Toon posts:

Waar koopje 1cm dik perspex?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Soms kom je ze wel eens tegen, doorzichtige computers die als showmodel staan opgesteld, vervaardigd uit dik perspex. Waar kun je dat spul kopen? Wat kost het? Ik wil zoiets als een doorzichtige kast voor voeding + radiator + pomp/reservoir.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

bij een glaswinkel...

gamma/ praxis heeft het niet kheb al es naar 4 of 6mm gevraagd en daar hadden ze het niet...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont, maar ik weet wel een zaak in Rotterdam die dat heeft, daar heb ik zelf ook wel eens wat gehaald. Kijk anders in de Gouden Gids of er een zaak bij jou in de buurt zit.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 19:07 schreef Nicowico het volgende:
verhaaltje
Wat voor soort zaak is dat? Ik woon in de buurt van Utrecht, dus er moet wel iets in de buurt te vinden zijn, maar waar? Overigens, dat adres in Rotterdam wil ik ook wel hebben, daar woont nog een zooitje famillie van me, maken ze zich ook eens nuttig.

Verwijderd

Hele kewle kasten kun je ermee bouwen. Het is alleen jammer dat het spul niet te betalen is.
Paar honderd gulden per m2.

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

(jarig!)
Ja het is duur, ja het is moelijk te vinden

maar als je even bij ilse.nl zoekt heb je zo een paar leveranciers... of anders startpagina.nl en zoek op kunststoffen / perspex / acrylaat / plexiglas

ik heb vorige week in groningen ongeveer 100 bij 100 bij 0,6 blauw transparant acrylaat gehaald en nog op maat laten zagen voor ongeveer 100 Euro

een gewone glashandel in de buurt weet al vaak waar je treecht kan, vraag het even

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Bij Vink

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 19:33 schreef orca het volgende:
Ja het is duur, ja het is moelijk te vinden

ik heb vorige week in groningen ongeveer 100 bij 100 bij 0,6 blauw transparant acrylaat gehaald en nog op maat laten zagen voor ongeveer 100 Euro
Wat kostte het zagen? Is blauw acrylaat niet duurder dan gewoon transparant perspex? 0,6 cm? Kun je ook kleinere volumes dan 100 bij 100 afnemen, het wordt niet een heel grote kast.

Verwijderd

Stout Perspex BV, Bornissestraat 21, 3044 AD Rotterdam(Spaanse polder) 010-4152716. Die hebben alles, plaat, rond massief, buis. Perspex, Plexiglas, Lexan.

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

(jarig!)
huis tuin keuken zagen kost niet zoveel,

dat doen ze op de zaagtafel en is in een paar minuten gebeurd, is ook iets wat ik kan aanraden, laat alle platen op maat zagen want zo netjes krijg je het thuis nooooit.

het materiaal wordt zacht als het warm wordt van de zaag of dremel, en dan gaat het plakken op het gereedschap.

en gewoon superlijm werkt perfect, weinig nodig rustig laten uitharden (24 uur) en klaar ben je, de harder waar die zaken over beginnen kost alleen maar extra....

als je extra handelingen wilt als uitsparingen of gaten dan gaat dat meer kosten.

ik heb nu al geleerd van de fouten met deze kast en ga betere plannen maken voor de volgende...

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Pagina: 1