Toon posts:

geld verdienen met een site!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een site gaan maken waar ik wat geld mee kan verdienen :)

Maar ik heb hier niet zo'n ervaring mee! :(

Weten jullie waar je de beste banners kunt halen??
Het liefste geen sex, maar ze moeten wel beschikbaar zijn als je nog niet zo veel bezoekers hebt!!

Nou, ik heb al ibazar, en altavista, maar ik wil er meer!!!!! en ik wil even jullie mening hierover horen!!

mazzel, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

>:) >:)DAIN BRAMAGE >:) >:)

Verwijderd

Je bent in de verkeerde volgorde bezig.
Als jij geld wilt verdienen door middel van click thru's via banners en dergelijke, dan is het verrekte handig als je eerst een site hebt waar je een lading verkeer op hebt. Niemand gaat op zoek naar een site om daar als een idioot op banners te gaan klikken.
Om kort te gaan:
bouw een site over een onderwerp waar je wat over weet te vertellen, zorg dat je verkeer krijgt en plaats dan hier en daar een betaalde banner.
Een andere manier is natuurlijk om je te richten op betaald surfen. Zo weet je zeker dat je wat geld verdient, maar hou er rekening mee dat dat niet al te veel bezoekers oplevert. De concurrentie zit ook niet stil namelijk :-) Meer over betaald surfen kun je vinden op mijn pagina als je geinteresseerd bent. Klik op het huisje hierboven om mijn pagina te bezoeken.
Toch raad ik je aan een site te bouwen over iets wat je echt interesseert. Zorg dat je er iets interessants van maakt en plaats tussendoor wat betaalde banners of betaald surfen links.

Succes!