mooi man
Was dit een BC4? Want toen ik op GoT kwam, kwam het volgende op mij af:Op woensdag 30 januari 2002 17:30 schreef Nielsz het volgende:
![]()
![]()
mooi man
Even later gevolgd door:Code #1
Stuur uw eigen originele #1 nu in op kees@tweakers.net!
Code #1
Ga zelf maar voor server spelen. Was getekend, mysql.
Code #1
-- Your query "SELECT * FROM GoT WHERE MySQL = \"alive\"" returned no results. --
Code #1
De MySQL server is op het moment aan het recoveren van een crash, helaas is er dus tijdelijk geen GoT mogelijk. Onze excuses voor het ongemak
Iemand over een stekkertje gestruikeldDe MySQL server is op het moment aan het recoveren van een crash, helaas is er dus tijdelijk geen GoT mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. (kort samengevat: bla).
Haha LOL
Tja niks beters te doen zekerCode #1
MySQL bokt weer even, we proberen haar onder controle te krijgen
Code #1
MySQL heeft nog niet door dat ze weer levend is, even geduld aub terwijl wij op een psychiater wachten.
Code #1
Stuur uw eigen originele #1 nu in op kees@tweakers.net!
Code #1
De MySQL server is wel een beetje dom
Code #1
Code #1
-- Your query "SELECT * FROM GoT WHERE MySQL = \"alive\"" returned no results. --
Code #1
De MySQL server is op het moment aan het recoveren van een crash, helaas is er dus tijdelijk geen GoT mogelijk. Onze excuses voor het ongemak
Code #1
De MySQL server is op het moment aan het recoveren van een crash, helaas is er dus tijdelijk geen GoT mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. (kort samengevat: bla).
Code #1
All our databases are belong to MySQL (en die is net gecrashed...)
Verwijderd
Euhm, volgens mij lag MySQL gewoon even platOp woensdag 30 januari 2002 17:31 schreef elnino het volgende:
[..]
Was dit een BC4? Want toen ik op GoT kwam, kwam het volgende op mij af:
[..]
Even later gevolgd door:
Iemand over een stekkertje gestruikeld
Gebeurt wel vaker. Is niet meteen een BC hoor
Deze was van mij 
Is er een feature op GoT om zelf #1 te veranderen en zet Kees daarmee te kloten?
All yout databases are belong to us.... (Ja de MySQl, die is net gecrashed)
All yout databases are belong to us.... (Ja de MySQl, die is net gecrashed)
ja maar deze keer lag het ook goed plat
Femme ofzo, met z'n systeemkast op z'n kop, jah dan zie je weinigOp woensdag 30 januari 2002 17:31 schreef elnino het volgende:
[..]
Was dit een BC4? Want toen ik op GoT kwam, kwam het volgende op mij af:
[..]
Even later gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iemand over een stekkertje gestruikeld
Als mysql aan het recoveren is kan ik net zo goed uit mijn neus peuteren, in plaats daarvan bedenk ik vaak wat #1's
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hm, jullie hebben dus overduidelijk meer #1's gezien dan mij.. Ik kreeg continue dezelfde..
Heh heh ja lagge man die #1 meldingen
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
tip:Op woensdag 30 januari 2002 17:33 schreef GX het volgende:
Hm, jullie hebben dus overduidelijk meer #1's gezien dan mij.. Ik kreeg continue dezelfde..
en je hebt nodig:
1. plakband
2. F5
Oe mag ik je aanraken?Op woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef Nielsz het volgende:
Deze was van mij
NOFI
Verwijderd
Gebeurt ook wel eens vakerOp woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef AtomicShockwave het volgende:
ja maar deze keer lag het ook goed plat
Die was ook erg goed...Op woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef Nielsz het volgende:
Deze was van mij
Wat grappig dat #1 ook leuk kan zijn
Ik heb ook zooooooo'n humorOp woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef elnino het volgende:
[..]
Die was ook erg goed...
Dus in het vervolg geen groene streepjes meer op je bureau, na een crash?Op woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef Kees het volgende:
Als mysql aan het recoveren is kan ik net zo goed uit mijn neus peuteren, in plaats daarvan bedenk ik vaak wat #1's
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
En ik overal screenshots van maken...Op woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef OProg het volgende:
Wat grappig dat #1 ook leuk kan zijn
Ik heb best veel op F5 gedrukt, zelfs met ctrl erbij!Op woensdag 30 januari 2002 17:33 schreef Nielsz het volgende:
[..]
tip:
en je hebt nodig:
1. plakband
2. F5
Verwijderd
wie was die user met al die #meldingen op een homepage, die heeft weer bijhoorlijk wat toe te voegen ....Op woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef elnino het volgende:
[..]
Die was ook erg goed...
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
Ik heb die van mij nog welOp woensdag 30 januari 2002 17:40 schreef hdd het volgende:
Kheb ze niet gescreent, die page doe ik btw ook niks meer aan, veel te veel werk
Maareh, femme vertelde vorige maand dat er in januari nog meerdere servers bij komen. Wat is de status daarvan?
De binnengekomen #1's op mijn mailadres:
De laatst binnengekomen mail staat bovenaan,
en de eerst binnengekomen mail (Met dank aan Bruce, binnen 10 seconden)
staat onderaan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| #1 melding: Nog vragen mail hier #1 Iemand zin om onze servers te laten onderbrengen >:) ? #1 Ondergetekende (MySQL) absent. #1 MySQL huh wat is dat ff zoeken hoor.... ff wachten nog het resultaat komt er zo aan... #1 De MySQL heeft zweethandjes, even geduld aub #1 Er is een MySQL-storing, dus dit is een mooi moment voor alle GoT-verslaafden om af te kicken. Kijk eens naar buiten, ga eens van je zolder af, ontdek dat je familie hebt. Er valt nog zoveel te beleven! Er is nog veel meer te eten en drinken dan pizza en cola! #1 Deze MySQL-storing wordt u aangeboden door Arshia. #1 Nou vooruit dan maar hè ... Aan 't voorbereiden op BC4? :P #1 Femme die @%^&*)@#%, Hij had weer eens een zooitje ervan gemaakt. Dus de Mysql lag weer plat Dit is nog een #1 #1 Choose Live, choose a fucking career. I choose not to choose live! #1 mount=forum value=nogal dood.... solution=far away comment=sorry... #1 en NEEN we gebruiken GEEN M$ product.... #1 DR ging iets te hard tijdens het renamen van users, vandaar dat GoT even down is. #1 http://members.home.nl/stefan85/GotNot.jpg #1 Dus dit gebeurt er als ik op de grote rode kniperende knop waarop SELFDESTRUCT staat druk. #1 Zit je nog steeds op GOT? Het databeest heeft besloten om voor je eigen gezondheid voor onbepaalde tijd op inactief te gaan staan #1 zo terug! SQL sever #1 pfffff ik wil ook wel eens pauze - SQL server #1 ik heb 16kb upload voor de mysql server #1 Sjit heeft iemand een vuurtje om de gasbrander voor de MySQL server ff te starten :)... #1 MySQL is niet gek, MySQL is een vliegtuig #1 TUX en MYSQL hebben ruzie, we zijn aan het bemiddelen dus heb geduld. #1 Kees: Eén grote friet mayo alstublieft, die #1 kan wel even wachten... ;-) #1 De MySQL server is wel een beetje dom? Das ook maar een mening. #1 Wo ist die Bahnhof :? #1 Blub zei het DB toen hij verzoop. #1 Help, de marsmannetjes vallen aan! #1 De servert is even een plasje plegen..... be right back! :) #1 Evaluation period of your username has ended; Please place a request for an update in "Lieve Adjes" #1 Mysql heeft de trein gemist, onze excuses voor het ongemak #1 Huston, we have a problem #1 Code onbekend #1 Dit forum heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd #1 Exceptie in 234:6562:ff567 #1 De MySQL deamon is zijn zwager een hand geven. Een momentje geduld aub. #1 Wtf is dit nou weer? ik wil gewoon got-en! #1 Mysql gedraagt zich als een dolle op hol geslagen stier. Wees niet gevreesd kees is er al met de lasso achteraan #1 Hij doet het niet :? #1 We zijn GOT-loos! #1 eeeh..geen idee meer. #1 Wat is er aan de hand? #1 -- Your query "SELECT * FROM GoT WHERE MySQL = \"alive\"" returned no results. -- #1 Nouhou, hij doet et niet! #1 Ga zelf maar voor server spelen. Was getekend, mysql. #1 De zon is onder..... we wachten tot deze weer opkomt... #1 De MySQL server is wel een beetje dom #1 We hebben alle tijd van de wereld dus neem gerust een hapje van je kroket :? :? #1 wat moet jij dan eigenlijk hebben ? #1 There is no error... But your mind makes it real #1 LOL AT LAN :P Greeeetz out of holland :) #1 De MySQLdeamon zit het niet meer zitten, we hopen dat we hem kunnen laten staan.. #1 Tis brak , het blijft brak , dit is Gathering.Tweakers.net #1 Woei! |
staat onderaan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Op woensdag 30 januari 2002 17:47 schreef Kees het volgende:
De binnengekomen #1's op mijn mailadres:
code:
1 #1 Help, de marsmannetjes vallen aan!
Dies van mij#1 De MySQL heeft zweethandjes, even geduld aub
Sorry DROp woensdag 30 januari 2002 17:54 schreef DR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Op woensdag 30 januari 2002 17:57 schreef Steije het volgende:
[..]
Sorry DR
de meeste changes duren volgens mij max 2 minuten 2jah

#1 Dus dit gebeurt er als ik op de grote rode kniperende knop waarop
SELFDESTRUCT staat druk.
SELFDESTRUCT staat druk.
Op woensdag 30 januari 2002 18:04 schreef UneXpeCteD- het volgende:
#1 vier uur, cup a soup, dat zouden meer servers moeten doen!
add it
Op woensdag 30 januari 2002 18:09 schreef Plague het volgende:
nieuwe:
In het verleden behaalde Uptimes bieden geen garantie voor de toekomst!
Uw packets hebben hun token gemist, Sla drie beurten over.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
#1 U bent gebanned. Indien u het hier niet mee eens bent, stuur een mailtje naar gathering@tweakers.net

Copyright razor-x
Copyright razor-x
Verwijderd
Whehehe.Op woensdag 30 januari 2002 17:54 schreef DR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn ook
Op woensdag 30 januari 2002 18:23 schreef nelske het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
![]()
Zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn ook![]()

.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
Nog niet alle hardware is er. Er hangen al wel stiekem wat nieuwe spulletjes in ons rack die nog niets aan het doen zijnOp woensdag 30 januari 2002 17:42 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog wel
Maareh, femme vertelde vorige maand dat er in januari nog meerdere servers bij komen. Wat is de status daarvan?
Ah, balen. Maar je gaat me toch wel wat info geven over wat ze gaan doen?Op woensdag 30 januari 2002 18:32 schreef Femme het volgende:
[..]
Nog niet alle hardware is er. Er hangen al wel stiekem wat nieuwe spulletjes in ons rack die nog niets aan het doen zijn.
ok! Welke FAQ is het? Ik d8 dat het gewoon metOp woensdag 30 januari 2002 18:29 schreef hdd het volgende:
[..]
Betrapt op het niet lezen van de FAQ
code:
1
| [me=19400] bla bla [/me] |
moest... Als jij mij de FAQ aanwijst waar dit in staat, een ik mijn schoen op....
Op woensdag 30 januari 2002 18:43 schreef Plague het volgende:
[..]
Als jij mij de FAQ aanwijst waar dit in staat, een ik mijn schoen op....

Eet ze!
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#09
damn...
Nah is voor de verandering ook best lekker! Maar ik ging dus altijd gewoon voor de uitgebreide versie... Net als bij de url's.... og ja... De FAQ's lees ik sinds mijn ban ALTIJD! (dat was vorige week) maar als je de details wil weten contact je me maar op ICQ
Nah is voor de verandering ook best lekker! Maar ik ging dus altijd gewoon voor de uitgebreide versie... Net als bij de url's.... og ja... De FAQ's lees ik sinds mijn ban ALTIJD! (dat was vorige week) maar als je de details wil weten contact je me maar op ICQ
Hé ja leuk #1's verzinnen 
#1: De MySQL server is op vakantie met de firewall
#1: Femme is even touwtjespringen met de powercable van de MySQL server
#1: Met een hamer past blijkbaar alles behalve een MySQL server
#1: MySQL is weggelopen en de search kan m niet vinden
#1: De MySQL server is op vakantie met de firewall
#1: Femme is even touwtjespringen met de powercable van de MySQL server
#1: Met een hamer past blijkbaar alles behalve een MySQL server
#1: MySQL is weggelopen en de search kan m niet vinden
Verwijderd
#1: MySQL ligt alwéér plat. Sollicitatiebrieven kunt u sturen aan femme@tweakers.net.Op woensdag 30 januari 2002 18:59 schreef m-m het volgende:
Hé ja leuk #1's verzinnen
#1: Biertje?
#1: Phreak moest weer eens modden en er zou "echt niets stukgaan!"
#1: Dus DAT gebeurt er als je een voeding op 110volt zet!
#1: De MySQL server is uit het rek gevallen
#1: Dus DAT gebeurt er als je een voeding op 110volt zet!
#1: De MySQL server is uit het rek gevallen
Verwijderd
#1: Game over... Insert coin
#1: De rekening is weer niet betaald. Het elektriciteitsbedrijf.
#1: De rekening is weer niet betaald. Het elektriciteitsbedrijf.
Op woensdag 30 januari 2002 18:43 schreef Plague het volgende:
Als jij mij de FAQ aanwijst waar dit in staat, een ik mijn schoen op....
Staat er +/- een week in nu
'Mysql gedraagt zich als een dolle op hol geslagen stier. Wees niet gevreesd kees is er al met de lasso achteraan'
LOLOp woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef Wout het volgende:
'Mysql gedraagt zich als een dolle op hol geslagen stier. Wees niet gevreesd kees is er al met de lasso achteraan'
1# Mysql is ff buitenspelen. Hij weigert binnen te komen voor het eten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
#Opeens had Mysql 't!, hij werd conducteur...
#Mysql verkeert momenteel in geestelijke nood, onze thuispsycholoog Femme is in gesprek met em...
#Ik zei nog zo: "geen slotje op de DB!", maar ja, t was al te laat.
#Wegens verbouwing gesloten
#Mysql verkeert momenteel in geestelijke nood, onze thuispsycholoog Femme is in gesprek met em...
-
[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 10:18 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
als je lef hebt doe je deze de volgende keer kees:
#1 Tis brak , het blijft brak , dit is Gathering.Tweakers.net
die is zooooooo coool
#1 Tis brak , het blijft brak , dit is Gathering.Tweakers.net
die is zooooooo coool
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
nee man; als kees echt de man wil zijn doet hij deze:
#1: je bent gebanned. Indien je niet weet waarom, stuur een mailtje naar gathering@tweakers.net
whehe
#1: je bent gebanned. Indien je niet weet waarom, stuur een mailtje naar gathering@tweakers.net
whehe
Dat zou toch wel raar zijn als je uitgelogd bent.Op woensdag 30 januari 2002 23:28 schreef Nielsz het volgende:
nee man; als kees echt de man wil zijn doet hij deze:
whehe
#1 Kijk nou wat je doet! Er zijn ook nog andere mensen die willen GoT'en hoor!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
#1 Ga direct naar de gevangenis. U komt niet langs start, u ontvangt geen 20,000 euro
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
#1: wôôt.., even Apeldoorn bellen!
PSN-id: Chrasher
#1: Doe maar ruig, zeg maar MySQL
#1: Waar is dit knopje voor?
#1: It's not a crash, it's a feature
#1: deze vraag is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden
#1: De MySQL heeft de postcodeloterij gewonnen en geniet een vakantie in CenterParks
#1: De MySQL heeft ruzie met InnoDB
#1: ...
#1: Hmmm, frikadellen zijn lekker
#1: This MySQL is gay
#1: #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1
#1: Waar is dit knopje voor?
#1: It's not a crash, it's a feature
#1: deze vraag is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden
#1: De MySQL heeft de postcodeloterij gewonnen en geniet een vakantie in CenterParks
#1: De MySQL heeft ruzie met InnoDB
#1: ...
#1: Hmmm, frikadellen zijn lekker
#1: This MySQL is gay
#1: #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1
haha#1: This MySQL is gay
#1: Bobby the kitten says: thank you so much for sharing that with us, MySQL
#1: Zo te zien is de distributed.net client nogal egoistisch wat processorcapaciteit betreft
Maar al de db plat ligt, komt toch de beruchte #55 langs?
Ja. #1 is voor als het forum even plat ligt voor onderhoud. Als MySQL dus geen zin heeft om weer te runnen oidOp donderdag 31 januari 2002 08:03 schreef GSMboy het volgende:
Maar al de db plat ligt, komt toch de beruchte #55 langs?
#1 MySQL is depressief, hij ligt nu op de bank bij zijn psychiater
Zou je het niet in een random script kunnen stoppen, al die code 1's
Zou je het niet in een random script kunnen stoppen, al die code 1's
En om daar op door te gaan: GoT - vaker #1 dan DPCOp donderdag 31 januari 2002 00:04 schreef Nielsz het volgende:
#1: mooooh? Moooooooh!
Om in de DPC style te gaan
© Chaos
Verwijderd
LolOp donderdag 31 januari 2002 11:48 schreef Blistimo het volgende:
[..]
En om daar op door te gaan: GoT - vaker #1 dan DPC
© Chaos
Op donderdag 31 januari 2002 11:48 schreef Blistimo het volgende:
[..]
En om daar op door te gaan: GoT - vaker #1 dan DPC
© Chaos
Oeh, ik ben wel goedOp woensdag 30 januari 2002 17:47 schreef Kees het volgende:
staat onderaan
Kon alleen ff geen goeie bedenken zo snel
#1 er zijn nog 73452 wachtenden voor U
#1 Wij hopen U zo spoedig mogelijk te woord te staan...alle medewerkers zijn in gesprek....nog even geduld aub
#1 het door U gekozen nummer is onjuist. raadpleeg de FAQ en kies opnieuw
#1 de server staat in de rij voor de McDrive, ff geduld AUB
#1 Onze server is nu gesloten. Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 16.00 en op vrijdag van 08.00 tot 12.00.
#1 hee joh, het is Sesamstraat. Laat me met rust !
#1 FAQ OFF !
#1 Wij hopen U zo spoedig mogelijk te woord te staan...alle medewerkers zijn in gesprek....nog even geduld aub
#1 het door U gekozen nummer is onjuist. raadpleeg de FAQ en kies opnieuw
#1 Onze server is nu gesloten. Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 16.00 en op vrijdag van 08.00 tot 12.00.
#1 hee joh, het is Sesamstraat. Laat me met rust !
#1 FAQ OFF !
Die 2 vindt ik erg sterkOp donderdag 31 januari 2002 13:46 schreef zeef het volgende:
Mijn code #1
#1 de MySQL server is op dit moment zijn nieuwe collectie Garfield strips aan het lezen, een ogenblik geduld a.u.b
Op woensdag 30 januari 2002 19:34 schreef ruuddie het volgende:
#Opeens had Mysql 't!, hij werd conducteur...
#Mysql verkeert momenteel in geestelijke nood, onze thuispsycholoog Femme Duncan is in gesprek met em...
Mag ik je aanraken?Op donderdag 31 januari 2002 13:08 schreef BrZ het volgende:
[..]
Oeh, ik ben wel goed
#1 helaas het beltegoed van de MySQL is op
#1 Deze kassa is gesloten
#1 Houdoe
#1 Gathering of Tweakers ?? Nooit van gehoord.
#1 Deze kassa is gesloten
#1 Houdoe
#1 Gathering of Tweakers ?? Nooit van gehoord.