Ik zoek een leuk palmtopje van rond de 225 euro maximaal. Weet iemand iets leuks ? Ik heb er namelijk maar weinig verstand van.
graag wat linkjes !
graag wat linkjes !
Verwijderd
kijk dat is info war ik waar heb ! ik zal de specs een goed gaan bekijken !Op woensdag 30 januari 2002 18:04 schreef some1else het volgende:
Weliswaar iets boven je budget, maar de Palm m125 voor 284 EURO is zeker een goede keuze in jouw geval. Een Sony Clie PEG-S300 voor 199 EURO is ook een aanrader.
Verwijderd
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
leg eens uit .. zit er nou echt zoveel verschil (behalve prijs) tussen de M105 en M125 ? Ik heb namelijk ook al aan de M105 zitten denken.Op vrijdag 01 februari 2002 15:26 schreef Jaks het volgende:
Hij is alleen wat lomper dan zo`n m125, maar ik heb hem toch in m`n binnenzak dus dat maakt me niets uit...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq