Gefeliciteerd ITsnows

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
felicitatie topics mogen niet.. boeie ;)

gefeliciteerd met je mod benoeming

voor de mensen die geen id hebben waar dit over gaat:

[topic=389498/1/25]
--------------------------------------------------------------------------------
Ok, we zijn er uit. Onze keuze is gevallen op de heer ItSnows. Gefeliciteerd met je nieuwe functie en veel succes, het zal niet makkelijk zijn met zo'n lompe HGA als ik
Iedereen die heeft gesolliciteerd, heeft - als het goed is - een mailtje gehad. Hartelijk dank voor uw reacties

That's all, folks!
oh en als je niet bevalt kunnen we je nog altijd virtueel bietje inmekaar meppen >:)

blup

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

ShadowBumble

Professioneel Prutser

is al een topic over in LA slotje dus

[topic=396805/1/25]

[edit] ff topic opgezocht

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd.. alweer. ;)

🌞🍃

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 16:40 schreef ShadowBumble het volgende:
is al een topic over in LA slotje dus
duh

maar altijd handig als dit ook in het desbetrefende forum komt...aangezien niet alle sp diehards in la komen

oh en aangezien je de regels zo goed kent... twas toch zo dat je een now kreeg voor het roepen om slotjes........?

blup

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:24
Wel gefeliciteerd, Wel gefeliciteerd, Wel gefeliciteeeeeeeeeeerd, Wel gefeliciteerd :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef eendje het volgende:

[..]

oh en aangezien je de regels zo goed kent... twas toch zo dat je een now kreeg voor het roepen om slotjes........?
word bijzonder rustig dan op got :+

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 16:44 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

word bijzonder rustig dan op got :+
uit de mooie faq
--------------------------------------------------------------------------------
Het komt wel eens voor dat users een topic starten met een onderwerp wat totaal niet past of mag op GoT. Een warez request, of een vraag of er nou een converter is voor de P4 478 naar slot1, of in Hardware algemeen een post over windows Vs Linux, of "hoever kan ik mijn videokaart overklokken?", of anderszins compleet uitgekauwde of foute topics die makkelijk zelf op te lossen zijn of inmiddels al 60.000 keer langsgekomen zijn.
Mensen hebben de neiging zich te irriteren aan zulke topics en willen vervolgens in zo'n topic weleens een post plaatsen met alleen "SLOTJE!!" of "UTFS!!" plaatsen. Zulke posts zijn niet gewenst. Als je een topic 'slecht' of matig vindt, meldt dit dan aan de moderator van het forum, dan kan deze bekijken wat er mee moet gebeuren.

Wat je wel kan doen is een user goed op weg helpen, door bijvoorbeeld te zeggen dat dit onderwerp wel erg vaak voorbij is gekomen en een linkje te plaatsen naar een topic waarin de vraag beantwoord wordt.

Het grootste probleem is dat je soms wat strenger bent dan het beleid, of dat een topic je niet aanstaat, maar dat deze gewoon open blijft (dat kan gebeuren). Een post met daarin UTFS!!! of SLOTJE!! kan het hele topic verzieken. Mensen die dit soort korte topicverpestende posts maken, zullen daarop aangesproken worden en zullen bij herhaling aangepakt worden.

Een topic dat fout geplaatst is, of wat een warez request is, kan je gewoon even doorgeven in Stoute Usertjes of via ICQ aan de mod. dan kan deze beoordelen wat ermee te doen. Ga niet in een topic zelf zitten blaten. Dat houdt dus ook in: Niet in een topic posten 'hoe lang zal het duren voor er een slotje komt', Want dan blijft zo'n topic bovenaan in de topiclist staan, waar hij mensen irriteert. Laat zoiets lekker wegzakken, zodat de mod er eventueel een slot op kan zetten (indien nodig)
lijkt me duidelijk ;)

blup

• kamerplant
  • Niet online
het zou wel grappig zijn als ITsnows zijn eerste slotje aan dit topic hangt! :+

🌞🍃

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijn laatste opmerking jij zit fout toen je dit topic openede en bovendien geef je dit ook direct toe :
felicitatie topics mogen niet.. boeie
[zwaar off-topic]
Het is dus een volkomen normale reactie als mensen dit doen mocht ik hiervoor een waarschuwing c.q. ban of iets anders dan zij het zo helaas maar waar ik zou me hierbij ook direct neerleggen.

So be it ....
[/zwaar off-topic]

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
|
|
\/

Verwijderd

Waarom hebben die SP mod'z allemaal iets met de winter..

ITsnows, ICEstorm..

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nou hopen dat ie ons helpen kan >:)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
van harte :+

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mag ik u verwijzen naar het topic in LA? Okee, dank u :P
[topic=396805/1/25]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.