arctic silver 2 word hard ???

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik heb net een spuitje besteld en nu verteld iemand die een computer bedrijf aan mij dat spul kei hard word en uit droogt ik wou het op mijn athlon xp gaan doen word het dan echt hard ? volgens die gast koekt het er aan en moet je het er af schuren is dat echt zo ? het gaat om arctic silver II ik heb nu arctic silver I op mijn cpu een half jaartje ofzow is nog steeds oké mijn cpu p3 word 34 graden stressed zon atlohn xp word warmer dus droogt het dan uit ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Geronimoos
  • Laatst online: 20-08 21:58
artic silver II wordt niet hard. das gewoon koelpasta, net als AS I in principe. Wat die verkoper bedoeld heeft is waarschijnlijk Artic Silver Adhesive, das dus bloedje sterke lijm/geleidingspasta om headsinks op je mem-chip, videokaart e.d. te plakken.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• BruceLee
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
dan is het wel een domme verkooper als hij op zijn 1600+ dat hard wordende spul doet :+

maar oke nu ben ik blij kan ik mooi mijn alpha pal 8045 met arctic silver II op mijn 2000 + doen die soon komt :D
maar je moet goed oppassen met dat spul he want het is geleident en acrtic silver II loopt ook niet uit ? ofzow jah ik moet zeer zeker zijn want het gaat om veel zuurverdiende centjes

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als AS2 lange tijd heet wordt, kan het idd hard worden.

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

arctic silver wordt NIET hard (punt)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op woensdag 30 januari 2002 17:57 schreef BruceLee het volgende:
dan is het wel een domme verkooper als hij op zijn 1600+ dat hard wordende spul doet :+

maar oke nu ben ik blij kan ik mooi mijn alpha pal 8045 met arctic silver II op mijn 2000 + doen die soon komt :D
maar je moet goed oppassen met dat spul he want het is geleident en acrtic silver II loopt ook niet uit ? ofzow jah ik moet zeer zeker zijn want het gaat om veel zuurverdiende centjes
Smeer gewoon een heel dun laagje op de core zelf en zorg dat de verdeling zo evenredig mogelijk is.

Wat uitlopen betreft: dat valt wel mee :) zorg alleen dat je niet toevallig wat op je bruggetjes smeert want dat zilver geleid idd en dat wil je op bepaalde plaatsen niet ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 18:04 schreef stinger het volgende:
arctic silver wordt NIET hard (punt)
vraag het dan maar aan DaBit, hij kon z'n peltier nauwelijks meer loskrijgen, was helemaal vastgekoekt.

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

Gewoon met een scherp plat mesje uitsmeren
flinterdun want anders wordt het door de koeler ernaast geduwd en dat spul wil je NIET naast je core hebben.
Je krijgt de troep er zo niet meer af namelijk dan moet je met wasbenzine/nagellakremover etc gaan werken

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Op woensdag 30 januari 2002 18:10 schreef SH007 het volgende:

[..]

vraag het dan maar aan DaBit, hij kon z'n peltier nauwelijks meer loskrijgen, was helemaal vastgekoekt.
Iets zegt mij dat dit komt door de extreem lage temps die DaBit haalt :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
wordt niet hard, mits het goed koelt, en wrom het bij dabit wel hard werd? misschien vanwege de enorme vrieskou van het peltier

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Ik heb een Swiftec 462B-TEC waterblok zonder tec, maar ik moest de coldplate dus wel monteren. Daar heb ik ongeveer 6 maand geleden ASII tussengedaan, en een 2 week geleden gingen mn temperaturen omhoog, dus zou ik m ff schoonmaken. Ik heb die coldplate dus met een hamer moeten verwijderen. Niet de ASII tussen het blok en coldplate was hard geworden, maar de ASII aan de zijkanten wel. Het zal ook te maken hebben gehad met de kracht waarmee de coldplate vast zat, die zuigt zichzelf vast door de ASII.

Dit heb ik met mijn videokaart ook gehad, alleen ASII waar gewoon lucht bij kon komen, en dus waarschijnlijk uit kon drogen, zat vast.

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Op woensdag 30 januari 2002 18:10 schreef SH007 het volgende:

[..]

Arctic Silver II features:

Extended temperature limits: -40°C to >160°C

PVOutput: VO18

Pagina: 1