonnet liggen. Bij mij haalt hij telkens 1 mail binnen en breekt hem dan weer af heel vreemd.

  • Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
jup ik heb precies hetzelfde..

afwachten dus :(

tnx

Twitter


Verwijderd

mijn vader gebruikt ook zonnet, en hij kon vannacht om 2 uur zun mail ook niet versturen...hij heeft het vanavond rond 1800 uur nog eens geprobeerd, en toen deed ie het wel

  • sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:13

sll

Ik heb tegenwoordig @Home ('always'-on dus :9 ), maar ik heb van vroeger nog een Zonnet-mailadres.

Deze check ik nu vrij vaak en regelmatig, en het valt me op dat de mailserver zeer vaak niet beschikbaar is. Soms wel een paar keer per week. Ik krijg dan wel vaak een mededeling-mail (ipv inhoud mailbox) dat de mail het even niet doet...

  • Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
nog steeds wat een zieke lui :r

Twitter


  • aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

echt erg jo nu al 4 uur, de smtp doet het wel gewoon maar poppen lukt niet meer :(

welke dingen gebruiken jullie?: mail.zonnet.nl of smtp.zonnet.nl/pop.zonnet.nl :?

gister mijn Outlook Express nog gesloopt om deze reden, had geen zin om de w88 op een time-out dus ik klide met de tsakman en ja hoor hele OE naar de klote, weer een paar uur zitten vogelen met backup's en identities :(

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.


  • ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Van de zonnetsite:
Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 16:00 uur, plegen wij onderhoud aan onze systemen. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de mail (zowel POP-mail als Webmail). Wij bieden onze excuses aan voor het eventueel ongemak. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.
Er balen ja.
Eerst stond er tot 30 januari 10:30, later was die 30 januari 16:00 daarna 31 januari 10:30 en nu dit.... Ik zie het nog niet zitten dat het vanmiddag weer gaat werken :(

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten


  • Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 15:42
En hij is weer up de mail komt weer keurig binnen :)

  • aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

bij mij blijft i hier in hangen:
code:
1
Bezig met laden: Een moment geduld aub...

hij laadt dan nix meer door :(

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.


  • Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 15:42
Hmm bij mij bij webmail nu ook maar ik kreeg net via mijn pop toch echt 9 mailtjes binnen maar daar komt nu ook niks meer door terwijl ik toch echt meer als 9 mail in mijn box heb liggen. Ze zullen er wel weer uitliggen.

  • aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

stja heb ff alleen web dus pop werkt misschien al wel maa web nog niet.

als het maar wel net zo basic als altijd blijft ik vond die simpele layout echt een verademing in vergelijking met die smurfen omgeving van hotmail.

weet iemand wat die werkzaamheden precies inhielden, restyle interface of gewoon bijplaatsen mailservers :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.


  • ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja hoor, weer verlengd: :( :(
Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 21:00 uur

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten


  • Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
ik krijg steeds @ outlook geen nieuwe berichten.. moet wel ben lid van een forum en antwoord nogal veel dus krijg vaak mailtjes...

Twitter


  • Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 15:42
Op donderdag 31 januari 2002 17:05 schreef Goten het volgende:
ik krijg steeds @ outlook geen nieuwe berichten.. moet wel ben lid van een forum en antwoord nogal veel dus krijg vaak mailtjes...
Ja ik ben ook lid van een mailinglist dus ik zou 100 mails per dag moeten krijgen maar gewoon al 2 dagen niets op 9 mails vanmiddag na :(.

  • fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik moet al een aantal uur ff geduld hebben aub.. :Z

maar ja,
echt klagen kan je ook niet he (tis gratis)

Van klussen krijg je grijze haren


  • Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
nog steeds :?

Van 29 januari 2002 23:00 uur tot 31 januari 21:00 uur, plegen wij onderhoud aan onze systemen. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de mail (zowel POP-mail als Webmail). Wij bieden onze excuses aan voor het eventueel ongemak. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.

tss het is 1 februari.. zou ik al m'n nieuwe mail kwijt zijn ?

Twitter


  • aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

webmail:
Op dit moment is de mail server niet beschikbaar.
:(
poppen wilde ook al niet is toch vaag dat ze zelfs na hun opgeschoven deadline nog steeds de boel niet draaiende hebben.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.


  • ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 07:24 schreef Goten het volgende:

tss het is 1 februari.. zou ik al m'n nieuwe mail kwijt zijn ?
Volgens zonnet zelf niet:
Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan
Maar ik ga het somber inzien :(

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten


  • ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
huidige status:
Op 29 januari heeft Zon onderhoud gepleegd aan haar email systemen om de stabiliteit en betrouwbaarheid hiervan te verhogen.
Helaas is dit niet niet volgens planning verlopen, waardoor een deel van onze gebruikers POP 3-mail niet kon gebruiken tot 1 februari.
Het kan nu zo zijn dat u wel kunt inloggen in onze systemen, maar dat er geen mail staat. Om nog meer storingen te voorkomen zullen wij niet alle mail in een keer vrij geven, maar zullen wij in fases de mail doorsturen. In de loop van het weekend zullen we alle mail hebben vrijgegeven.
Op dit moment is er nog een storing bij sommige Webmail gebruikers. Uiteraard zullen er geen e-mails verloren gaan.

Wij bieden u onze excuses aan voor het eventuele veroorzaakte ongemak en zullen er alles aan doen om deze problemen snel tot het verleden te laten behoren.
Ik ben dus een van die 'sommige' webmail gebruikers die niet in z'n mail kan :(
Eerst al zonder mail, en net al zonder tweakers... maar gelukkig was die laatste snel hersteld :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten


  • jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

jaspernl

de tijd vliegt

quote van zonnet (1 feb; 13.30):
"op dit moment is webmail niet beschikbaar. Sorry voor het ongemak"
:(

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...


Verwijderd

hij doet 't weer; en guess what...? er is niets verloren gegaan

  • kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou ja..
laat ik maar zeggen:

Welkom op internet. ;)

🌞🍃


Verwijderd

ik heb dat probleem ook, heb een account bij planet en bij zonnet. Maar ik werd de laatste tidj zooooooooo pissed op zonnet dat ik nu zonnet niet meer ga gebruiken. Kut zonnet. nu zoek ik alleen nog ff een programma'tje om ervoor te zorgen dat de mail doorgestuurd wordt naar mijn planet account. Ik heb iedereen al een mailtje gestuurd maar ja er zijn altijd van die idioten die het vergeten en toch mailen

zo einde preek

  • midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 22:30
Bij mij doet de smtp server het nogsteeds niet.
instelling pop3.zonnet.nl
smtp.zonnet.nl

Bij juliie wel?

Verwijderd

Mijn moeder is na de werkzaamheden dus gewoon al haar e-mail kwijt die in de INBOX stond (ze las haar mail altijd webbased). Dit vind ik dus echt een klote streek. Terwijl ze hadden gezegd dat er "uiteraard geen e-mail verloren zou gaan". :r

Verzonden items zijn wel bewaard gebleven trouwens.

  • midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 22:30
Maar ja hij doet het webbased dus wel maar offline?

  • midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 22:30
Even een kick

Wil graag weten of de smtp server het bij andere wel al weer doet

  • dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb de Zonnet mailserver nog nooit werkend mee mogen maken eerlijk gezegd....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.


  • ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 02:34 schreef Coolie het volgende:
nu zoek ik alleen nog ff een programma'tje om ervoor te zorgen dat de mail doorgestuurd wordt naar mijn planet account. Ik heb iedereen al een mailtje gestuurd maar ja er zijn altijd van die idioten die het vergeten en toch mailen
Er staat volgens mij een nieuwere versie van Webmail op, en als je nu bij instellingen kijkt, zit er een optie bij om de mail te forwarden.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten


Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 10:06 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

Er staat volgens mij een nieuwere versie van Webmail op, en als je nu bij instellingen kijkt, zit er een optie bij om de mail te forwarden.
zoooooooooooo waanzinnig zeg van zonnet. Een forward knop, want onwijs goed bedacht zeg

:D
Pagina: 1