Ik wou graag met nog een paar vrienden een Lan-party gaan organiseren voor iedereen die zin heeft om te komen 
maar we hebben nog een paar vraagjes over het te organiseren van zo'n lan party
We hebben wel al een grote ruimte gevonden(een sporthal) waar ongeveer 200 tot 300 mensen in kunnen, alleen er is een probleem, de huur kost 90 gulden per uur, en dat moet x 36 uur = 3240 gulden
en dit bedrag alleen al kan ik niet alleen betalen
, en dan komt er nog eens kracht stroom bij, omdat 200+350 watt heel veel stroom is en dit kun je niet op een gewoon stopcontact laten lopen.
De server + switches + kabels etc zijn geen probleem, deze kan je via www.gameparty.net lenen tegen sponsoring mits er over de 50 mensen komen.
Er moet ook beveiliging zijn want het lijkt me niet leuk als je even in slaap valt en je pc is opeens weg
EN er moet eten en bier zijn
Maar hoe zit het met Sponsoring, betalen deze b.v een bepaald bedrag tegen reclame?
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen
maar we hebben nog een paar vraagjes over het te organiseren van zo'n lan party
We hebben wel al een grote ruimte gevonden(een sporthal) waar ongeveer 200 tot 300 mensen in kunnen, alleen er is een probleem, de huur kost 90 gulden per uur, en dat moet x 36 uur = 3240 gulden
De server + switches + kabels etc zijn geen probleem, deze kan je via www.gameparty.net lenen tegen sponsoring mits er over de 50 mensen komen.
Er moet ook beveiliging zijn want het lijkt me niet leuk als je even in slaap valt en je pc is opeens weg
EN er moet eten en bier zijn
Maar hoe zit het met Sponsoring, betalen deze b.v een bepaald bedrag tegen reclame?
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen