Hoi,
Hartelijk dank voor je sollicitatie naar de vacature 'moderator spielerij', het aantal reacties was overweldigend, waardoor ik helaas een groot aantal mensen moet teleurstellen. Waaronder jij, spijtig genoeg. Het wil niet zeggen dat jij niet geschikt bent, puur dat een ander ietsje meer aansprak. Met een 60tal sollicitaties is het nu eenmaal erg moeilijk om 'the best' te zijn. Desalniettemin, als we ooit nog een extra moderator spielerij nodig hebben, zal ik dit hele mailarchief er weer bij pakken, dus wie weet volgende keer beter
Met vriendelijke groet,
Jordi Bosveld / Jotti
maar ja wel gefliciteerd itsnows
Ik kreeg een ICQ'tje
Hoeft niet hoor, dan kiezen ze alleen iemand andersOp woensdag 30 januari 2002 16:26 schreef ItSnows het volgende:
Dank![]()
Hmmm. Moet ik nu natuurlijk overal gaan uitloggen en weer inloggen
Neehoor, maar wel als je mod wilt blijvenOp woensdag 30 januari 2002 16:26 schreef ItSnows het volgende:
Dank![]()
Hmmm. Moet ik nu natuurlijk overal gaan uitloggen en weer inloggen
Vooral op publieke pc's is dat vrij belangrijk.
Verwijderd
Gelukkig want dat werkt niet: krijg Page Not Found LOLOp woensdag 30 januari 2002 16:27 schreef ACM het volgende:
[..]
Neehoor, maar wel als je mod wilt blijven
Vooral op publieke pc's is dat vrij belangrijk.
Snap ik
In principe kan dat, maar ik ga hier geen lijsten publiceren ivm. privacy.Op woensdag 30 januari 2002 16:33 schreef Manic het volgende:
Kunnen jullie ook een lijst maken met de laaste kandidaten
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hier word duidelijk vermeld dat ik het niet ben geworden omdat ik patatbakker ben!
Ik vind dit niet kunnen, was het nummer van Femme
(grapje btw)Dat je patatbakker bent, is voor mij zelfs een pluspunt
Maar nog ff een vraagje, hoe hebben jullie dat met die mailtjes ?
Word er automatisch een key word in gestopt ofzo
hij heeft nu Mod SP achter zn naam staan... moet dat dan weer niet Moderator SP zijn
/mierenneukerij
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waar maak je je druk om? Je weet toch dat je het niet bent geworden?Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Manic het volgende:
[..]
Maar niemand van de modjes reageert via ICQ, misschien mail beter
Hoe bedoel je dat precies?Op woensdag 30 januari 2002 16:41 schreef Manic het volgende:
Maar nog ff een vraagje, hoe hebben jullie dat met die mailtjes ?
Word er automatisch een key word in gestopt ofzo
Nou gewoon met dat patatbakker.Op woensdag 30 januari 2002 16:45 schreef Jotti het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Lijkt me een beetje onlogisch als je voor 60 man ieder een apart mailtje gaat sturen.
Mooi toch, lekker persoonlijkOp woensdag 30 januari 2002 16:49 schreef Manic het volgende:
[..]
Nou gewoon met dat patatbakker.
Lijkt me een beetje onlogisch als je voor 60 man ieder een apart mailtje gaat sturen.
//edit:
Jotti explains
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
* AtomicShockwave heeft ook gemaild en is nieuwschierigOp woensdag 30 januari 2002 16:41 schreef Jotti het volgende:
[..]
In principe kan dat, maar ik ga hier geen lijsten publiceren ivm. privacy.
zou je ff mijn plaats kunnen icq-en of kunnen mailen naar atomicshockwave@hotmail.com?
Jammer dat ik het niet ben geworden
verfijnd sp bezoeker ben jeOp woensdag 30 januari 2002 16:28 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Gelukkig want dat werkt niet: krijg Page Not Found LOL
Snap ikThuis is 24/7 en op het werk ben ik 8/5 ingelogd
nouja, gefeliciteerd, en wees er voor je forum, zoals icestorm doet.
maar ik snap het nog steeds niet
waarop is deze keuze gebazeerd mag ik vragen ? op z'n aantal su postings?
nog een edit:
hij is toch geneens een spielerij poster
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Wrong guessOp woensdag 30 januari 2002 17:51 schreef dennisdotcom het volgende:
Dacht dat dit soort topics niet meer mochten
ItSnows van harte gefeliciteerd
Niet te veel doen hoorOp woensdag 30 januari 2002 17:45 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
* AtomicShockwave heeft ook gemaild en is nieuwschierig
zou je ff mijn plaats kunnen icq-en of kunnen mailen naar atomicshockwave@hotmail.com?
Was mij ook al opgevallen, vreemdOp woensdag 30 januari 2002 17:48 schreef Wesley het volgende:
[..]
verfijnd sp bezoeker ben je
nouja, gefeliciteerd, en wees er voor je forum, zoals icestorm doet.
maar ik snap het nog steeds nietkan het niet bevatten
lijkt wel alsof een WOS mod NOS word en andersom
waarop is deze keuze gebazeerd mag ik vragen ? op z'n aantal su postings?
nog een edit:
hij is toch geneens een spielerij posterik volg het hier echt niet meer.
Hmm, je wilt dat ik een top-54 ga maken oid? Dat heb ik niet gedaan. Lijkt me ook niet echt relevant als ik eerlijk ben. Het wordt bovendien ernstig gokken, de resultaten zijn niet echt betrouwbaar. Ik kan ook wel iedereen gaan vertellen dat ze het bijna zijn geworden, maar dat is ook weer zo schijnheilig heOp woensdag 30 januari 2002 17:45 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
* AtomicShockwave heeft ook gemaild en is nieuwschierig
Wesley: er spelen meer dingen mee om moderator te worden dan alleen het feit dat je 'veel in [forumnaam] post'. Affiniteit met het forum betekent niet dat je er ook als een gek moet posten. Toen ik moderator van NOS werd, postte ik daarvoor ook wel redelijk in NOS, maar niet elke dag ofzo.
Positieve usernotes tellen mee, maar met name het feit of je (ook) overdag aanwezig kan zijn. Crew die alleen 's avonds (en evt. een klein deel van de middag) online kan zijn, hebben we al vrij veel. Zodra je er af en toe post, is het wat betreft 'betrokkenheid' al voldoende, ik heb er absoluut niet naar gekeken in de zin van 'ow jantje heeft er 500 posts en pietje maar 300, dus pietje valt af' of iets in die strekking, veel posten zegt namelijk helemaal niks over de kwaliteit van een moderator.
[hiermee doel ik; modereren lijkt makkelijk, maar als je er geen verstand van hebt... of er niet echt in geintreseerd bent. Ik bedoel, je bent in het forum waar je je lekker in voelt, ik ga niet modereren in een forum die ik nog nooit aangeraakt heb]
nog een edit: dit gaat me nu niet om mij, maar, zet je d'r nu wel een gepast persoon voor? Want volgens mij waren er toch wel kanidaten waarvan ik dacht dat hun het waren, dit kwam totaal onverwacht, ook omdat Itsnows bijna nooit/nooit in spielerij komt.
Een moderator is er toch ook om mensen te helpen ?Op woensdag 30 januari 2002 18:04 schreef Jotti het volgende:
[..]
verhaal
Lijkt me wel handig als die mod er dan ook verstand van heeft, en een beetje bekend is bij de users daaro.
Heeft leeftijd heeft ook grote invloed
Okee... flauw, ik zal het niet meer doen
Ik heb een redelijk aantal van zijn posts bekeken (heb ik bij iedere kanshebber gedaan) en ik vond het, ook in overleg met IceStorm, ruim in orde.
Wie zegt dat hij dat niet is? Het feit dat hij misschien niet tot de top-zoveel posters behoort? Vind ik niet echt belangrijkOp woensdag 30 januari 2002 18:09 schreef Manic het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig als die mod er dan ook verstand van heeft, en een beetje bekend is bij de users daaro.
Nee. Alhoewel je je kunt voorstellen dat we liever geen 8-jarigen aannemenHeeft leeftijd heeft ook grote invloed
ik ben 7, maak ik nu wel kans? (hey, at least ben ik geenOp woensdag 30 januari 2002 18:11 schreef Jotti het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet is? Het feit dat hij misschien niet tot de top-zoveel posters behoort? Vind ik niet echt belangrijk
[..]
Nee. Alhoewel je je kunt voorstellen dat we liever geen 8-jarigen aannemen
maar ff serieus. Het is jullie keuze, ben blij voor ItSnows, maar ik zal er toch m'n vraagtekens bij houden, vooral omdat hij/zij meer in SU/LA zit dan andere forums. (nu doel ik op een discussie over SU-posters en LA-posters & modschap )
kwin het debiel om een nieuwe mod nu al af te kraken omdat ie "teveel in la" zit...Op woensdag 30 januari 2002 18:14 schreef Wesley het volgende:
[..]
ik ben 7, maak ik nu wel kans? (hey, at least ben ik geen![]()
maar ff serieus. Het is jullie keuze, ben blij voor ItSnows, maar ik zal er toch m'n vraagtekens bij houden, vooral omdat hij/zij meer in SU/LA zit dan andere forums. (nu doel ik op een discussie over SU-posters en LA-posters & modschap )
bietje debiel niet? je kent die gozer niet... je weet niet hoe die gaat modden.. maar hij is zo slecht als de SS want hij zit in la!!!
blup
dat zeg ik toch niet manOp woensdag 30 januari 2002 18:16 schreef eendje het volgende:
[..]
kwin het debiel om een nieuwe mod nu al af te kraken omdat ie "teveel in la" zit...
bietje debiel niet? je kent die gozer niet... je weet niet hoe die gaat modden.. maar hij is zo slecht als de SS want hij zit in la!!!
en dat je dingen met de ss vergelijkt zegt al een heleboel.
Verwijderd
Je moet oppassen met veronderstellingen makenOp woensdag 30 januari 2002 18:06 schreef Wesley het volgende:
maar je moet geen kwaliteiten zoeken daar waar ze juist niet liggen
[hiermee doel ik; modereren lijkt makkelijk, maar als je er geen verstand van hebt... of er niet echt in geintreseerd bent. Ik bedoel, je bent in het forum waar je je lekker in voelt, ik ga niet modereren in een forum die ik nog nooit aangeraakt heb]
Nu impliceer je namelijk dat ItSnows geen verstand van spielerij zaken heeft. Een opmerking die je niet zomaar 1,2,3 kan maken i.m.o.
Daarnaast is verstand van zaken een pre, maar het is zeer zeker niet nodig. Er komen wel wat meer dingetjes om de hoek kijken als je moderator bent
Geloof nou maar, dat die beslissing niet zomaar genomen is. Dat gebeurt zorgvuldig. de uitkomst daarvan is ItSnows.nog een edit: dit gaat me nu niet om mij, maar, zet je d'r nu wel een gepast persoon voor? Want volgens mij waren er toch wel kanidaten waarvan ik dacht dat hun het waren, dit kwam totaal onverwacht, ook omdat Itsnows bijna nooit/nooit in spielerij komt.
nou ik niet ...Op woensdag 30 januari 2002 16:52 schreef Jotti het volgende:
Het waren er 54, maar inderdaad, iedereen een persoonlijk mailtje sturen... dan zou ik vanavond om 9 uur nog bezig zijn. Zo hier en daar heb ik wat bij de standaarmail gefrut om het toch een klein tikkeltje 'persoonlijk' te laten lijken, omdat ik niet wil dat men de indruk krijgt dat je hier als 'nummer' behandeld wordt. Daar heb ik zelf namelijk ook een grote hekel aan.
Veel plezier itsnows
ItSnows (nu voor de 3e keer, maargoed, anders krijg ik weer ruzie
Gefeliciteerd makker, en maak er wat van.
(en nu niet meer zeiken via ICQ want het staat er nu 3 x!!!)
Nee, het aantal posts maken niet uit, dat zeg ik ook niet.Op woensdag 30 januari 2002 18:11 schreef Jotti het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet is? Het feit dat hij misschien niet tot de top-zoveel posters behoort? Vind ik niet echt belangrijk
Maar ik vind net zoals Wesley zegt, dat een moderator wel verstand moet hebben van het "onderwerp".
Ooit heb ik eens zoiets gehad met Traag in W&G.
Ik stelde voor dat iemand een hack gebruikte voor een extra functie voor z'n forumpje.
Nou daar is niks illegaals aan maar omdat Traag er geen verstand van had gaf ie me direkt een OW.
Maar hij heeft hem weer ingetrokken dus is mijn vriend weer
Verwijderd
Zoals ik al zei is verstand van het onderwerp een pre, maar zeer zeker niet verplicht.Op woensdag 30 januari 2002 18:21 schreef Manic het volgende:
[..]
Nee, het aantal posts maken niet uit, dat zeg ik ook niet.
Maar ik vind net zoals Wesley zegt, dat een moderator wel verstand moet hebben van het "onderwerp".
Ooit heb ik eens zoiets gehad met Traag in W&G.
Ik stelde voor dat iemand een hack gebruikte voor een extra functie voor z'n forumpje.
Nou daar is niks illegaals aan maar omdat Traag er geen verstand van had gaf ie me direkt een OW.
Maar hij heeft hem weer ingetrokken dus is mijn vriend weer
Misschien is ItSnows niet degene met het meeste verstand van Spielerij op dit hele forum? (iets 9dat ik overigens niet kan beoordelen).
Ik ben waarschijnlijk ook niet de persoon met het meeste verstand van Non-Windows Operating Systems (Linux) op het forum. Betekent dit dat de persoon met het meeste verstand ervan automatisch een goede moderator zou zijn?
Lijkt me niet
Nee inderdaad dat hoeft niet, maar ik maak dus even veel kans op z'n functie in [HA] dan [SP]Op woensdag 30 januari 2002 18:26 schreef nelske het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is verstand van het onderwerp een pre, maar zeer zeker niet verplicht.
Misschien is ItSnows niet degenen met het meeste verstand van Spielerij op het hele forum? Ik ben waarschijnlijk ook niet de persoon met het meeste verstand van Non-Windows Operating Systems (Linux) op het forum. Betkent dit dat de persoon met het meeste verstand ervan automatisch een goede moderator zou zijn?
Lijkt me niet
Geloof er weinig van....
Verwijderd
Uiteraard moet je wel af en toe in het betreffende forum aanwezig zijn
ItSnows is meer dan vaak genoeg aanwezig geweest in SP in ieder geval
Hm..laat maarOp woensdag 30 januari 2002 18:32 schreef nelske het volgende:
Als jij ons positief op zou vallen in je replies wel ja
Uiteraard moet je wel af en toe in het betreffende forum aanwezig zijn
ItSnows is meer dan vaak genoeg aanwezig geweest in SP in ieder geval
Verwijderd
Nu komt het over alsof je ons en ItSnows daarin niet vertrouwd
[/img]
[/zeikmodus uit]
Of is dat omdat ie nog in zijn proef-tijd zit?
Ga hier nou niet verder op in en hou dit topic voor ItSnows... hij is tenslotte erg blij
Nou ik wil hier gewoon ff niet verder op ingaan.Op woensdag 30 januari 2002 18:40 schreef nelske het volgende:
Hoezo? De persoon waarvan wij denken dat deze de meeste kwaliteiten heeft, wordt gewoon uitgekozen.
Nu komt het over alsof je ons en ItSnows daarin niet vertrouwd
ItSnows succes en gefeliciteerd!
En stel the crew niet teleur he
[EDIT]
Daarom ga ik er niet verder op in, omdat ik zo nogal negatief over kom en een slechte verliezer lijk.Op woensdag 30 januari 2002 18:42 schreef Duncan het volgende:
Jongens, geen ruzie over waarom hij mod is... Ik begrijp dat je het zelf had willen worden, ik ook, maar soms is het geluk niet mee(of de kwaliteit van de user).
Ga hier nou niet verder op in en hou dit topic voor ItSnows... hij is tenslotte erg blij
Voor de duidelijkheid, het was niet 'makkelijk' om te kiezen. Daarnaast is er voor ItSnows net als voor iedereen die 'nieuw' is en mod wordt een proefperiode en die zal zwaar worden.. heel zwaar
Daarnaast ben ik zeer tevreden met de keuze en wil ik bij deze iedereen die gesolliciteert heeft nogmaals bedanken
En dat wordt gewaardeerdOp woensdag 30 januari 2002 16:52 schreef Jotti het volgende:
Het waren er 54, maar inderdaad, iedereen een persoonlijk mailtje sturen... dan zou ik vanavond om 9 uur nog bezig zijn. Zo hier en daar heb ik wat bij de standaarmail gefrut om het toch een klein tikkeltje 'persoonlijk' te laten lijken, omdat ik niet wil dat men de indruk krijgt dat je hier als 'nummer' behandeld wordt. Daar heb ik zelf namelijk ook een grote hekel aan.
Gefeliciteerd ItSnows!
Verwijderd
Waarschijnlijk zit hij zich een beetje in de crew-faq in te lezen (Ja die is er ook jaOp woensdag 30 januari 2002 19:01 schreef Manic het volgende:
Zit ie nu alle notes te lezen ofzo
tuurlijk, dat zal jij ook doen als jij mod zou worden.Op woensdag 30 januari 2002 19:01 schreef Manic het volgende:
Zit ie nu alle notes te lezen ofzo
🌞🍃
Dat heb je helemaal goedOp woensdag 30 januari 2002 18:40 schreef Lampie het volgende:
[zeikmodus aan]
[afbeelding]
[/img]
[/zeikmodus uit]
Of is dat omdat ie nog in zijn proef-tijd zit?
Vanaf 16:26 ?Op woensdag 30 januari 2002 19:05 schreef nelske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij zich een beetje in de crew-faq in te lezen (Ja die is er ook ja) en hij zal ongetwijfeld wat notes aan het bekijken zijn
Jullie kletsen daar wat af zeker.
Notes als net newbie mod zijn leuk om te lezenOp woensdag 30 januari 2002 19:05 schreef nelske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij zich een beetje in de crew-faq in te lezen (Ja die is er ook ja) en hij zal ongetwijfeld wat notes aan het bekijken zijn
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Waar kletsen wij wat af?Op woensdag 30 januari 2002 19:06 schreef Manic het volgende:
[..]
Vanaf 16:26 ?
Jullie kletsen daar wat af zeker.
In die "crew forum"Op woensdag 30 januari 2002 19:08 schreef nelske het volgende:
[..]
Waar kletsen wij wat af?
IceStorm + ItSnows.
It IceStorms
Verwijderd
In de crewfora wordt heel wat afgekletst jaOp woensdag 30 januari 2002 19:09 schreef Manic het volgende:
[..]
In die "crew forum"
Maar daar kan ItSnows, zolang hij nog in proeftijd zit niet in
Uhm ja, dank u voor de inbrengOp woensdag 30 januari 2002 19:11 schreef Jaymz het volgende:
It IceStorms
Hij zal wel denken "Goh shit! Beloven ze me een crew forum krijg ik alleen een paar notes, tsss doe ik het daar allemaal voor"Op woensdag 30 januari 2002 19:12 schreef nelske het volgende:
[..]
In de crewfora wordt heel wat afgekletst ja
Maar daar kan ItSnows, zolang hij nog in proeftijd zit niet in
Verwijderd
Ik zei toch dat ie daar nog geen toegang toe hadOp woensdag 30 januari 2002 19:18 schreef DataBeest het volgende:
Hij zal wel flink aan het downloaden zijn van het crew warez board.
Hij balen.Op woensdag 30 januari 2002 19:24 schreef nelske het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie daar nog geen toegang toe had
Hoelang moet je mod zijn voordat dat kan dan.
🌞🍃
Je moet eerst natuurlijk 5 pubs van met goede inhoud makenOp woensdag 30 januari 2002 19:27 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Hij balen.
Hoelang moet je mod zijn voordat dat kan dan.
Verwijderd
IceStorm + ItSnows = IceSnow of ItStorms
Nelske Ik heb hier 50 Gb aan mp3 voor jeOp woensdag 30 januari 2002 19:24 schreef nelske het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie daar nog geen toegang toe had
code 9?Op woensdag 30 januari 2002 19:29 schreef ItSnows het volgende:
En toen kreeg ik de hele tijd een code 9
Dat betekend toch niet dat jij een deleter bent?
🌞🍃
LOLOp woensdag 30 januari 2002 19:31 schreef DataBeest het volgende:
[..]
code 9?
Dat betekend toch niet dat jij een deleter bent?![]()
Die warez stijgen je in je kop man
Daarom heb ik ook gesoliciteerd.Op woensdag 30 januari 2002 19:32 schreef Manic het volgende:
[..]
LOL
Die warez stijgen je in je kop man
Maarja, mij verbdinding was te slecht, 8kB/sec upload met Chello. Daar kan ik te weinig pubs mee vullen.
Dit gaat alleen wel erg naar HK nivo.. ik zal nu m'n mond houden.
🌞🍃
Verwijderd
• Les nummer 1:Op woensdag 30 januari 2002 19:29 schreef ItSnows het volgende:
En toen kreeg ik de hele tijd een code 9
[..]
Nelske Ik heb hier 50 Gb aan mp3 voor je
Post dit alleen als je toegang hebt tot het crew-FXP board
• Les nummer 2:
Blijf dit herhalen tot wij er genoeg van krijgen
Tss... modje zijn zuigt, MP3z kun je zelfs van straat halen.Op woensdag 30 januari 2002 19:41 schreef nelske het volgende:
[..]
• Les nummer 1:
Post dit alleen als je toegang hebt tot het crew-FXP board
• Les nummer 2:
Blijf dit herhalen tot wij er genoeg van krijgen
Vul hem dan met intressante proggies ofzo
Of ISO's, hij is tenslotte van SPIELERIJ mod geworden, niet van "Nieuws, Sport, TV & Muziek".Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Manic het volgende:
[..]
Tss... modje zijn zuigt, MP3z kun je zelfs van straat halen.
Vul hem dan met intressante proggies ofzo
🌞🍃
Verwijderd
Stond best veel inOp woensdag 30 januari 2002 18:43 schreef silentsnow het volgende:
[..]
he ItSnows, krijg ik je solicitatiebrief nog te zien?
SP is echt wel mijn kindje voor diegene die twijfelen
Maar voor diegene die het interessant vind: meehelpen als gewone user en je gedragen helpt al een hoop.
Serieus zijn en konsekwent. Niet flamen, schelden, UTFS roepen ed.
Gewoon je normaal gedragen
Hoi,
Hartelijk dank voor je sollicitatie naar de vacature 'moderator spielerij', het
aantal reacties was overweldigend, waardoor ik helaas een groot aantal mensen
moet teleurstellen. Waaronder jij, spijtig genoeg. In Star Trek mag je mijn
meerdere zijn, maar dat is hier niet relevantNaja, het wil niet zeggen dat
jij niet geschikt bent, puur dat een ander ietsje meer aansprak. Met een 60tal
sollicitaties is het nu eenmaal erg moeilijk om 'the best' te zijn.
Desalniettemin, als we ooit nog een extra moderator spielerij nodig hebben, zal
ik dit hele mailarchief er weer bij pakken, dus wie weet volgende keer beter
Groeten,
Jordi Bosveld / Jotti
Feli ITsnows
Ik ben liever consequent, dat vind ik mooierOp woensdag 30 januari 2002 19:56 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Stond best veel in1/2 a4-tje ofzo.
SP is echt wel mijn kindje voor diegene die twijfelen![]()
Maar voor diegene die het interessant vind: meehelpen als gewone user en je gedragen helpt al een hoop.
Op woensdag 30 januari 2002 19:59 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
![]()
Feli ITsnows.
*reaktie weggehaald*
en vaak in SU posten. Tenminste, dat valt me op, dat jij dat vaak gedaan hebt.Op woensdag 30 januari 2002 19:56 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Stond best veel in1/2 a4-tje ofzo.
SP is echt wel mijn kindje voor diegene die twijfelen![]()
🌞🍃
dat is niet zo, zeggen de mods van niet, kijk maar naar ExirionOp woensdag 30 januari 2002 20:09 schreef DataBeest het volgende:
[..]
en vaak in SU posten. Tenminste, dat valt me op, dat jij dat vaak gedaan hebt.
okok, dit was wel een inkoppertje
een paar mods zien SU ook als hun doelgroep, nee, dat is hun forum, maar sommige doen SU ff langslopen en klaar, daarvoor ben je geen mod.
Verwijderd
Een inkoppertje dat voor geen meter klopt namelijk.Op woensdag 30 januari 2002 20:11 schreef Wesley het volgende:
[..]
dat is niet zo, zeggen de mods van niet, kijk maar naar Exirion![]()
okok, dit was wel een inkoppertje
Kom a.u.b. met namen of doe dat soort uitspraken nieteen paar mods zien SU ook als hun doelgroep, nee, dat is hun forum, maar sommige doen SU ff langslopen en klaar, daarvoor ben je geen mod.
Toen ik destijds mod NT werd, kwamen er ook klachten dat ik er maar 10 posts had ofzo.
Achteraf had echter niemand wat te klagen.
Tuurlijk, kennis is een grote pré, echter geen vereiste.
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de juiste instelling/mentaliteit/begrip dan aan het feit dat iemand in betreffend forum veel post.
Gefeliciteerd ItSnows !
Aannames zijn fataal.
Op woensdag 30 januari 2002 21:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de juiste instelling/mentaliteit/begrip dan aan het feit dat iemand in betreffend forum veel post.
En natuurlijk: Gefeliciteerd ItSnows!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Valt wat mij betreft onder de 'plichten' van het mogen gebruiken van een forum. En alle beetjes helpen het forum overzichtelijk te houden met die vragen waar het wel voor bedoeld is: techOp woensdag 30 januari 2002 20:09 schreef DataBeest het volgende:
[..]
en vaak in SU posten. Tenminste, dat valt me op, dat jij dat vaak gedaan hebt.
Aan de andere kant is het je misschien niet opgevallen dat in relatie met mijn totaal aantal posts mijn aantal SU posts toch wel laag is
Verder: iedereen bedankt voor de felicitaties en het gebak staat gereed in de hoek.
En dit is nu wel genoeg aandacht voor mij
het valt me toch op dat er genoeg zijn in dit topic die er niet tegen kunnen dat zij geen modje zijn geworden
Ik heb iig nog niks gezien.
Of laat je dat aan IceStorm toch over?
🌞🍃
De crew heeft al een trolly met slotjes besteld.Op donderdag 31 januari 2002 13:47 schreef DataBeest het volgende:
Heb je al je eerste slotje aan een topic gehangen?
Dus tot die tijd blijf IceStorm dit doen.
Verwijderd
Geen slotjes. Tis -veel- te rustig in SP voor slotjesOp donderdag 31 januari 2002 13:47 schreef DataBeest het volgende:
Heb je al je eerste slotje aan een topic gehangen?
Wel een link verwijderd met warez.
It Snows during an Ice Storm
Ja, en jij bent nu stevig aan het downloaden van die link.Op donderdag 31 januari 2002 14:07 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Geen slotjes. Tis -veel- te rustig in SP voor slotjes
Wel een link verwijderd met warez.
It Snows during an Ice Storm
Daarvoor wou iedereen mod worden, jij lucky iemand.
/edit:
en je hebt je 1ste slot nu ook gezet zie ik!
gefeliciteerd.
🌞🍃
erg leuk, maar nu is het wel even mooi geweest
Dit topic is gesloten.
![]()