Toon posts:

Mailtje naar Chello...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een mailtje met ip nummers naar Chello gestuurd van mensen die meer dan 5x op mijn firewall lijstje staan...

Hier mijn mail:
De volgende IP adressen zijn van mensen waarvan ik regelmatig FTP port probe's, Socks port probe's en Proxy port probe's "ontvang".
Deze IP nummers zijn door mijn Firewall BlackICE Defender weergegeven.
Ik neem aan dat u kunt nagaan wat deze personen allemaal uithalen want ik vindt het behoorlijk irritant worden.

IP: 212.187.71.10
DNS: c18771010.telekabel.chello.nl

IP: 212.187.46.56
DNS: c18746056.telekabel.chello.nl

IP: 212.187.96.58
DNS: c18796058.telekabel.chello.nl

IP: 212.187.109.203
DNS: c187109203.telekabel.chello.nl

IP: 212.187.119.226
DNS: c187119226.telekabel.chello.nl

IP: 212.187.6.231
DNS: c1876231.telekabel.chello.nl

Met vriendelijke groet
R. Straetmans
Misschien vinden jullie dit lame van mij, maar ik wordt er strontziek van dat er steeds mensen zitten te kloten, dus ik hoop dat ik er binnen een week geen last meer van heb >:)

Verwijderd

Doen ze toch niks aan :9

Verwijderd

Topicstarter
says who?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
what zouden ze daar dan aan gaan doen, he, die mensen afsluiten zeker.
en dan 89,- per maand per persoon mislopen.
dacht et niet

Verwijderd

Topicstarter
hmm daar zit wat in, maar dan ben ik genoodzaakt om eigen rechter te gaan spelen
of misschien zend ik een mailtje naar de consumenten bond, of ik span een proces aan
of ik jat alle computers op de helpdesk >:)
Ik verwacht in iedergeval wel een mailtje terug van ze, met iets van uitleg ofzo

Verwijderd

Raikane ik krijg ongeveer 40 port scanners per uur over de vloer... maar ik snap nog steeds niet wat ze moeten... Inbreken??!? alle belangrijke data staat echt niet op m'n I-net gateway / firewall ;) Dus laat die gasten nou maar...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:20

botoo

💀 too old to die young

die onderste komt bij mij ook op m'n firewall lijstje voor
IP: 212.187.6.231
DNS: c1876231.telekabel.chello.nl

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Het is toch grote onzin om dat te doen?!?!
Wat doen die mensen fout?
Iedereen kijkt toch bijvoorbeeld weleens of er iemand bij je in het netwerk een openbare FTP server draait?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

9 van de 10 zijn klooiers die Bo of sub7 uitproberen...Die sukkels infecteren vaak zichzelf ook. dus gewoon een paar van tooltjes downen en terug pakken die hap. Keb de vorige x iemand zijn windows logo vervangen door een wit scherm met de text OPK***EREN MET DAT KUT BO !!! en daarna zijn pc gereset....nooit meer gezien die sukkel. Nou wil ik niet zeggen dat ik een meester hacker ben of zo...maar ik ben nog niet zo lomp om mezelf te infecteren voor een testje...en ik ga zeker niet 4 uur naar een poortscan zitten loeren zoals die losers doen..maarja wat je leuk vind..ik UT liever dan dat ik andere ga zieken met zielige mislukte hack pogingen!!!!!

pfff hèèèèèèee dat moest ik nou ff kwijt ;)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
das waar, de meeste nerds besmetten zichzelf ook,
zegt een vriend tegen mij, mag ik jou hacken.
ik: Ja, probeer maar. (toch firewall)
Hij zichzelf geinfecteerd en ik fijn zijn cola houder aan zetten :)
Pagina: 1