beeldscherpte omlaag na tb o/c

Pagina: 1
Acties:

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hallo, ik heb vanochtend een beetje zitten prutsen met me 1100tbird, geprobeerd zover mogelijk te krijgen enzo, en nu is me opgevallen dat de beeldkwaliteit meteen daarna achteruit is gegaan
op sommige plaatsen van het beeld wat ik zie is het een stuk onscherper geworden, vooral zichtbaar met letters etc, ik vind dit een beetje vreemd aangezien processor o/c toch niks met beeldkwaliteit e.d. te maken heeft? en het toch niet kan beinvloeden?
heb natuurlijk meteen me processor op originele clock gezet, maar to no avail.. ;( baal er een beetje van

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Wat voor een monitor is dat?

-Probeer het eens op een andere pc.
-probeer eens een andere monitor op jouw systeem.
-smijt dat kreng terug naar de fabrikant voor een nieuwe.
-etc.

zomaar wat suggesties... :)

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Lijkt me eerder dat je je videokaart hebt "beschadigt" bij het verhogen van de FSB.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 18:18 schreef Phreak het volgende:
Lijkt me eerder dat je je videokaart hebt "beschadigt" bij het verhogen van de FSB.
hm.. dat kan dus? heb me fsb maar met 10 omhoog gegooid

Verwijderd

Mischien een nieuwe koeler op je videokaart gezet? Ik heb er eens een vrij groot waterblok oip gezet, en die was een beetje verschoven. Zat tegen een ander IC'tje aan. Het beeld werdt ineens heel wazig, alles was dubbel. Gewoon iets lager en iets naar onderen dan t origineel zag ik hetzelfde weer. Als ik de koeler verder bewoog werdt t erger of beter. Na m goed vastgezet te hebben heeft ie t altijd goed gedaan.
Mischien net zoiets, of beetje ASII geknoeid?

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
0f je video kaart kan de verhoging van de FSb niet aan
Pagina: 1