Even een kleine vraag.. als je dit doet:
#include <fstream>
dan include je toch ook automatisch <iostream> ? of is dat niet zo?
#include <fstream>
dan include je toch ook automatisch <iostream> ? of is dat niet zo?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
tsss een beetje lopen veranderen als ik al in SU aan het posten ben heOp woensdag 30 januari 2002 18:12 schreef mbravenboer het volgende:
Beetje opgeleukt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dank je voor je tip!Op woensdag 30 januari 2002 18:12 schreef OiSyN het volgende:
nee
wel istream en ostream, maar ik neem aan dat je cin, cout en cerr wilt gebruiken, en die staan dus in iostream, dus die zul je apart moeten includen
overigens is het niet echt netjes programmeren als je er vanuit gaat dat een bepaalde header geinclude wordt door weer een andere header, je kunt ze beter gewoon zelf expliciet includen
Wat dus ook al in dat stuk aanwijzing staat wat je quoteOp woensdag 30 januari 2002 18:19 schreef Tekenpotlood het volgende:
Dank je voor je tip!
sssst, als er een puntensysteem was geweest a la tweakers dan had ik er punten voor gehadOp woensdag 30 januari 2002 18:21 schreef ACM het volgende:
[..]
Wat dus ook al in dat stuk aanwijzing staat wat je quote
Snap je nou waarom we dat niet hebben?Op woensdag 30 januari 2002 18:26 schreef OiSyN het volgende:
sssst, als er een puntensysteem was geweest a la tweakers dan had ik er punten voor gehad